Nflix.pl – top filmy i seriale

Forum

Korzystanie z Forum oznacza akceptację jego Regulaminu.
Wszelkie sprawy dotyczące Forum prosimy zgłaszać przez nasz formularz kontaktowy.

You need to log in to create posts and topics.

Netflix na SmartTV

Quote from Guest on 25.12.2016, 09:20

Cześć,

Korzystam z Netflix na SmartTV Samsung. Niestety, cały serwis jest w języku angielskim, łącznie z tytułami i opisami filmów. Czy ktoś wie, czy możliwa jest zmiana wersji językowej serwisu? Dodam, że konto skonfigurowane jest prawidłowo i zarówno wersje na PC i Androida działają po polsku. Dzięki.


Cześć,

Korzystam z Netflix na SmartTV Samsung. Niestety, cały serwis jest w języku angielskim, łącznie z tytułami i opisami filmów. Czy ktoś wie, czy możliwa jest zmiana wersji językowej serwisu? Dodam, że konto skonfigurowane jest prawidłowo i zarówno wersje na PC i Androida działają po polsku. Dzięki.

Quote from Guest on 27.12.2016, 01:27

Jaki to konkretnie model TV?


Jaki to konkretnie model TV?

Quote from Guest on 29.12.2016, 10:34

SAMSUNG UE46F5500

 


SAMSUNG UE46F5500

 

Quote from Guest on 29.12.2016, 19:25

Ja mam model F6500 i dokładnie taki sam problem. Kontaktowałem się z Samsungiem i Netflixem. Jeden odsyła do drugiego, a drugi do pierwszego. W końcu miła pani konsultantka z supportu Netflixa połączyła się z działem technicznym i otrzymałem odpowiedź: sprawa jest znana, ale nie przewiduje się aktualizacji aplikacji dla tak starych (2013r. !) modeli telewizorów.

Tak, też jestem zirytowany :(.


Ja mam model F6500 i dokładnie taki sam problem. Kontaktowałem się z Samsungiem i Netflixem. Jeden odsyła do drugiego, a drugi do pierwszego. W końcu miła pani konsultantka z supportu Netflixa połączyła się z działem technicznym i otrzymałem odpowiedź: sprawa jest znana, ale nie przewiduje się aktualizacji aplikacji dla tak starych (2013r. !) modeli telewizorów.

Tak, też jestem zirytowany :(.

Quote from Guest on 31.12.2016, 14:07

cóż.... Samsung ma tendencje do szybkiego zapominania o wspieraniu swoich klientów  (nie tylko o obszarze TV). Pozostaje zakup TV BOXa lub nowy TV (mimo, że obecny jest jeszcze bardzo sprawny)......


cóż.... Samsung ma tendencje do szybkiego zapominania o wspieraniu swoich klientów  (nie tylko o obszarze TV). Pozostaje zakup TV BOXa lub nowy TV (mimo, że obecny jest jeszcze bardzo sprawny)......

Quote from Guest on 06.01.2017, 15:41

ja mam LG z 2013r. z serii LA i dostałem aktualizację i Netflix po polsku 😉


ja mam LG z 2013r. z serii LA i dostałem aktualizację i Netflix po polsku 😉

Post Reply: Netflix na SmartTV
Exit mobile version