Ekipa Netflixa przyłapana w Nairobi podczas kręcenia drugiego sezonu serialu Sense8 (2015)

Facebooktwitter

netflix-sense8W zeszły weekend ekipa Netflixa kręcąca drugi sezon serialu Sense8 (2015) została zauważona w stolicy Kenii Nairobi.

Nairobi to jedno z ośmiu miast, w których toczyła się akcja serialu w pierwszym sezonie. Zdjęcia do 2. sezonu miały już miejsce m.in. w Berlinie i Chicago.

Data premiery 2. sezonu serialu nie została jeszcze podana przez Netflixa, jednak należy się spodziewać, że będzie to gdzieś w 2017 r. – różne źródła podają I lub IV kwartał 2017, a niektóre iż pierwszy odcinek może się nawet pojawić już w grudniu 2016 na święta, a reszta w styczniu 2017.

KOMENTARZE:

11 komentarzy do “Ekipa Netflixa przyłapana w Nairobi podczas kręcenia drugiego sezonu serialu Sense8 (2015)

      • 17.08.2016 o 19:09
        Bezpośredni odnośnik

        czy ta ankieta jest jakoś podobna do tej w której badali dubbing / lektora ?? czy mógłby ktoś ewentualnie jakiś screeny zamieścić 🙂 ??

      • 17.08.2016 o 20:01
        Bezpośredni odnośnik

        ja też wcześniejszej nie widziałem i już nie mam opcji zrobienia screenów, ale ankieta jest dość przekrojowa (wiele kwestii z tego forum, jak chociażby dubbing, oferty dla dzieci, oferta filmów, seriali, czy krajowych produkcji itd) były poruszone, więc jeśli biorą wyniki pod uwagę chyba warto wypełnić.

      • 17.08.2016 o 22:09
        Bezpośredni odnośnik

        o ile dobrze pamiętam (bo tych pytań było sporo) to o dubbing pytanie brzmiało, na ile jestem usatysfakcjonowany z dubbingu, gdzie ocena była pomiędzy 1, a 7, gdzie 7 maksymalnie zadowolony.

    • 17.08.2016 o 22:01
      Bezpośredni odnośnik

      Pewnie za duży skrót myślowy z mojej strony. Hans_87 zadał dwa pytania, a ja odpowiedź na oba połączyłem w jedno zdanie. Po pierwsze, że nie widziałem wcześniejszej ankiety, więc nie umiem odpowiedzieć. Po drugie, jeśli chodzi o screeny z aktualnej ankiety, po jej wypełnieniu link mi już nie działa – stąd nie mogę zrobić screenów z pytaniami. pozdr.

  • 18.08.2016 o 10:20
    Bezpośredni odnośnik

    Również otrzymałem wczoraj tę ankietę, nie jestem do końca z niej zadowolony, pytania były zamknięte i mocno… hmm… “precyzyjne”, więc nie było możliwości wskazać żadnej z uwag / sugestii, które mamy do Netflixa. Od razu trzeba zaznaczyć, że nie była to ankieta dedykowana Polsce (wybierało się kraj z którego się ogląda). Podobnie jak Stefan nie posiadam screenów, myślałem, że pewnie tę ankietę rozsyłają do wszystkich. W sumie może otrzymałem ją dlatego, że nie oglądam Netflixa szablonowo, nie oglądam codziennie, nie oglądam całych sezonów na raz, itd.

    Ankieta składała się z dwóch części, druga część to były pytania statystyczne, te co pamiętam to pytali z ilu osób składa się moje gospodarstwo domowe, ile spośród tych osób ogląda Netflixa, w jakim wieku są poszczególne osoby, czy w moim gospodarstwie domowym są dzieci, z jakiego jestem kraju, czy bywam w USA / mam tam rodzinę, mam w USA przyjaciół.

    Natomiast pierwsza część ankiety to można powiedzieć pytania o zadowolenie z Netflixa.
    – Na ile jesteś zdecydowany na abonowanie Netflixa przez najbliższe 3 miesiące: 100% / 75 / 50 / 25 / 0.
    – W skali od 1 do iluśtam wskazać na ile jesteś zadowolony z JAKOŚCI napisów, osobne pytanie z jakości dubbingu. Pytanie było o jakość, nie o ilość treści, a ponieważ ankieta była adresowana do użytkowników z wielu krajów, myślę, że pod dubbingiem trzeba w Polsce rozumieć ogólnie polskie audio, czyli lektora i dubbing, bo przecież u nas jest wyjątkowa sytuacja, że nie opierają się tylko na dubbingu.
    – Kolejne pytanie, które pamiętam, wskazać dla jakich treści warto moim zdaniem abonować Netflixa. Tutaj były odpowiedzi typu: filmy, TV shows (drama), TV shows (comedy), TY shows (sci-fi), documentaries, ale też była np. odpowiedź “sport na żywo”.
    – Pytali o to z jakich urządzeń korzystam z Netflixa, była dość długa i precyzyjna lista, na której wskazałem im mój Chromecast.
    – Pytali czy rozmawiam z rodziną / znajomymi o Netflixie. Jeśli tak, na ile mogę im polecić Netflixa. Jeśli rozmawiam to też czy przeważają rozmowy pozytywne czy negatywne.

    Jeśli sobie przypomnę jakie jeszcze były pytania to oczywiście napiszę. Ale jak widzicie nie dało rady wskazać niczego z zarzutów i uwag jakie mamy do polskiego Netflixa typu dodawanie napisów i audio w cały świat, ograniczony katalog, itd.

Dodaj komentarz

Loading Disqus Comments ...
banner