Pytania do Netflix Polska

Facebooktwitter

netflix-blackNiedługo minie drugi miesiąc działania Netflixa w Polsce. Wszyscy czekali na wielkie wejście tej usługi do naszego kraju, a tu okazało się że tylko została zdjęta nam blokada geolokacyjna ( i innym ponad 100 krajom).

Zaproponowano nam ofertę na poziomie ok. ~15% tego co jest dostępne np. w USA czyli tylko 861 nagrań, przy czym tytułów dostępnych na dziś po polsku jest tylko 111 🙁 . I to wszystko jeszcze drożej niż w USA, ponieważ zaproponowano nam ceny w EUR w stawkach Amerykańskich! Mamy prawo być bardzo niezadowoleni – lekko to ujmując.

Obserwując na naszej stronie Facebookowej dość często nieprzychylne komentarze dot. oferty Netflix Polska i brak jakiejkolwiek informacji ze strony Netflixa wyjaśniającej swoje poczynania (np. dodawanie nowych tytułów, braki polskich wersji językowych) lub plany na przyszłość w odniesieniu do tego co będą nam oferować, postanowiliśmy zgodnie z sugestią kolegi Krzysztofa Bielickiego z FB zaproponować wypracowanie zbioru pytań do Netflixa i po prostu poprosić o odpowiedź na nie.

Prosimy zatem poniżej w komentarzach lub na naszej stronie FB o podawanie swoich pytań do Netflix Polska. Po zebraniu wszystkich tematów i pytań, zaproponujemy ich ostateczne wersje i po uzgodnieniu z wami prześlemy do Netflixa.


Pytania które zostały głoszone do tej pory tutaj i na FB (będziemy je aktualizować na bieżąco):

1. Jak duży jest zespół tłumaczy lub czy współpracują z jakąś grupą np hatak ?
2. Czy planowane jest wprowadzenie kolejnych starszych seriali które są dostępne w Stanach (przede wszystkim Przyjaciele) czy raczej tylko nowości ?
3. Czy w dalszej przyszłości zostanie wprowadzona możliwość płacenia w złotówkach (żeby nie było problemu z wahaniami kursów walut) ?
4. Czy wszystkie pozycje które dostają napisy po polsku będą mieć też opcje lektora ?

1. Kiedy pojawią się seriale anime po polsku ????

1.Proszę o podanie jakie tytuły filmów i seriali obecnie są tłumaczone na język Polski.
2.Proszę o przedstawienie zaplanowanych tłumaczeń filmów i seriali na język Polski na najbliższy miesiąc.
3.Proszę o podanie firmy która jest podwykonawcą tłumaczeń na terenie Polski.
4.Czy na terenie Polski jest utworzona komórka,odział dedykowany do pracy na Polskim obszarze gdzie można otrzymać bieżące informacje?
5.Proszę o zbiór informacji do seriali które są w ofercie Netflix.pl ,kiedy będą udostępnione bieżące sezony.
6.Czy będą Państwo odkupować licencje aby uzupełnić bibliotekę tak aby były bieżące serie?
7.Proszę o podanie zasady aktualizacji biblioteki oferty na terenie Polski o produkcje z Polskim tłumaczeniem.
8.Dlaczego nowe produkcje Netflixa trafiają do bibliotek bez Polskiego tłumaczenia.Jaka jest zasada i plan tłumaczenia nowych i starych zaległych materiałów?

1. Czy netflix planuje jakąkolwiek formę komunikacji z polskimi użytkownikami?
2. Zapowiedzi premier z wyprzedzeniem?
3. Miejsce, w którym można zgłaszać swoje propozycje (curb your enthusiasm!)

1.Czy serwis pracuje nad poprawieniem działania aplikacji w telewizorach Sony, aby umożliwiały wybór napisów w języku polskim? Support Sony odsyła do Netflixa.

1. Czy planowane są jakieś lokalne produkcje zakupione lub oryginalnie wyprodukowane przez Netflix w Polsce?
2.Kiedy zostana udostępnione polskie wersję aplikacji i strony, wraz z polskimi opisami programów?
3. Czy są w planach lokalne sposoby płatności online np. dotpay, eCard, przelewy24 etc., i offline – zdrapki, kupony itp. ?
4. Czy oferta na Polski rynek jest/będzie przygotowywana przez lokalny oddział firmy, czy jednak będzie zarządzana zdalnie z innego kraju?

1.Kiedy subskrybenci usługi będą informowani o obecnych i planowanych nowościach? Obecnie nie ma żadnej informacji ze strony Netflix co zostało / zostanie dodane. Nie ma nawet Newslettera na którego jestem zapisany.

1. Czy Serial Scream (Krzyk) będzie miał dubbing jak w innych krajach?

1.Czy można utworzyć filtrowanie w “search” po language :Audio i Subtitles?

1.Na kiedy planowane jest udostępnienie polskiej ścieżki dźwiękowej i/lub napisów do serialu “House of Cards”?


