Kontakt z Netflixem Polska

Facebooktwitter

netflix-logo-with-shadowW związku z pozyskaniem kontaktu z oficjalnym przedstawicielem Netflixa w Polsce mamy możliwość przekazywania problemów lub pytań bezpośrednio do źródła.

W komentarzach prosimy o podawanie spraw lub pytań związanych z Netflixem Polska – najlepiej od razu po angielsku.

Sprawy związane z daną osobą i kontem na Netflixie np. problem z płatnością, problemy z działaniem danego abonamentu, itp. każdy musi zgłaszać bezpośrednio na infolinię/czat.

Inne tematy, szczególnie te grupowe możemy przesyłać do przedstawiciela.

Gdyby ktoś potrzebował bezpośredniego kontaktu z przedstawicielem Netflixa w Polsce, prosimy o przesłanie swojej sprawy przez nasz formularz kontaktowy – prześlemy ją dalej. Nie posiadamy zgody na upublicznienie tego kontaktu.

KOMENTARZE:

322 komentarze do “Kontakt z Netflixem Polska

  • 26.04.2016 o 19:18
    Bezpośredni odnośnik

    Witam! Jest problem z polskimi napisami w Apple TV 4gen. Mianowicie w filmach napisy angielskie są, działają bez problemu, uwzględniają ustawienia z www (np. ciemne to, czcionka, wielkość czcionki). Natomiast polskie napisy znikają podczas filmu na kilka minut, pózniej wracają, są inne niż angielskie, nie uwzględniają ustawień z www – zawsze są duże, bez ciemnego tła, białe. Sprawdzałem to na 3-ch rożnych Apple TV 4 i wszędzie jest ten sam problem – polskie napisy znikają podczas seansu, podczas gdy angielskie działają bez problemów. Tymczasowym rozwiązaniem jest strumieniowanie na Apple TV 4 filmu z iPhone (6s) – wtedy nawet polskie napisy działają bez problemu, mają prawidłowe, zgodne z profilem z www ustawienia wielkości, wyglądu. Kiedy planujecie to naprawić?
    Dodam, że zgłaszałem ten problem 3 konsultantom na czacie, wysyłałem na podany mi mail film z objawami opisanymi powyżej.

    Pozdrawiam,
    Damian Bomerski

    • 26.04.2016 o 22:59
      Bezpośredni odnośnik

      “(…)nie uwzględniają ustawień z www – zawsze są duże, bez ciemnego tła, białe(…)”

      W tej sprawie kontaktowałem się z Netflixem i potwierdziłem swoje przypuszczenia. Polskie napisy są dodawane “na sztywno” w konkretnej formie. Nie oddziaływuje na nie mechanizm dotyczący napisów. Zgłoszenie przyjeli – może kiedyś coś z tym zrobią. Dziwne, że przy airplay’u wyświetlają się poprawnie – możliwe, że sama aplikacja je zmienia.

      “(…) polskie napisy znikają podczas filmu na kilka minut, pózniej wracają (…)”

      Coś nie tak jest z urządzeniami Apple. Tą samą sytuację mam na iPadzie. Dziwne jest to, że wcześniej wszystko było ok. Możliwe, że aktualizacja aplikacji coś popsuła.

      • 27.04.2016 o 08:40
        Bezpośredni odnośnik

        ja mam identyczny problem z iPadem. może faktycznie to jakiś bug w ostatniej aktualizacji? Warto zapytać Netflix.

      • 23.09.2019 o 17:44
        Bezpośredni odnośnik

        Witam, mam to samo czy ktoś znalazł pomysł jak to rozwiązać?

      • 16.10.2019 o 09:50
        Bezpośredni odnośnik

        Mam ten sam problem. Pieniążki pobierane są z konta a nie mogę się nijak zalogować, bo podobno mój adres e-mail i telefon nie są znane. Kpina jakaś. Co robić?

      • 24.06.2020 o 16:17
        Bezpośredni odnośnik

        Ja nawet nie aktywowałam , nie korzystałam nigdy, nie podpisywałam żadnej umowy nawet nie wiedziałam co to jest i nagle z konta bankowego co miesiąc netflix zabiera mi pieniądze .Nie wiem jak to jest możliwe i gdzie mam się z tym udać ?

      • Janek
        25.06.2020 o 23:18
        Bezpośredni odnośnik

        Na wyciągu, w szczegółach transakcji bank podaje Netflix Inc. jako odbiorcę danej kwoty?
        Jaka to konkretnie kwota?

    • Janek
      26.04.2016 o 19:26
      Bezpośredni odnośnik

      Zgodnie z globalną polityką Netflixa polska wersja językowa będzie dostępna tylko na terenie Polski 🙁 Ale możemy zapytać czy będą może robić odstępstwa od tej praktyki.

      • 26.04.2016 o 20:58
        Bezpośredni odnośnik

        Jak dodadzą język preferowany w ustawieniach to będą PL napisy, zmieniałem języki i napisy były podporządkowane pod dany język preferowany

      • Janek
        26.04.2016 o 21:26
        Bezpośredni odnośnik

        Chyba źle zrozumiałem. Tobie chodziło o polską wersję językową na stronach www Netflixa?

      • 26.04.2016 o 23:02
        Bezpośredni odnośnik

        Chodzi mi o to, że np jak zmieniłem język w ustawieniach na Duński to w HoC dodane zostały napisy Duńskie, zmieniłem na Holenderski to zostawały dodane napisy Holenderskie itd. Więc jeśli wprowadzą język Polski to i napisy powinny się pojawić za granicą

    • 21.04.2018 o 20:43
      Bezpośredni odnośnik

      I mimo że od 1 kwietnia mając polski abonament powinien być polski dubbing i napisy. To na czacie dostałem informację (6 kwietnia znalazłem się poza polską) 8 kwietnia że mam wrócić z komputerem do polski. Kpina jak wrócę to zgłoszę do odpowiedniego urzędu w Brukseli.

  • 26.04.2016 o 19:39
    Bezpośredni odnośnik

    Chyba jeden z nurtujących pytań i główny problem to brak polskich napisów w telewizorach. Jestem posiadaczem zarówno Samsunga oraz Toshiby model 55 L7453. Niestety ale brak możliwości wyboru irytuje. Owszem można kupić google chromecasta i podłączyć go pod telewizor albo podłączyć laptopa ale chyba nie o to nam wszystkim chodzi. W Polsce użytkownicy Toshiby zostali w ręką w nocniku. Na terenie Polski działa już tylko serwis, który naprawia telewizory i niczym innym się nie zajmuje. Były jakieś cięcia Toshiby jezeli chodzo o rynek telewizorów Polske też to dotknęło. Próbuję jakoś nawiązać kontakt z niemieckim odziałem Toshiby ale poprosili o przesłanie zdjęć bo według nich naposy polskie powinny na tym odelu działać. Oczywiście powiedzieli też żeby “naciskać” netflixa. Daltego może tą droga coś się uda zdziałać. Fajnie, że jestście i tak prężnie działacie!

      • 26.04.2016 o 20:17
        Bezpośredni odnośnik

        Janku, przejrzałem listę modeli w linku, który podałeś powyżej. Można zaktualizować info jeżeli chodzi o Toshibę. Na poczatku działalności netflixa w Polsce było tak jak zawarto info w notatce o Toshibach. Czyli w menu głównym danej pozycji (serialu czy filmu) można było zaznaczyć w opcji subtitle jęz. polski. Podczas oglądania natomiast po wcisnięciu menu aby zmienić język lub napisy do wyboru nie było już języka polskiego. Od jakiegoś miesiąca natomiast nie ma/nie wyświetla się w menu głównym danej pozycji (serialu czy filmu) języka polskiego. Także coś kombinowali ale nie wyszło 🙂

      • 27.04.2016 o 08:57
        Bezpośredni odnośnik

        Jeśli można, to proszę o dopisanie do listy LG LM620S – polskich napisów brak.

