Nflix.pl – top filmy i seriale

Pytania do Netflix Polska

Niedługo minie drugi miesiąc działania Netflixa w Polsce. Wszyscy czekali na wielkie wejście tej usługi do naszego kraju, a tu okazało się że tylko została zdjęta nam blokada geolokacyjna ( i innym ponad 100 krajom).

Zaproponowano nam ofertę na poziomie ok. ~15% tego co jest dostępne np. w USA czyli tylko 861 nagrań, przy czym tytułów dostępnych na dziś po polsku jest tylko 111 🙁 . I to wszystko jeszcze drożej niż w USA, ponieważ zaproponowano nam ceny w EUR w stawkach Amerykańskich! Mamy prawo być bardzo niezadowoleni – lekko to ujmując.

Obserwując na naszej stronie Facebookowej dość często nieprzychylne komentarze dot. oferty Netflix Polska i brak jakiejkolwiek informacji ze strony Netflixa wyjaśniającej swoje poczynania (np. dodawanie nowych tytułów, braki polskich wersji językowych) lub plany na przyszłość w odniesieniu do tego co będą nam oferować, postanowiliśmy zgodnie z sugestią kolegi Krzysztofa Bielickiego z FB zaproponować wypracowanie zbioru pytań do Netflixa i po prostu poprosić o odpowiedź na nie.

Prosimy zatem poniżej w komentarzach lub na naszej stronie FB o podawanie swoich pytań do Netflix Polska. Po zebraniu wszystkich tematów i pytań, zaproponujemy ich ostateczne wersje i po uzgodnieniu z wami prześlemy do Netflixa.


Pytania które zostały głoszone do tej pory tutaj i na FB (będziemy je aktualizować na bieżąco):

1. Jak duży jest zespół tłumaczy lub czy współpracują z jakąś grupą np hatak ?
2. Czy planowane jest wprowadzenie kolejnych starszych seriali które są dostępne w Stanach (przede wszystkim Przyjaciele) czy raczej tylko nowości ?
3. Czy w dalszej przyszłości zostanie wprowadzona możliwość płacenia w złotówkach (żeby nie było problemu z wahaniami kursów walut) ?
4. Czy wszystkie pozycje które dostają napisy po polsku będą mieć też opcje lektora ?

1. Kiedy pojawią się seriale anime po polsku ????

1.Proszę o podanie jakie tytuły filmów i seriali obecnie są tłumaczone na język Polski.
2.Proszę o przedstawienie zaplanowanych tłumaczeń filmów i seriali na język Polski na najbliższy miesiąc.
3.Proszę o podanie firmy która jest podwykonawcą tłumaczeń na terenie Polski.
4.Czy na terenie Polski jest utworzona komórka,odział dedykowany do pracy na Polskim obszarze gdzie można otrzymać bieżące informacje?
5.Proszę o zbiór informacji do seriali które są w ofercie Netflix.pl ,kiedy będą udostępnione bieżące sezony.
6.Czy będą Państwo odkupować licencje aby uzupełnić bibliotekę tak aby były bieżące serie?
7.Proszę o podanie zasady aktualizacji biblioteki oferty na terenie Polski o produkcje z Polskim tłumaczeniem.
8.Dlaczego nowe produkcje Netflixa trafiają do bibliotek bez Polskiego tłumaczenia.Jaka jest zasada i plan tłumaczenia nowych i starych zaległych materiałów?

1. Czy netflix planuje jakąkolwiek formę komunikacji z polskimi użytkownikami?
2. Zapowiedzi premier z wyprzedzeniem?
3. Miejsce, w którym można zgłaszać swoje propozycje (curb your enthusiasm!)

1.Czy serwis pracuje nad poprawieniem działania aplikacji w telewizorach Sony, aby umożliwiały wybór napisów w języku polskim? Support Sony odsyła do Netflixa.

1. Czy planowane są jakieś lokalne produkcje zakupione lub oryginalnie wyprodukowane przez Netflix w Polsce?
2.Kiedy zostana udostępnione polskie wersję aplikacji i strony, wraz z polskimi opisami programów?
3. Czy są w planach lokalne sposoby płatności online np. dotpay, eCard, przelewy24 etc., i offline – zdrapki, kupony itp. ?
4. Czy oferta na Polski rynek jest/będzie przygotowywana przez lokalny oddział firmy, czy jednak będzie zarządzana zdalnie z innego kraju?

1.Kiedy subskrybenci usługi będą informowani o obecnych i planowanych nowościach? Obecnie nie ma żadnej informacji ze strony Netflix co zostało / zostanie dodane. Nie ma nawet Newslettera na którego jestem zapisany.

1. Czy Serial Scream (Krzyk) będzie miał dubbing jak w innych krajach?

1.Czy można utworzyć filtrowanie w “search” po language :Audio i Subtitles?

1.Na kiedy planowane jest udostępnienie polskiej ścieżki dźwiękowej i/lub napisów do serialu “House of Cards”?


 

Exit mobile version