Quote from Guest on 08.11.2017, 14:55
Dzień dobry,
zakończyłem bezpłatny okres. Przy rejestracji moja karta została zaakceptowana ( jest kartą płatnicza)
Po upływie miesiąca chcąc korzystać z netflixa płatnie napotykam na ścianę.
Wyskakuje błąd na stronie.
Pomyślałem, że zmienię metodę na paypal ( na moim koncie karta również jest zaakceptowana )
Od dwóch dni ciągle wyskakuje błąd.
Czy ja coś źle rozumiem? Czy muszę mieć środki na koncie paypal?
Jakakolwiek pomoc ze strony netflix jest bezużyteczna ponieważ nie działa chat.
Proszę o poradę.
Dzień dobry,
zakończyłem bezpłatny okres. Przy rejestracji moja karta została zaakceptowana ( jest kartą płatnicza)
Po upływie miesiąca chcąc korzystać z netflixa płatnie napotykam na ścianę.
Wyskakuje błąd na stronie.
Pomyślałem, że zmienię metodę na paypal ( na moim koncie karta również jest zaakceptowana )
Od dwóch dni ciągle wyskakuje błąd.
Czy ja coś źle rozumiem? Czy muszę mieć środki na koncie paypal?
Jakakolwiek pomoc ze strony netflix jest bezużyteczna ponieważ nie działa chat.
Proszę o poradę.