  • 27.04.2016 o 11:50
    Bezpośredni odnośnik

    Czemu nie są tłumaczone nowe odcinki seriali na bieżąco ?
    Przykładem jest np. Blacklist który dwa ostatnie odcinki ma dalej bez polskiego tłumaczenia. Przy tak popularnych serialach tłumaczenie napisów powinno mieć raczej priorytet przed starymi materiałami ?

  • 03.05.2016 o 18:53
    Bezpośredni odnośnik

    Mam pytanie do osób którzy mają abonament 11,99 z dostępem od UltraHD.
    Czy wyświetla się wam znaczek “UltraHD” przy opisie filmu?
    W początkowej fazie korzystania z serwisu miałem dostęp do UltraHD i przy opisie filmu był znaczek “UltraHD”
    Miałem miesiąc przerwy i obecnie przy wykupionym najdroższym abonamencie wyświetla mi materiały tylko w HD – znaczek przy opisie jest “HD”. Telewizor i łącze mam przystosowane do 4K – 2 m-c temu oglądałem w rozdzielczości UltraHD (2160) – teraz max co mogę wyświetlić to 1080.

      • 04.05.2016 o 17:23
        Bezpośredni odnośnik

        Mam podobny problem znaczek UHD/4K pokazuje sie przy tytule ale różnie bywa z jakością zależy od stanu serwerów netflixa a te mam wrażenie często w godzinach szczytu nie wyrabiają i leci w HD.
        Wiecie moze kiedy serial marco polo pojawi się spolczenie bo to nie tylko UHD/4K ale tęż HDR jedyny dostepny w polsce i działa super tylko brak spolszczenia. TV Sony Brawia KD-55X8509C i po kwietniwej aktualizacji Sony netflix w pełni obsługuje HDR.

      • 04.05.2016 o 17:55
        Bezpośredni odnośnik

        Daredevli czy filmiki Moving Art są w 4K i przy najwyższym pakiecie powinien być znaczek przy tytule UltraHD a jest tylko HD.

      • 04.05.2016 o 18:38
        Bezpośredni odnośnik

        to dziwne zaloguj się do ustawień w netflixie albo w aplikacji na tv sprawdź w ustawieniach netflixa(zrób test łącza mi wychodzi coś około 8-9 mb przy łączu w UPC 120 mega)

  • 04.05.2016 o 19:32
    Bezpośredni odnośnik

    Bardzo to dziwne – teście netfixa – speed connection 27,53 Mbps
    W zakładce Get help – mam Plan Info – Watch on 4 screens at a time. HD available. EUR11.99/month.
    Czy możecie sprawdzić czy w tym miejscu macie UltraHD?

  • 05.05.2016 o 11:51
    Bezpośredni odnośnik

    Dlaczego w profilu konta nie można wybrać preferowanych napisów polskich ? Są różne języki. Skutkuje to tym, że jeśli oglądam serial, np. HOC, to po starcie każdego z odcinków muszę zmieniań napisy na polskie 🙁

  • 11.05.2016 o 07:55
    Bezpośredni odnośnik

    Witam
    Nie wiem czy ktoś już zgłaszał tego typu problem ale ze znajomymi zauważaliśmy że dla różnych telewizorów samsung posiadamy różne aplikacjie Netflix
    np: Samsung UE48HU7500 posiada Netflix UI build: 20160509_41-sapphire.
    Natomiast Samsungi UE55F8000 oraz UE55F7000 posiadają starą aplikację UI build: release20151005_8-p (bez możliwości szukania filmów po kategorii)
    Skąd takie różnice ???

      • 16.05.2016 o 14:38
        Bezpośredni odnośnik

        Posiadam telewizor z 2014r. i mam SDK 2012.1.1
        Znajomy ma telewizor z 2015 i jego to: SDK 4.1.6

        Jednak nie rozumiem podejścia Netflixa? Z powodu tego że mam starszy o rok telewizor nie będe mógł nigdy wyszukać filmów po ich kategorii ? To jakaś paranoja, tym bardziej że jest to funkcja która nie wymaga jakich specjalnych właściwości TV lub wydajności.

  • 21.05.2016 o 08:57
    Bezpośredni odnośnik

    Witam.Pojawila się możliwość wyboru polskich napisów w tv panasonic st60e.Niestety nie są wyświetlane w większości tytulów(mimo wcześniejszego ich wybrania).Mam nadzieję, że Netflix rozwiąże ten problem.

  • 22.05.2016 o 13:32
    Bezpośredni odnośnik

    Witam
    Chciałbym się spytać czy istnieje możliwość uzupełnienia serialu Marco Polo serial jest opisany u Państwa jako z lektorem ale niestety nie wszystkie odcinki 🙁 niestety tam gdzie nie ma lektora nie można wybrać polskich napisów więc jest ciężko. Proszę o jakieś informacje w tej sprawie 🙂
    Pozdrawiam Krzysztof

  • 27.05.2016 o 19:28
    Bezpośredni odnośnik

    Mam pytanie odnośnie drugiego sezonu “How to get away with murder”, czy Netflix planuje wstawienie go na platformę? Jeśli tak, to jak daleka to przyszłość?

    Z góry dziękuję za odpowiedz.

  • 07.06.2016 o 17:02
    Bezpośredni odnośnik

    Witam,
    kiedy można liczyć na dodanie nowych serial do Netflix Polska?
    kupiłam Netflix żeby móc spokojnie ogladać mój ulubiony serial, a tu okazuje się że nie jest on dostępny jeszcze w Polsce.

    Chodzi mi o serial amerykański “Skandal” (ang. Scandal)

  • 17.06.2016 o 14:39
    Bezpośredni odnośnik

    Mam pytanko czy coś nie halo jest z NETFLIXEM ( może coś wiecie ) ? No mam konto ( to free wykorzystałem w lutym ) i chciałem je sobie dziś znów aktywować A tu takie info wyskakuje po kliknięciu remember ship “We are unable to start your Netflix subscription with the payment information we have on file. Please update your payment information here.” Updejtuję i updejtuję ( nawet drugą kartę wziąłem i wpisałem dane że może tamta jakaś feralna czy coś ) I ciągle ten sam komunikat ;/ Może coś wiecie w temacie?

      • 17.06.2016 o 17:51
        Bezpośredni odnośnik

        Wyczytałam na forum,ze trzeba podac nr karty. Nie jestem pełnoletnia i nie mam karty,a rodzice nie chcą podać numeru,bo się boją,że coś może się stac.

        Domyślam się teraz,ze to jest powodem.
        Nie da sie tego jakoś ominąć? Nie obejrze oitnb (4sezon) nigdzie poza netflixem?

      • 17.06.2016 o 18:15
        Bezpośredni odnośnik

        Poprzez podanie karty kredytowej następuje weryfikacja konta. Zawsze możesz porozmawiać z rodzicami, że po aktywacji konta można anulować subskrypcję, dzięki czemu środki nie będą pobierane a przez miesiąc będzie można oglądać filmy i seriale za darmo.

