Nflix.pl – top filmy i seriale

Forum

Korzystanie z Forum oznacza akceptację jego Regulaminu.
Wszelkie sprawy dotyczące Forum prosimy zgłaszać przez nasz formularz kontaktowy.

You need to log in to create posts and topics.

Prosze o pomoc

Quote from waldi102 on 30.03.2019, 11:14

Panasonic TX55CX680E

Nagle przestała działać aplikacja Netflix. Zresetowałem tv. Zmieniałem providera i sposób podłączenia telewizora do sieci. Kabel , wifi itp. Zmieniałem DNS zgodnie z instrukcją od Panasonic. Wielokrotne czaty z serwisem Panasoniaca i Netflixa niestety nie  przyniosły rozwiązania. Aplikacja w ogóle się włącza. Na tym samym łączu Netflix na PC działa bez problemu.


Panasonic TX55CX680E

Nagle przestała działać aplikacja Netflix. Zresetowałem tv. Zmieniałem providera i sposób podłączenia telewizora do sieci. Kabel , wifi itp. Zmieniałem DNS zgodnie z instrukcją od Panasonic. Wielokrotne czaty z serwisem Panasoniaca i Netflixa niestety nie  przyniosły rozwiązania. Aplikacja w ogóle się włącza. Na tym samym łączu Netflix na PC działa bez problemu.

Quote from Janek on 30.03.2019, 11:25

Czyli apka się włącza? A co pojawia się na ekranie wtedy?


Czyli apka się włącza? A co pojawia się na ekranie wtedy?

Quote from waldi102 on 30.03.2019, 12:23

Po resecie pojawia sie opcja zaloguj się. jak sie zaloguje to pojawia się błąd KOd: ui-113 jak spawdzam test z aplikacji netflix to wszystko wychodzi OK. czyli połączenia do serweró i prędkość internetu jest OK.

jeżeli postępuję zgodnie z opisem dla kodu błędu UI-113 to niestety nie ma poprawy. jak zignoruje komunikat, że Netflix należy zresetować to przy próbie następnego logowania mieli tylko i nie uzyskuje żadnego połączenia. Próbowałem już niemal wszystkich opcji łącznie ze zmiana sposobu podłączenia z kablowego na wifi, łącznie ze zmiana operatora i z wpisanem ręcznie adresu DNS. Nic nie pomaga

 


Po resecie pojawia sie opcja zaloguj się. jak sie zaloguje to pojawia się błąd KOd: ui-113 jak spawdzam test z aplikacji netflix to wszystko wychodzi OK. czyli połączenia do serweró i prędkość internetu jest OK.

jeżeli postępuję zgodnie z opisem dla kodu błędu UI-113 to niestety nie ma poprawy. jak zignoruje komunikat, że Netflix należy zresetować to przy próbie następnego logowania mieli tylko i nie uzyskuje żadnego połączenia. Próbowałem już niemal wszystkich opcji łącznie ze zmiana sposobu podłączenia z kablowego na wifi, łącznie ze zmiana operatora i z wpisanem ręcznie adresu DNS. Nic nie pomaga

 

Quote from waldi102 on 30.03.2019, 12:24

na samsungu działa bez problemu na tej samej sieci


na samsungu działa bez problemu na tej samej sieci

Quote from Janek on 30.03.2019, 13:27

A odłączałeś tv fizycznie z prądu na kilka minut?


A odłączałeś tv fizycznie z prądu na kilka minut?

Post Reply: Prosze o pomoc
Exit mobile version