Forum

Korzystanie z Forum oznacza akceptację jego Regulaminu.
Wszelkie sprawy dotyczące Forum prosimy zgłaszać przez nasz formularz kontaktowy.

Dotyczy oglądania Netflixa na TOSHIBIE 47L7453D
Cytat

Od niedawna posiadam NETFLIXA  i oglądam go tylko na IPADZIE ponieważ nie mogę obejrzeć go na moim telewizorze Toshiba 47L7453D. Po zalogowaniu się do Netflixie próbuję oglądać film i około 10 procentach pobierania filmu ukazuje się komunikat , że w tej chwili nie można oglądać tego  filmu spróbuj później i za każdym razem  gdy próbuje oglądać film obojętnie jaki, za każdym razem ukazuje się ten komunikat . sprawdzałem z technikami netflixa u nich jest ok , dostarczyciel internetu też ok ponieważ mogę oglądać na kompie i ipadzie z sieci wifi , tylko Toshiba nie działa , najlepsze ze toshoba nie ma suportu w polsce i nie ma z kim gadać tam gdzie kupiłem odsyłają mnie do serwisu Radom , gdzie nie ma możliwości się dodzwonić (w na stronie internetowej serwisu pisze że nie udziela informacji w sprawie suportu) ,, Tak ze nie polecam kupowania telewizorów TOSHIBA nikomu kto lubi być dobrze obsługiwany i traktowany jako klient który wydał kilka tysięcy PLN"

Nikt nie potrafi mi udzielić informacji jak sobie z tym poradzić , wszyscy namawiają mnie na nowy TV a moja toshiba ma dopiero 3 Lata.

Cytat

Wracając do telewizora TOSHIBA czy  ktoś może ma takie same problemy z telewizorem i możne sobie poradził jakoś

bardzo byłbym wdzięczny za pomoc

pozdrawiam

 

 

Cytat

KUP CHROMCAST działa. Pozdr

 

Cytat

Dzięki za podpowiedz , działa i mam ich ...... nie kupujcie TOSHIBY brak suportu

[Średnia ocena: 3.6]
Facebooktwitter