  • 20.06.2016 o 13:19
    Bezpośredni odnośnik

    Witam ja mam taki problem korzystam z netflixa UHD na samsung smart tv? U mnie ciągłe problemy z UHD raz idzie 2160p a raz 1080p łącze 100 Mbps. Nie mogę dojść u kogo jest problem netflix czy mój operator na tym ich teście: https://fast.com pokazuje nie więcej niż 15Mbps wszystkie inne testy 100Mbps. Zaznaczę że przez pierwszy miesiąć UHD działało super.
    A tak mi netflix odpisuje:
    Thanks! My research team did already check this out with the test on the show you were streaming. Our results that we received are that your TV is capping out at 5.8 mbps this is why you get the 1080p. Now we did check and your connection is stable on your TV as it stays at 5.8 while streaming, whats causing this issue is a 2 way street, your connection is not fast enough on your TV as it is not getting the 25 mbps this is why our system is not sending the UHD files to stream. Our system detects that the speed is insufficient only on the Smart TV though. What they mention is that we need to reach out to your ISP to run a DNS flush to improve the connection from the TV and the network. This will definitely help your TV get the 25 mpbs that we need. They did check and before 8 days when this started to happen, the Samsung TV was getting a bit more than 25 mbps this is why you were getting a UHD prior to this. Doing the DNS flush will sort this out and get you the speed required for UHD streaming on your Smart TV

      • 24.06.2016 o 12:54
        Bezpośredni odnośnik

        Zero odzewu a jeszcze dziś netflix umarł na Samsung SmartTV ładuję materiał tylko do 25% i nic dalej się nie dzieje.

      • Janek
        24.06.2016 o 13:09
        Bezpośredni odnośnik

        Podaj jaki to model TV, jaka wersja oprogramowania układowego (firmware), jaki operator internetu, jak TV łączy się z internetem (kabel czy wifi).

      • 24.06.2016 o 13:33
        Bezpośredni odnośnik

        Model TV UE48HU7500 oprogramowanie wersja 1080 operator internetu lokalny http://www.kolnet.eu/ łącze światłowodowe, TV łączy się kablem wcześniej wifi 5Ghz i UHD działało.

    • 26.06.2016 o 10:29
      Bezpośredni odnośnik

      Miałem ten sam problem ale objaw był taki że przy opisie filmu który był w 4k zniknął znaczek UHD i był tylko HD. Problem rozwiązałem – odinstalowałem aktualizację netfiksa. Telewizor Philips z 2015

      • 26.06.2016 o 12:31
        Bezpośredni odnośnik

        W Samsungu nie można odinstalować aplikacji a znaczek UHD mam cały czas

      • Janek
        26.06.2016 o 13:01
        Bezpośredni odnośnik

        Moim zdaniem chyba trzeba wykluczyć problem z netem i sprawdzić TV na innym szybkim łączu.

  • 01.07.2016 o 14:19
    Bezpośredni odnośnik

    A więc jeśli chodzi o UHD to mój operator skontaktował się z mojego konta przez help center rozmowa była toporna bez konkretnych wyjaśnień ale od 29.06.2016r wróciło do normy tzn. UHD 2160p śmiga aż miło można sprawdzić na samsungu przez przycisk info jaka jest aktualna rozdzielczość. Mój operator nie wprowadzał żadnych zmian w sieci.

  • 16.07.2016 o 10:15
    Bezpośredni odnośnik

    Witam. Korzystam z netflix na tv. Wylogowalem sie któregoś dnia i przy próbie ponownego zalogowania poproszono mnie o numer karty kredytowej. Wydało mi się to dziwne ale podałem. Teraz płacę dwa abonamenty z jednego konta i z jednej karty kredytowej. Zauważyłem że w tytule przelewu są różnice. Ta nowsza jest z holandii.

  • 26.07.2016 o 17:28
    Bezpośredni odnośnik

    Witam.
    Chciałabym się dowiedzieć czy nowa animacja “World of Winx” współtworzona przez Netflix oraz Rainbow srl doczeka się premiery w Polsce na Netflix Polska wraz z polskim dubbingiem opracowanym przez Start International Polska? Drugie pytanie brzmi czy Netflix zdubbinguje 4 sezony animacji “Winx Club” dostępnej już w ich bibliotece, bez polskiej wersji językowej, zlecając dubbing studiu Start Inernational Polska?
    Bardzo proszę o przekazanie moich dwóch pytań bezpośrednio do oficjalnego Netflix Polska. Dziękuje.

  • 28.07.2016 o 12:55
    Bezpośredni odnośnik

    elo.

    1. Czy jest gdzieś spis zawartości w UHD? Domyślam się, że tylko część materiału jest dostępna w takiej rozdzielczośći, ale czy można sprawdzić jaka to częśc przed zmianą abonamentu na najwyższy?

    2. Czy netflix ma coś przeciwko dzieleniu się kontem? Tzn przeciwko jednoczesnemu odtwarzaniu na dwóch różnych urządzeniach, z dwóch różnych ip/adresów. Wiem, że kiedyś nie blokował nic takiego, jak wygląda aktualnie sprawa? Coś się zmieniło cyz można śmiało sobie brać abo na dwie osoby?

    dzięki

  • 29.07.2016 o 12:51
    Bezpośredni odnośnik

    Czy mając konto na Netflixie mogę go odtwarzać w różnych miejscach (co wiąże się z automatycznie różnym IP), w pracy, na studiach, w domu? Oczywiście w tym samym czasie korzystałaby tylko jedno osoba 🙂

  • 02.08.2016 o 11:16
    Bezpośredni odnośnik

    A czy jest możliwość sprawdzenia kiedy coś znika z oferty? Zakładam, że niektóre tytuły pojawiają się i znikają w związku z różnymi licencjami. Jak sprawdzic co zniknie w najbliższym czasie? Informacji chyba, żadnych przy tych tytułach nie ma co?

  • 04.08.2016 o 10:49
    Bezpośredni odnośnik

    Przeczytałem na innej stronie, że są dostępne pierwsze 4 odcinki serialu Shadowhunters z polskim lektorem. Wszystko fajnie tylko niestety, ale odcinek 1 jest skopany i nie działa. Jest bardzo cicho. Odcinek 2 dla przykładu już jest ok. Przekaż jak możesz tę informację do Netflixa PL.

      • 04.08.2016 o 14:26
        Bezpośredni odnośnik

        Janku DD 5.1 polskie audio? Ja mam zawsze tylko stereo dostępne w polskich audio. Czy da się to zmienić jakoś w ustawieniach, aby polskie audio było w DD 5.1?

      • Janek
        04.08.2016 o 17:57
        Bezpośredni odnośnik

        Na urządzeniach typu Smart często jest do wyboru ścieżka Stereo i DD 5.1 – akurat język nie ma znaczenia.

  • 11.08.2016 o 11:42
    Bezpośredni odnośnik

    Na telewizorze LG LA691S Netflix nie chce działać. Po włączeniu filmu buforuje się on do 99%, wyświetla się na ułamek sekundy obraz po czym wyskakuje komunikat “We’re have trouble to play this title right now….” dzieje się tak z każdym filmem który próbuję uruchomić

  • 15.09.2016 o 13:59
    Bezpośredni odnośnik

    Cześć! Zarejestrowałem konto na netflixie. Przed upływem miesiąca zrezygnowałem z subskrypcji. Następnie założyłem nowe konto podając oczywiście nową kartę. Wynik jest taki, że po 2 dniach oglądania (oglądałem narcos:p ) tak jakby zablokowali mi konto bo niby już te konto intnieje…. Co się dzieję dlaczego tak? Przecież podanie danych nowej karty powinno umożliwić oglądanie za darmo przez miesiąc.
    Prosiłbym o pomoc , wskazówki.

