Forum

Facebooktwitter

Korzystanie z Forum oznacza akceptację jego Regulaminu.
Wszelkie sprawy dotyczące Forum prosimy zgłaszać przez nasz formularz kontaktowy.

You need to log in to create posts and topics.

Kiedy spolszczenie aplikacji Netflix dla Samsung Smart TV

Mam Samsung Smasrt TV UE40F6500 a na nim aplikację Netflix z datą wydania styczeń 2016. Cały interfejs użytkownika jest w języku angielskim. Także opisy filmów pojawiają się po angielsku, mimo że korzystając z Netflixa na PC opisy są po polsku.

Czy może wiadomo, czy i kiedy aplikacja Netflix dla Samsung Smart Tv zostanie spolszczona?

Musisz sprawdzić w konfiguracji Netflixa w przeglądarce, czy wszystkie profile mają ustawiony Polski język (https://www.netflix.com/LanguagePreferences). Apka TV z tej konfiguracji korzysta i pokazuje teksty wg tego preferowanego języka.

Jeśli jednak to nie załatwi problemu to zostaje kontakt bezpośrednio z konsultantami Netflixa - https://help.netflix.com/contactus?locale=pl-PL

Dzięki za odpowiedź. Niestety, na moim Samsung Smart Tv nadal wszystko jest po angielsku - także tytuły i opisy filmów.

Kontaktowałem się ze wsparciem Netflix'a i otrzymałem odpowiedź że:

- były już takie zgłoszenia; sprawa jest przekazana do odpowiedniego działu technicznego

- całkowite spolonizowanie Netflix'a na wszystkich urządzeniach jeszcze trochę potrwa,

- nie ma wyznaczonej daty aktualizacji aplikacji.

Czyli czekamy.

Chyba coś drgnęło. Dziś zauważyłem, że te nieliczne elementy interfejsu użytkownika , które były po polsku (np. nazwy kategorii) są teraz też po angielsku. Znaczy, coś się dzieje. Nie było przy tym ani aktualizacji aplikacji ani firmware telewizora. (Firmware wersja 2117.2, aplikacja wersja 3.229)

banner