Forum

Facebooktwitter
[Średnia ocena: 3.2]

Korzystanie z Forum oznacza akceptację jego Regulaminu.
Wszelkie sprawy dotyczące Forum prosimy zgłaszać przez nasz formularz kontaktowy.

Ciagle bufferowanie

Quote

Witam. Od paru dni mam problem z dzialaniem netflixa na smart tv samsung serii ue48. Wszystko laduje sie ok, w opcji sprawdzania sieci w aplikacji netflix wszystko super, predkosc ok 20Mb/s. Podczas ogladania co kilka minut byfferuje do 25% i konuec. Trzeba zrestartowac film i za dwie minuty to samo. Byla jakas aktualizacja ktora samsung zwalil czy cos?

Quote

Dodam, ze robilem juz wszystko z troubleshootingu, resetowalem smarthub, na pozostalych urzadzeniach na ruterze dziala, ta sama sytuacja przy wifi i kablu

Quote

Udało się rozwiązać problem? Mam tez takie problemy na tv Lg

Quote

Proponuję wyłączyć fizycznie TV z prądu na kilka minut i wlączyć ponownie. Często w podobnych sytuacjach to pomaga.

Jeśli jednak to nie pomoże, to zostaje podpiąć TV do innego łącza internetowego, by sprawdzić powtarzalność problemu.