    Pozdrawiam!

  • 22.09.2016 o 19:15
    Bezpośredni odnośnik

    pisze w sprawie darmowego miesiaca netflixa- wczoraj założyłam konto, podałam swoje dane karty i niestety została mi pobrana opłata. Czy już nie obowiązuje darmowe korzystanie przez miesiąc? Bardzo proszę o odpowiedź

  • 29.10.2016 o 17:55
    Bezpośredni odnośnik

    Czy jest możliwość dodania większej ilości sezonów “Pogromców Mitów”. Wydano 13, a w polskim Netflixie jest dostępnych tylko 5.

    Is it possible to add more “Mythbusters” seasons. There were 13, but in Polish Netflix only 5 are available.

  • 30.11.2016 o 17:36
    Bezpośredni odnośnik

    gdzie znajdę kod za pomocą którego mogę zainstalować netflix na pozostałych 3 ekranach. Na jednym już zainstalowałem a teraz chcąc zainstalować na kolejnych pojawia się pytanie o kod którego nie posiadam….

  • 02.12.2016 o 21:31
    Bezpośredni odnośnik

    Hi, since few days I am getting the problem when the TV show stops loading on 25%. For the first time it helped when I changed the user profile but now both are not working. I am using Samsung UE50H6400, my internet provider is Toya. It does not matter if I am connected via wifi or cable. TV firmware is 2860. What should i do ?

      • 07.12.2016 o 09:07
        Bezpośredni odnośnik

        Nie rozumiem za bardzo Pańskiej roli. Jest Pan pracownikiem Netflixa? A sama propozycja wyłączania TV jest absurdalna i jednocześnie śmieszna. Taka firma jak Netflix ze swoim budżetem chyba mogłaby się bardziej postarać zarówno w analizie problemu jak i np. w obsłudze nas tutaj…widziałem że ten problem zgłaszają ludzie na całym Świecie na różnych sprzętach (PS3, TV)…

      • 07.12.2016 o 09:44
        Bezpośredni odnośnik

        jeśli to rozwiązanie się nie podoba to wyrzuć telewizor przez okno i kup nowy. Powinno pomóc. Ludzie nigdy nie przestaną mnie zadziwiać. Jest problem. Jest rozwiązanie (które działa), a ten k… marudzi.

    • Edek
      07.12.2016 o 12:57
      Bezpośredni odnośnik

      Nie, nie jestem pracownikiem i nie jest to oficjalna strona Netflixa od tego masz http://www.help.netflix.com/help gdzie możesz przeprowadzić debate na ten temat i dowiesz się tego samego…jeżeli nie pomogło w co wątpię, to pozostaje Ci kontakt z nimi, myślę że przyczyną jest zapychająca się pamięć i trzeba zrestartować urządzenie. Prościej było TV wyłączyć z prądu na 2 min. niż ponownie pisać 🙂

      • 08.12.2016 o 16:38
        Bezpośredni odnośnik

        Stefan, serdecznie k….. dziękuję za radę z telewizorem, jest na poziomie 🙂 Co do wyjmowania wtyczki to ja nie wiem, nie próbowałem, może i działa. Gniazdko mam w zabudowie w głębokiej szafce z innymi kablami. Póki co pomaga mi np. zmiana profilu użytkownika lub np. odpalenie danego serialu na drugim urządzeniu a potem ponowna próba na TV. Chciałbym jednak coś co pomoże na stałe…

        Netlifx rzeczywiście doradza m.in to z wtyczką, tłumacząc że w urządzeniu powstaje jakiś zator danych i trzeba rozładować ładunek elektryczny…plus to (https://help.netflix.com/pl/node/14113 ) będę dalej drążył temat co z pewnością spotka się z entuzjazmem zwłaszcza u Stefana.

        pozdro

      • Edek
        08.12.2016 o 17:00
        Bezpośredni odnośnik

        Niestety jest to jedyne na pewno działające rozwiązanie, a kabel można odłączyć bezpośrednio z tyłu TV, a tam dostęp jest:) myślę że pomoże to na dość długi czas…można też korek wyłączyć 😉

  • 05.12.2016 o 18:59
    Bezpośredni odnośnik

    Cannot connect abroad, there isis info that I use proxy or unblocker. Proxy is not switche’d on any other settings changedefined. Only one difference that I am now not in Poland. What should be done to unblock connection?

  • 29.12.2016 o 11:31
    Bezpośredni odnośnik

    Kurka bez jaj Indiana Jones wszystkie filmy wylatują!
    No i dlaczego na Samsung SmartTV nie można włączyć aktualnej rozdzielczości dotychczas info i pojawiało się w górnym lewym rogu?

  • 29.12.2016 o 13:56
    Bezpośredni odnośnik

    Witam,
    W zwiazku z ostatnia afera o kasowanie tytulow z netflixa mam male pytanie… czy moze dodanie gdzies malym drukiem przy kazdym tytule daty wygasniecia praw nie rozwiazalo by tego problemu? place praktycznie za wysztkie wieksze fajne VOD u nas (HBOGO, prime i netflix) i na HBO kazdy film czy serial ma informacje o dacie wygasniecia praw i usuniecia z katalogu.
    Cala ta afera jest troche zrozumiala bo pewne tytulu poprostu fajnie miec pod reka. Taki indiana jones czy scary movie przy niedzielnym kacu to jak dar z niebios. Wiec jak mi usuna moj serial do spania (misfits) ktory leci juz po raz chyba 4 od pierwszego do ostatniego odcinak to sie chyba postrzele w oko;)
    Wiec szanowni panstwo w NETFLIX polska wiezcie to prosze pod ewentualne rozwiazanie tego typu problemow na przyszlosc.
    Lubie ten serwis i zostanie ze mną dopóki mam na was kase ale jak kiedys dziwnym trafem dodacie np x-files gdzie jest chyba 9 sezonow po 24-25 odcinkow i przy 6 sezonie dostane info ze go kasujecie bo sie licencja konczy to chyba mnie “przyrodzenie” trafi;)

    pozdrawiam pracujacy w domu wiernie meczacy wasze serwery 18h/dobe klient

  • 04.01.2017 o 20:11
    Bezpośredni odnośnik

    Witam,

    Probuje zarejestrowac sie, aby rozpoczac bezplatny miesiac testowy, a pojawia sie komunikat, ze juz go wykorzystalam, co jest oczywista bzdura, bo tak nie bylo.

    Prosze o informacje, co robic.

  • 26.01.2017 o 20:11
    Bezpośredni odnośnik

    Witam
    Brak polskich napisów oraz lektora w serialu Merlin / Przygody Merlina (2008) w sezonie 2, odcinek 8 – właśnie chciałem obejrzeć ten odcinek i ku mojemu zdziwieniu brak wersji polskiej, czy w następnych odcinkach są napisy bądź lektor tego nie wiem.
    Pozdrawiam

  • 29.01.2017 o 18:33
    Bezpośredni odnośnik

    Witam NETFLIX.
    Mój problem polega na tym, że mieszkam w Holandii a chciałbym aby dostępne w tym kraju treści były dla mnie dostępne z napisami w języku preferowanym polskim a nie niderlandzkim (oczywiście, jeśli takowe istnieją). Niestety w większości treści napisy jednak dostosowują się do lokalizacji z której łączę się z Wami. Czy jest możliwość “ręcznej” zmiany przez Was języka domyślnego do napisów, nie zmieniając lokalizacji (ograniczenia licencyjne etc.)?
    Pozdrawiam i szczerze liczę na pomoc.