 

KOMENTARZE:

24 komentarze do “Pytania do Netflix Polska

  • 25.02.2016 o 13:53
    Bezpośredni odnośnik

    1 Czy wszystkie ich nowe oryginalne seriale będą obowiązkowo miały Polskie napisy/ lektora
    2.Jak systematycznie planują dodawać lektora, napisy do już udostępnionych seriali?? (Odp ze zrobią co w ich mocy nas nie interesuje)
    3 Czy planują dodać polskie wersje językowych do filmów np Star Trek,Batman Begins. Kiedy to nastąpi

  • 25.02.2016 o 15:01
    Bezpośredni odnośnik

    1.Proszę o podanie jakie tytuły filmów i seriali obecnie są tłumaczone na język Polski.
    2.Proszę o przedstawienie zaplanowanych tłumaczeń filmów i seriali na język Polski na najbliższy miesiąc.
    3.Proszę o podanie firmy która jest podwykonawcą tłumaczeń na terenie Polski.
    4.Czy na terenie Polski jest utworzona komórka,odział dedykowany do pracy na Polskim obszarze gdzie można otrzymać bieżące informacje?
    5.Proszę o zbiór informacji do seriali które są w ofercie Netflix.pl ,kiedy będą udostępnione bieżące sezony.
    6.Czy będą Państwo odkupować licencje aby uzupełnić bibliotekę tak aby były bieżące serie?
    7.Proszę o podanie zasady aktualizacji biblioteki oferty na terenie Polski o produkcje z Polskim tłumaczeniem.
    8.Dlaczego nowe produkcje Netflixa trafiają do bibliotek bez Polskiego tłumaczenia.Jaka jest zasada i plan tłumaczenia nowych i starych zaległych materiałów?

      • 28.02.2016 o 17:39
        Bezpośredni odnośnik

        release-20160222_43-sapphire

        Jest polskie audio do wyboru, nie ma napiswó.

      • Janek
        28.02.2016 o 18:09
        Bezpośredni odnośnik

        O jaki chodzi konkretny tytuł? Sprawdzę na innym Smarcie SONY.

      • 29.02.2016 o 12:59
        Bezpośredni odnośnik

        Bo już się robi takie zagnieżdżenie że odpisywać nie mogę 😉

        Tytuł dowolny który ma napisy, np. Jessica Jones. Mam do wyboru polskie audio, ale bez polskich napisów.

      • Janek
        29.02.2016 o 13:27
        Bezpośredni odnośnik

        Sprawdziłem właśnie na odtwarzaczu Smart BDP-S1500 Sony. Wszystko działa bez problemu. Rozumiem, że masz najnowszy firmware wgrany do TV.
        Ciekawe czy to tylko w Twoim modelu taki “feler”, czy może w całej serii? Tymczasowo, chcesz o to zapytać na naszym FB, czy zrobić to za Ciebie?
        Może na szybko coś się wyjaśni.

      • 29.02.2016 o 13:51
        Bezpośredni odnośnik

        Mam najnowszy soft. Zgłaszałem się do supportu Sony i oni właśnie odesłali mnie do supportu Netflixa, który do dzisiaj nie odpisał 😉 Jak możesz rzucić pytaniem w tłum to będę wdzięczny 🙂 Jak mówiłem – na PS3 wszystko działa i napisy polskie są do wyboru 😉

  • 25.02.2016 o 22:38
    Bezpośredni odnośnik

    1. Czy planowane są jakieś lokalne produkcje zakupione lub oryginalnie wyprodukowane przez Netflix w Polsce?
    2.Kiedy zostana udostępnione polskie wersję aplikacji i strony, wraz z polskimi opisami programów?
    3. Czy są w planach lokalne sposoby płatności online np. dotpay, eCard, przelewy24 etc., i offline – zdrapki, kupony itp. ?
    4. Czy oferta na Polski rynek jest/będzie przygotowywana przez lokalny oddział firmy, czy jednak będzie zarządzana zdalnie z innego kraju?

  • 26.02.2016 o 22:03
    Bezpośredni odnośnik

    – Kiedy subskrybenci usługi będą informowani o obecnych i planowanych nowościach? Obecnie nie ma żadnej informacji ze strony Netflix co zostało / zostanie dodane. Nie ma nawet Newslettera na którego jestem zapisany.

    Tak od siebie. Wygląda, że chłopaki nie są przygotowani na zdjęcie blokady. Łatwo było ją zdjąć, ale obsłużyć to to już im idzie słabo. Płacę abonament i czekam na więcej filmów.

  • 05.03.2018 o 20:20
    Bezpośredni odnośnik

    Czy na polskim netflix’ie będzie dostępny serial animowany voltron legendary defender?
    Chociażby z napisami ponieważ o ile mi wiadomo to oryginalny serial, w internecie można znaleźć bodajże 2 sezony z napisami a mój angielski nie jest niestety na tyle dobry żeby oglądać dalej bez nich.

Dodaj komentarz

Loading Disqus Comments ...
banner