Forum

Facebooktwitter

Korzystanie z Forum oznacza akceptację jego Regulaminu.
Wszelkie sprawy dotyczące Forum prosimy zgłaszać przez nasz formularz kontaktowy.

You need to log in to create posts and topics.

Netflix na SmartTV

Cześć,

Korzystam z Netflix na SmartTV Samsung. Niestety, cały serwis jest w języku angielskim, łącznie z tytułami i opisami filmów. Czy ktoś wie, czy możliwa jest zmiana wersji językowej serwisu? Dodam, że konto skonfigurowane jest prawidłowo i zarówno wersje na PC i Androida działają po polsku. Dzięki.

Jaki to konkretnie model TV?

SAMSUNG UE46F5500

 

Ja mam model F6500 i dokładnie taki sam problem. Kontaktowałem się z Samsungiem i Netflixem. Jeden odsyła do drugiego, a drugi do pierwszego. W końcu miła pani konsultantka z supportu Netflixa połączyła się z działem technicznym i otrzymałem odpowiedź: sprawa jest znana, ale nie przewiduje się aktualizacji aplikacji dla tak starych (2013r. !) modeli telewizorów.

Tak, też jestem zirytowany :(.

cóż.... Samsung ma tendencje do szybkiego zapominania o wspieraniu swoich klientów  (nie tylko o obszarze TV). Pozostaje zakup TV BOXa lub nowy TV (mimo, że obecny jest jeszcze bardzo sprawny)......

ja mam LG z 2013r. z serii LA i dostałem aktualizację i Netflix po polsku 😉

banner