  • 31.01.2017 o 08:38
    Bezpośredni odnośnik

    Witam. Mam takie pytanie. Będąc zagranicą założyłam konto na Netflix. Z karty pobrano mi cenę zgodnie z wybranym pakietem czyli 9,99 euro. Ale zauważyłam że pobrano mi dodatkowo 2 euro. Pytanie… za co to dodatkowe 2 euro? Ktoś coś wie na ten temat?

  • 02.02.2017 o 04:32
    Bezpośredni odnośnik

    Czy jest szansa na nowe seriale anime? W USA jest baza anime jest znacznie większa.
    W 1 odcinku drugiego sezonu Kuromukuro zamiast audio PL jest hiszpańskie. W pozostałych odcinkach jest już ok. Zgłoście to 😉

  • 13.03.2017 o 07:44
    Bezpośredni odnośnik

    Witam, jak skoncza pod koniec marca lektora dla Blacklist to beda pozniej tlumaczyc
    The Blacklist: Redemption
    ktorego ostatnio wyemitowano juz 3 odcinek? (serial emitowany jako blacklist spinoff w oczekiwaniu na The Blacklist 4×16), bede wdzieczny, pozdr

  • 04.04.2017 o 21:48
    Bezpośredni odnośnik

    Witam, do supporta…Netflix. Skoro jest pozycja ” Wyspa totalnej porazki” to dlaczego nie ma innych – very best – produkcji CARTOON NETWORK! Takich jak Adventure Time, Gumball, Clarens, Zwyczajny serial i obowiazkowo Samuraj Jack…Pozdrawiam kinimod80

  • 13.04.2017 o 15:49
    Bezpośredni odnośnik

    PROBLEM z płatnoscia. Netflix nie aktaualizje danych do płatnosci, pojawia sie info że byc moze karta nie obsuguje płatnosci zagranicnych. W banku sprawdzone obsługuje, podobno kart maja jakies nowe zabezpieczenia z którymi netflix ma problem w obsłudze. Zapłąta PayPalem tez nie daje rezultatu. Jakaś pomoc ??

  • 23.04.2017 o 14:00
    Bezpośredni odnośnik

    Witam NETFLIX.
    Mój problem polega na tym, że mieszkam w Holandii a chciałbym aby dostępne w tym kraju treści były dla mnie dostępne z napisami w języku preferowanym polskim a nie niderlandzkim (oczywiście, jeśli takowe istnieją). Niestety w większości treści napisy jednak dostosowują się do lokalizacji z której łączę się z Wami. Czy jest możliwość „ręcznej” zmiany przez Was języka domyślnego do napisów, nie zmieniając lokalizacji (ograniczenia licencyjne etc.)?
    Pozdrawiam i szczerze liczę na pomoc.

  • 16.05.2017 o 12:45
    Bezpośredni odnośnik

    Mam problem z aplikacja netflixa w panasonic dx900.Co jakis czas aplikacja nie działa ,wywala czarny ekran.
    Pomaga tylko reset tv do ustawień fabrycznych Aplikacji nie da sie odinstalować .Help center panasonica odsyła do netflixa.Mam łacze światłowodowe.
    Mam najnowsze oprogramowanie w tv.Ktos ma podobnie ?

  • 18.05.2017 o 23:48
    Bezpośredni odnośnik

    Na telewizorze Samsung UE40F6320AWXZH aplikacja Netflixa jest po angielsku. Filmy mają polskie napisy i lektora, ale opisy filmów są już po angielsku. Witryna wyświetla się normalnie po polsku. W ustawieniach aplikacji w sekcji Language widnieje PL/en.

  • 05.06.2017 o 15:06
    Bezpośredni odnośnik

    Dzień dobry. Mam ukończony scenariusz na serial, który chcielibyśmy przedstawić Netflixowi. Czy w Polsce jest przedstawicielstwo Netflixa odpowiedzialne za realizację polskich produkcji? Czy Netflix ma w Polsce swój oddział? Jeśli tak, w jaki sposób można się z nimi skontaktować?

  • 06.06.2017 o 21:38
    Bezpośredni odnośnik

    Chciałbym się dowiedzieć czy na Netflix będzie dostępny w najbliższym czasie serial animowany Jeźdźcy Smoków: Na Końcu Świata.
    ENG:

    Hi, I would like to know that on Netflix will be available in the near future watch animated series Dragon Riders: Race to the Edge.

  • 24.06.2017 o 04:09
    Bezpośredni odnośnik

    Witam
    Zauważyłam całą masę błędów w napisach do serialu Pretty Little Liars. Poza literówkami, których jest zatrzęsienie jest również masa błędów w tłumaczeniu, które osobę języka angielskiego nie zjanącą mogą wprowadzić w błąd. przykład : w sezonie 4 w odcinku 23 na początku jest napis “48 hours earlier” przetłumaczone na “48 godzin później” – niby da się domyślić później o co chodzi ale tak jak mówię wszelakich błędów jest cała masa od pierwszego sezonu przynajmniej do końca 4 (dalej jeszcze nie oglądałam)

  • 27.06.2017 o 13:48
    Bezpośredni odnośnik

    Po ostatniej aktualizacji systemu MIUI do wersji V8.5.1.0 dla telefonów xiaomi aplikacja Netflix przestała działać. Działa jedynie starsza wersja 4.16 jednak nie posiada ona pełnej funkcjonalności jak ściąganie materiałów na telefon. Kontaktowałem się z pomocą techniczną Netflix i zostałem odesłany do google, tam kazali mi się ponownie skontaktować z Netflix.

  • 17.07.2017 o 02:59
    Bezpośredni odnośnik

    Czemu robicie filmy które mają niedokończony wątek? Chodzi o film “Aż do kości”. Po obejrzeniu filmu jetem załamana tym że nie wiem co sie stało dalej. Miałam ochote rozwalić laptopa i rzuciłam nim w przyjaciółkę. Chciałabym się dowiedzieć czy główna bohaterka przeżyła i czy będzie w związku z Lukiem. I na następny raz dodawajcie na początku filmu notkę o treści “Historia będzie niedokończona więc nie oglądaj jak chcesz mieć działającego laptopa” 🙂

  • 01.08.2017 o 21:17
    Bezpośredni odnośnik

    Witam.
    Piszę z pewnym pytaniem i mam nadzieję, że uda mi się uzyskać odpowiedź. Mianowicie chodzi o serial Orpham Black. Obejrzałam wszystkie 4 sezony natomiast piąty sezon nie ma już ani lektora ani dubbingu w języku polskim.
    Na czym to polega, że w jednym serialu/sezonie/odcinku można oglądać w polskim języku a innych nie?
    Czy doczekam się niebawem aż zmieni się to? Bardzo chciałabym dokończyć ten serial i ciekawość mnie zjada…
    Bardzo proszę o odpowiedź i byłabym bardzo wdzięczna! 🙂

    PS: Z całaego serca polecam ten serial, wpadłam na niego przypadkiem. Opowiada o dziewczynie, która wciela się w życie kobiety identycznej jak ona. Odkrywa wiele tajemnic. Serial jest mieszanką dramatu, kryminału oraz Sci-Fi.
    Jestem bardzo zadowolona i nie mogę doczekać się jak zakończą się wszelkie tajemnice… niestety to już ostatni sezon i bardzo mnie to martwi lecz muszę dokończyć go!!! 😛 😛 😛

  • 02.08.2017 o 10:36
    Bezpośredni odnośnik

    Jestem na terenie Niemiec i automatycznie aplikacja zmienila wszystkie dostępne filmy na niemiecki dubbing. Np w IZombie mialam w Polsce polskie napisy, a teraz mam dubbing. Zmienilam juz kilka razy jezyk w ustawieniach na polski, ale to nic nie dało. Czy mozna cos z tym zrobić? Bo skoro były napisy po polsku, to dlaczego nie są dostepnerw Niemczech?

    • Janek
      02.08.2017 o 10:50
      Bezpośredni odnośnik

      Netflix w każdym kraju ma inną ofertę i może oferować inne wersje językowe. Wersje językowe pomiędzy krajami różnią się. Stąd na terenie Niemiec brak polskiej wersji językowej.

  • 08.08.2017 o 09:34
    Bezpośredni odnośnik

    Proszę o piny kontakt z państwa przedstawicielem przy zakładaniu konta doszło do literówki w adresie e-mail i nie mam możliwości zalogowania się. Żadna próba odzyskania dostępu do konta się nie powiodła.

  • 10.09.2017 o 18:16
    Bezpośredni odnośnik

    Witam
    Nie mogę odzyskać dostępu do konta, ponieważ zjadłem jedna literę z maila podczas jego zakładania na telewizorze .Po wylogowaniu nie mogę się zalogować .Pieniądze są co miesiąc ściągane z konta bankowego. Proszę o pomoc.(w pomocy netflix potrzebują maila powiązanego z kontem a taki nie istnieje)
    Łukasz

  • 04.10.2017 o 15:55
    Bezpośredni odnośnik

    Bez mojej zgody, a co więcej wiedzy, serwis pobrał opłatę za pakiet premium po bezpłatnym miesiącu. Gdzie znajdę kontakt z serwisem? Co powinnam zrobić? Mogę zażądać zwrotu pieniędzy?

  • 04.10.2017 o 17:29
    Bezpośredni odnośnik

    Nie wiem czy wszyscy też mają ten problem, ale ostatnio zauważyłem, że mocno kombinują z webowym odtwarzaczem. Wcześniej był świetny, teraz – KOSZMAR. Odtwarzacz teraz zostawiony na nie wiem 10-15 min pauzy. zostaje usunięty ze strony, pozostaje tylko obrazek tła i przycisk play, który teoretycznie wczytuje odtwarzacz i wznawia oglądanie. No i tu mają duży problem. Ze wznawianiem. Po prostu odtwarzacz jest wczytywany powtórnie i zaczyna odtwarzanie od początku. Dziś jest jeszcze gorszy błąd, bo nawet po wyjściu z materiału, nie zapamiętuje momentu wyjścia i odtwarza ciągle od początku. Rozumiem jakieś nędzne pirackie serwisy to mogą mieć takie szopki, ale Netflix? Ten Netflix który wyznaczał standardy ? Najgorszy jest brak kontaktu z supportem. Fakt, można wejść na czat z pracownikiem, ale oni mają tylko jedno rozwiązanie w swojej ściądze – wejdź na stronę i wyczyść ciasteczka przy pomocy naszego narzędzia. A to nie działa :/ Netflix przekonał mnie do siebie tym, że nie muszę się martwić o śledzenie postępów w oglądaniu seriali. Teraz przez kombinacje to zniknęło – teoretycznie jest, ale co z tego, jak działa losowo. Raz zadziała, 5 razy nie :/

  • 16.10.2017 o 16:38
    Bezpośredni odnośnik

    Dowiedziałem się, że serial animowany pt. Jeźdźcy smoków: na Końcu Świata jest robione ze współpracą Netflix. Pytanie mam, ponieważ nie mogłem znaleźć takiego serialu do obejrzenia, czy ja mam coś nie tak? Pytanie od razu mam do serialu pt. Przygody kota w butach, jest 5 sezonów tego serialu, a na serwisie są dostępne tylko 2. Dlaczego nie ma następnych?

  • 29.10.2017 o 09:09
    Bezpośredni odnośnik

    Witam,
    dnia 27.10.2017 aktywowałam bezpłatny miesiąc netflix, przez dwa dni wszystko działało bez problemu, aż do dziś, czyli 29.10.2017. Kiedy chciałam obejrzeć serial wyskoczył mi komunikat, że moje konto jest obecnie zawieszone i mam zaktualizować metodę płatności. Na początku wybrałam płatność metodą PayPal, gdyż nie posiadam wymaganego kodu z karty. Oczywiście zaktualizowałam metodę płatności i na stronie jest napisane, że zaktualizowałam, lecz pojawia się równocześnie komunikat, że moj bezpłatny miesiąc się skończył, pomimo że mam go dopiero 2 dni. Jakby coś, srodki na koncie PayPal są, aktualizowałam parę razy i nadal konto jest zawieszone. Proszę o szybką pomoc

  • 02.11.2017 o 11:02
    Bezpośredni odnośnik

    Założyłam konto w serwisie Netflix z mysla ze tam bedę mogła oglądać pełne odcinki ulubionego serialu,ale jak wpisuje w wyszukiwarce tytuł serialu “skam” nie moge go znalezc i ie mam go ogolnie a moi koncie. Moja znajoma ma netflixa i moze oglądać ten serial, może go wyszukac bez problemu co mam z tym zrobic?

  • 14.11.2017 o 01:37
    Bezpośredni odnośnik

    Hello when the 3rd and 4th season of “The Flash” and the 3rd season of “Legend’s of Tomorrow” 5 season “Arrow” and the movie “Power Rangers” and the latest Transformers and “League of Justice” and “Legion of the Self “

  • 15.11.2017 o 11:50
    Bezpośredni odnośnik

    Jestem abonentem, ale chyba zrezygnuję, czemu w Polsce są tak zacofane oferty? W USA macie wszystko łącznie z serialami innych stacji takie jak np “The Walking Dead” a w Polsce nawet to co jest nie jest na bieżąco, to żenada jest, same starocie i seriale maja czasem braki po kilka serii….

  • 01.01.2018 o 10:16
    Bezpośredni odnośnik

    Dziś swoją premierę na polskiej wersji platformy miał serial “Przyjaciele”, do którego opracowana w latach 90 została wersja dubbingowa. Czy jest jakaś szansa, ze zastąpi ona lektora? Dubbing został opracowany (tak samo jak lektor) w studiu Master Film na zlecenie canal+.

  • 01.01.2018 o 17:41
    Bezpośredni odnośnik

    Witam
    Nie mogę odzyskać dostępu do konta, ponieważ zjadłem jedna literę z maila podczas jego zakładania. Po wylogowaniu nie mogę się zalogować .Pieniądze są co miesiąc ściągane z konta bankowego. Proszę o pomoc.(w pomocy netflix potrzebują maila powiązanego z kontem a taki nie istnieje)

  • 03.01.2018 o 12:39
    Bezpośredni odnośnik

    Witam ponawiam pytanie czy tylko produkcje netflixa będą dostępne w jakości UHD z HDR, czy może będą pojawiać się inne filmy kinowe i nie tylko np. serial Planeta Ziemia II w UHD wygląda obłędnie albo np. Transformers: Ostatni Rycerz w UHD plus HDR kosmos czy Przełęcz ocalonych, Wonder Woman itd. wersje UHD są obłędne czy pojawią się w netflixie?

  • 23.01.2018 o 10:40
    Bezpośredni odnośnik

    Witam,
    Przy rejestracji podałam błędny adres email – w tej chwili nie dochodzą do mnie żadne wiadomości nie mogę też odzyskać hasła ani zrezygnować z usługi – pieniądze są pobierane z konta a ja nie mogę się zalogować – od kilku dni próbuję skontaktować się przez chat ale bezskutecznie – czy ktoś może powiedzieć mi jak rozwiązać ten problem

  • 25.01.2018 o 13:15
    Bezpośredni odnośnik

    Dzień dobry,
    Proszę Państwa jestem absolwentem PWSFTViT Wydz. Reżyserii Filmowej
    Czy można prosić o jakiś adres kontaktowy gdzie można wysłać Państwu propozycję produkcyjną?

    Dziękuję Pozdrawiam

  • 29.01.2018 o 12:22
    Bezpośredni odnośnik

    Witam,mam światłowód o szybkości 60mb,jak wchodzę na treści 4k obraz jest nędzny,po wejściu na konto i sprawdzeniu szybkości łącza pokazuje 5.04 mb ,co może być przyczyną, na fast.com pokazuje 55mb . Telewizor LG 65B6V.

  • 02.02.2018 o 17:36
    Bezpośredni odnośnik

    Witam
    Ostatnio rozpocząłem darmowy miesiąc na serwisie netflix. Próbowałem włączyć film ale ładowanie zawsze zatrzymywało się na 20% , niezależnie od filmu. Proszę o szybką odpowiedź.
    Z góry dziękuje.

  • 13.02.2018 o 16:10
    Bezpośredni odnośnik

    Witam Kupiłem kartę podarumkową Netflix o wartości 60 zł. Gdy chciałem zdrapać kod przypadkowo zdrapałem kawałek naklejki i nie mam pojęcia co mam teraz zrobić bo nie mogę odczytać pierwszych 3 liczb. Proszę o kontakt.

  • 03.04.2018 o 14:58
    Bezpośredni odnośnik

    Kiedy zdejmiecie blokade regionalna?, zakladalem konto na Polskiej stronie netflixa i chccialbym ogladac polska biblioteke, przebywam teraz w Niemczech, ale od pierwszego kwietnia tego roku to nie powino miec znaczenia?

  • 19.11.2018 o 11:47
    Bezpośredni odnośnik

    Witam, mam Netflixa z osobami mieszkającymi za granicą, co wydaje mi się, jest przyczyną braku polskich napisów przy niektórych serialach, np. przy serialu Friends. Dodam, że mieszkam w Polsce, więc wydaje mi się, że te napisy powinnam mieć, ponieważ gdy ostatnio byłam u znajomego polskie napisy przy tym serialu były. Pozdrawiam

  • 27.11.2018 o 08:00
    Bezpośredni odnośnik

    Witam, na swoim koncie część seriali mogę oglądać jedynie w języku angielskim bądź z portugalskimi napisami pomimo tego, że jestem w Polsce (a na pewno są dostępne z lektorem). Wszelkie ustawienia są w języku polskim. Gdzie może leżeć problem?

  • 29.11.2018 o 20:01
    Bezpośredni odnośnik

    Witam, mój problem pojawił się po wylogowaniu, niestety po ponownym zalogowaniu wszystko się zresetowało i chcą podania nowego planu i sposobu płatnośći,obawiam się że znowu naliczą opłatę, help

  • 17.12.2018 o 14:58
    Bezpośredni odnośnik

    Witam. Założyłam konto na netflixie, było okej. WYlogowałam sie i chcialam zalogowac ponownie niestety podaje mi ze nie ma takiego meila w bazie… Gdy biore przyomnienie meila po imieniu nazwisku i nr karty kredytowej wyskakuje mi ze przypomnienie zostało wyslane na meila…
    Jest możliwość ze zrobilam w meilu literówkę, jak moge to teraz sprawdzic??? przeciez nie bede wpisywala 1000 komplinacji, a pieniążki z konta lecą.
    POMOCY

  • 05.01.2019 o 16:58
    Bezpośredni odnośnik

    Dlaczego napisy do filmow sa blokowane geograficznie?
    Gdy bylem w Polsce serial ‘Better call Saul’ mial polskie napisy i lektora, a jak wriocilem do Szwecji to juz nie ma. Jaki w tynm sens? Przeciez chyba napisy nie mają blokad licencyjnych?

  • 07.01.2019 o 11:56
    Bezpośredni odnośnik

    Witam,
    mieszkam na stałe od 30 lat w Niemczech. Chciałbym wykupić abonament Netflix w Polsce i oglądać w j. polskim w Niemczech.Posiadam Telewizor LG Oled C8 (rocznik 2018) wersja niemiecka.
    Moje pytanie ; czy jest taka możliwość ?
    Pozdrawiam
    Marcinkowski Jerzy -Hannover 07.01.2019

  • 11.01.2019 o 16:15
    Bezpośredni odnośnik

    Witam. Dzielę konto z osobami z Polski. Mam pytanie czy jeżeli korzystam na netflix na moim profilu na TV czy mogę też na to konto i mój jeden profil wchodzić w telefonie ?? Czy to koliduje z czymś i może zostać zablokowane całe konto i tych innych osób też czy nie i mogę bezpiecznie wchodzic na tel.na mój profil?

  • 20.01.2019 o 16:57
    Bezpośredni odnośnik

    Witam od jakiegoś czasu oglądam waszą stację
    Ostatnio jak ją włączyłam to zobaczyłam że każe mi się logować
    Więc mam do Państwa pytanie odnośnie tego.
    Czy żeby tam oglądać seriale to muszę się logować czy nie dało by się tego pominąć?

  • 31.01.2019 o 00:26
    Bezpośredni odnośnik

    Nie chronią Państwo swoich znaków towarowych?
    Moim zdaniem jeden z pracowników Starostwa Powiatowego w Kraśniku na swoim fanpagu użył logo serialu “House of Cards” w sposób nieuprawniony.

  • 24.02.2019 o 21:20
    Bezpośredni odnośnik

    Będąc w Holandii założyłam konto na Netflix. Płatność jest holenderską kartą. Zjechałam do Polski ( w ustawieniach zmieniałam wszystko na Polske i wgl). Do większości filmów i seriali ani w Pl ani w Nl nie mam lektora, a czasami nawet napisów po polsku (Lucyfer chociażby). Czemu w Polsce tez nie działają?

  • 21.05.2019 o 17:57
    Bezpośredni odnośnik

    Dlaczego gdy próbuje zaktualizować system płatności wyskakuje mi komunikat ,,system płatności jest teraz niedostępny”
    Dzieje się tak od jakiegoś czasu
    Oczywiście pieniądze są na karcie

  • 22.07.2019 o 23:31
    Bezpośredni odnośnik

    Witam serdecznie, chciałbym usunąć konto na Netflixie , z tym że jest taki problem , iż jacyś hackerzy przejęli moje konto zmieniając przy ty adres e-mail i hasło, nie mam możliwości by je usunąć ,dowiedziałem się o tym za pomocą maila którego otrzymałem z wiadomością na temat nowego logowania na konto. Jakie mam podjąć kroki , czekam na odp. Pozdrawiam

  • 25.07.2019 o 15:27
    Bezpośredni odnośnik

    Dzień dobry! Założyłam konto na bezpłatny miesiac, ale od razu zrezygnowalam z czlonkostwa, po miesiącu netflix pobrał mi pieniądze za nastepny miesiac i gdy zajrzalam do ustawień to nie było zrezygnowania członkostwa.

  • 09.08.2019 o 08:18
    Bezpośredni odnośnik

    Dzień dobry, dziś rano moje konto Netflix zniknęło. Myślałam, że zostałam wylogowana na wszystkich urządzeniach, ale gdy kliknęłam zaloguj rozpoczął się proces rejestracji i utworzenia nowego konta. Tak więc mam teraz nowe konto, trudno. Zastanawiam się jednak co się stało? Czy dane mojej karty bankowej są bezpieczne, czy jednak mam ją zastrzec? Proszę o odpowiedź.

    • 31.03.2020 o 17:08
      Bezpośredni odnośnik

      Dzień dobry, jestem w podobnej sytuacji. Czy po zakupie drugiego konta działa Pani normalnie te konto?
      I na ilu urządzeniach może Pani korzystać z netflixa? Bo ja po wykupieniu planu Premium oglądam na jednym urządzeniu, a na reszcie urządzeń nie mogę się zalogować.

      • Janek
        31.03.2020 o 17:18
        Bezpośredni odnośnik

        Czy na innych urządzeniach pojawiają się jakieś komunikaty błędu?

  • 31.08.2019 o 20:44
    Bezpośredni odnośnik

    Witam w dniu dzisiejszym zostało skradzione mi konto do portalu Netflix A dokładnie mówiąc został zmieniony e-mail i hasło. Czy jest możliwość odzyskania tego konta proszę o odpowiedź i z góry dziękuję

  • 12.12.2019 o 22:48
    Bezpośredni odnośnik

    Witam. Dzielę Netflixa z siostrą, która zakładała go za granicą, ale płaci polski abonament, a ja mam do niego dostęp z Polski. Niestety w większości filmów i seriali nie mam opcji wybrania lektora lub napisów polskich. W ustawieniach mam wszystko zaznaczone poprawnie na język polski, a seriale i filmy, które moja przyjaciółka ma po polsku od pierwszego sezonu ja mam w języku polskim tylko w nielicznych przypadkach. Większość filmów, które na stronie Netflixa są zaznaczone w języku polskim ja mam tylko w języku oryginalnym, angielskim i w języku kraju w którym przebywa moja siostra. Da się temu jakoś zaradzić?

      • 13.12.2019 o 01:00
        Bezpośredni odnośnik

        Mamy 2 konta na netflixie. Ona ma swoje i ja swoje, ale obie mamy ten sam problem. Netflixa mamy założonego od połowy października i od początku nie mogę obejrzeć większości filmów i seriali, które moi znajomi normalnie oglądają w języku polskim. Korzystam z Netflixa na laptopie (samsung), komputerze (HP) oraz na telefonie (iphone), ale na każdym urządzeniu mam ten sam problem.

  • 28.12.2019 o 09:27
    Bezpośredni odnośnik

    Mieszkam w Polsce, tutaj zakładalem konto . Od miesiąca pokazuje mi zawartość Polsko/ Norweska i pobiera opłatę w koronach norweskich. W ustawieniach wszystko na pl ale region pokazuje Polska/Norwegia . Sprawdzałem ip internetu, też jest Polski adres. Postanowiłem zadzwonić do biura przez aplikację Netflix ale niestety automat pozwala mi kontynuować tylko w angielskim lub norweskim języku. Dodam że nikomu hasła nie podawalem a jest jednorazowa aktywność z Norwegii na moim koncie. Jak temu zaradzić ?

  • 27.01.2020 o 15:51
    Bezpośredni odnośnik

    Jako grupka nastolatków chcieliśmy zorganizować w szkole cykl wieczorów filmowych, planując przy tym pokazywanie filmów z Netfliksa właśnie. Jednak dowiedzieliśmy się, że, ze względu na kwestię praw autorskich, zabronione jest transmitowanie filmów z Waszego serwisu większej publiczności (w naszym przypadku chodzi o liczbę mniej więcej od 40 do 60 osób). Czy istniałaby mimo to możliwość, żebyśmy w jakiś sposób uzyskali od Was pozwolenie na takie działanie? Czy może zgodzilibyście się objąć patronatem nasze imprezy? Jeżeli jest taka możliwość, bardzo prosimy o kontakt; jeśli nie – cóż, wielka szkoda. Cała szkoła kocha Wasz serwis 🙂

    • 29.04.2020 o 18:56
      Bezpośredni odnośnik

      Proponuję unikać zakupów na Bejmos. Kilka dni po zakupie konto jest zablokowane, brak kontaktu z firmą, nie odpowiadają na reklamacje. Kompletne zero odzewu. Wygląda na wyłudzanie.

  • 23.04.2020 o 19:25
    Bezpośredni odnośnik

    Witam posiadam łącze światłowodowe 750Mbps wykonując test na stronie https://fast.com/pl który jest zalecany przez netflixa przez komputer pokazuje prawidłowo 750Mbps, natomiast wykonując test na TV LG OLEDC7 pokazuje do 100Mbps jak i w aplikacji netflixa tak też przez stronę w przeglądarce ktoś się orientuje czyja wina netflix czy może telewizor? Dodam że na przystawce Apple TV 4K tak samo pokazuje prawidłowo.

      • 23.04.2020 o 19:39
        Bezpośredni odnośnik

        No tak to by wszystko wyjaśniało tylko nigdzie nie mogę znaleźć informacji o tym porcie.
        Dzięki pozdrawiam

    • 23.04.2020 o 19:38
      Bezpośredni odnośnik

      pewnie karta sieciowa w TV nie wyrabia takiego transferu. z mojego doswiadczenia do 4K potrzebne jest 11Mbps tyle mi pokazuje w transferze na telewizorze. wszystko ponad to niepotrzebne numerki no chyba ze w domu jest duzo urzadzen transferujacych dane. U mnie przy przesylaniu plikow roboczych do i z google drive na poziomie 200-230 Mbps netflix ciagle podaje filmy w 4K przy laczu 250

      • 23.04.2020 o 19:56
        Bezpośredni odnośnik

        Łącze jest potrzebne do czego innego tylko po prostu zastanawiał mnie to, zadałem pytanie do LG o prędkość portu LAN zobaczymy.
        Pozdrawiam

      • Janek
        23.04.2020 o 20:00
        Bezpośredni odnośnik

        Poszperałem trochę po sieci i wychodzi, że ten TV ma na 100% wbudowany LAN 100Mbit. W specyfikacjach widnieje albo opis sieci jako port LAN albo Ethernet.

      • 30.04.2020 o 05:35
        Bezpośredni odnośnik

        Odpowiedź LG: Prędkość ta wynosi w praktyce ok. 60MB/s – jest ona wystarczająca do streamowania zawartości.
        Sytuacja w nowszych modelach wygląda analogicznie. Jeśli chodzi natomiast o modele tegoroczne to na ten moment nie możemy udostępniać dokładniejszych danych specyfikacyjnych.

      • 20.03.2021 o 12:58
        Bezpośredni odnośnik

        Dziekuje za odpowiedz. Ja mam netflix wukupiony na USA, ale chcialam polska versje dla mojej mamy ktora nie mowi po angielsku— moze warte wspomnienia do kierownictwa ze jest zapotrzebiwanie na taka wersje. Jeszcze raz serdecznie dziekuje za odpowiedz. JD

  • 30.03.2021 o 11:39
    Bezpośredni odnośnik

    Witam. Od jakiegoś tygodnia wyskakuje mi komunikat o treści ,,Twoje konto zostało zawieszone z powodu nieodnotowania ostatniej płatności.” Jednak z konta pieniądze zostały pobrane.

Dodaj komentarz

Loading Disqus Comments ...
banner