Kontakt z oficjalnym przedstawicielem Netflixa w Polsce nawiązany

netflix-blackOd dziś sprawy dot. kontaktu z Netflixem w Polsce powinny ruszyć poważnie z miejsca. Mamy kontakt z ludźmi oficjalnie zajmującymi się sprawami Netflixa w naszym kraju.

Ustaliliśmy kanały kontaktu i tematy. Sprawy związane z daną osobą i kontem na Netflixie np. problem z płatnością, problemy z działaniem danego abonamentu, itp. każdy musi zgłaszać bezpośrednio na infolinię/czat. Inne tematy, szczególnie te grupowe możemy przesyłać do przedstawiciela.

Stworzyliśmy osobną pozycję w naszym menu – Kontakt z Netflixem PL. Tam prosimy o podawanie w komentarzach problemów i spraw, które będziemy zgłaszać.

I na koniec cytat z korespondencji z przedstawicielem:

” … Dialog z użytkownikami i fanami jest dla nas bardzo istotny stąd też cieszę się z nawiązanego kontaktu. Proszę pamiętać, że Netflix (jak też sam mówi) nie wszedł jeszcze do Polski. Styczeń był tylko małym krokiem polegającym na zniesieniu blokady regionalnej. To na co wszyscy czekamy jest jeszcze przed nami. Trwa intensywny proces tłumaczenia zawartości serwisu na język Polski. Nasz kraj jest obecnie na ścisłej liście priorytetów firmy i wierzymy, że już niedługo będziemy mogli powiedzieć głośno: Dzień dobry Netflix! …”

[Średnia ocena: 4.2]
Facebooktwitter



               

Kategorie: Informacje, Komunikaty, Netflix, Netflix PL, Polska. Autor: Janek. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

KOMENTARZE:

18 myśli nt. „Kontakt z oficjalnym przedstawicielem Netflixa w Polsce nawiązany

  1. Ciekawe, jak długo to jeszcze potrwa. W rozmowie wspominają o styczniu, a jest już koniec kwietnia i dalej szału nie ma. Naprawdę oferta filmowa bardzo uboga, jak na razie, a nie wszyscy lubią oglądać tylko seriale. Sprawdziłam, że filmów fabularnych z 2015 r. jest ilość minimalna, a tych naprawdę dobrych w polskiej wersji zero. Niewiele lepiej wygląda sytuacja , jeżeli chodzi o produkcje z 2014 r. Cały czas odnoszę wrażenie, że obecnie Netfix nastawił się głównie na promowanie własnych seriali i filmów dokumentalnych. Jak tak dalej będą postępować, to prawdopodobnie dużo osób zrezygnuje z płacenia abonamentu, przynajmniej na jakiś czas.

  2. Tak trochę krytycznie z mojej strony. Filmów fabularych z roku 2015 , wartych obejrzenia zero. Z 2014 niewiele. Z rozmowy z przedstawicielem Netflixa wynika, że jeszcze nie są na naszym rynku, czyli co testują? Mamy obecnie koniec kwietnia i jak na razie w ofercie filmy fabularne są tylko ograne do granic możliwości, a nowości brak, dobre produkcje z wcześniejszych lat też nie są w polskiej wersji językowej, chociaż mi to wisi, bo i tak mam je nagrane. Płacimy tak jak w innych krajach. Nie wszyscy są wielbicielami ssriali, a odnoszę wrażenie, że obecnie Netflix skupił się przede wszystkim na promowaniu swoich produkcji. Płacę za tę usługę od marca, teraz tylko do końca maja i koniec z tym czekaniem. Jak się wchodzi na rynek i pobiera się opłaty, tak jak za pełną ofertę, to trzeba mieć nie po kolei w głowie, albo ktoś uważa, że u nas w Polsce to po prostu Ciemnogród i robią nam łaskę, że cokolwiek będziemy mogli obejrzeć z ich zasobów. Trochę krytycznie, ale jak do tej pory ta oferta to dla mnie na 2, w skali 6.

  3. Sorry, że kolejny komentarz wrzuciłam na ten sam temat, po niedługim czasie, ale czekałam i czekałam… czekałam na opublikowanie tego pierwszego i bardzo długo nie było. Coś z tym warto zrobić. Denerwuje mnie to, że tyle czasu zajmuje publikowanie na stronie wypowiedzi. To nie jest normalne, zróbcie z tym coś.

    • Czasem cache systemu może to opóźnić, choć nie na długo. Dajcie znać jakby podobna sytuacja miała miejsce.

  4. Prosba o spradzenie sezonu 3 odcinek 10 serialu Dexter. Brak polkich napisow. Zglaszalem na chacie tydzien temu. Mieli zajac sie sprawa bo wedlug konsultantki napisy powinny dzialac we wszystkich odcinkach.

  5. jak możecie, to prosze zapytajcie się o audio do seriali, kiedy coś się porządnie ruszy pod tym względem, np z breaking bad, suits. oraz kiedy planują wydać audio do Hoc lub Orange is the new black i ewentualnie na jakim poziomie są działania w tym kierunku prowadzone, Jak możecie to napiszcie do niech aby poza napisami do każdej nowej produkcji było audio (obojętnie lektor czy dubbing) ponieważ więcej osób będzie mogło z ich oferty korzystać 🙂 pozd

  6. Witam, mam problem z płatnościa z PayPala. Miesiąc temu załozyłem konto na netfliksie i po wykorzystaniu darmowego miesiaca pojawił sie komunikat o koniecznosci wniesienia opłaty (payment update). Połaczyłem payPala z kartą debetową ale po zalogowaniu na Netflixa i kliknięciu zapłać z PayPal pojawia siekomunikat: … payment has been canceled. Czy wiecei cos na ten temat? czy ew. zamiast karty kredytowej mozna podac płacić karta debetowa w Netflix?
    pzdr

    • Najlepiej zgłosić ten problem Netflixowi przez czat. Obsługa czata powinna online sprawdzić co poszło nie tak w tej płatności.

  7. Witam,
    dnia 28 czerwca założyliśmy konto netflix, robiąc przelew na 1 grosz, co zapewniało darmowy miesiąc użytkowania. w szczegółach płatności znajduje się informacja, że jesteśmy w trakcie darmowego miesiąca i następną płatność należy wykonać 28 lipca. Jednak na stronie głównej wyskakuje błąd, który mówi, że już wykorzystaliśmy darmowy trial. Jak możemy odblokować konto? W błędzie jest mowa o wykonaniu płatności, ale z miesiąca wykorzystaliśmy dopiero połowę. Co można zrobić?
    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    • W przypadku występowania problemów z działaniem Netflixa bądź innym problemem dotyczącym tej usługi należy skontaktować się bezpośrednio z obsługą Netflixa przez czat w języku polskim na stronie https://help.netflix.com/pl. Konsultanci sprawnie działają i szybko wyjaśniają zgłaszane sprawy.

  8. Dzień dobry mam pewień problem aplikacja pszestała działać i każe mi odnowić członkostwo wszystko działało dobrze od grudnia 2016 płace za Netflix w T-mobail ,prubowałem się kontaktować z inforiniom T-mobail ale powiedzieli mi że tonie ich problem że oni tylko przekazują pieniądze Netflixowi i to nie z mimi a z Netflixem mam sie kontaktować niewiem co robić prosze o rade

  9. Dzień dobry,

    Proszę o kontakt telefoniczny z osoba odpowiedzialna za subskrypcję, skorzystałam z bezpłatnego miesiąca natomiast nie odnawiałam płatnego członkowstwa po tym okresie , a moje konta zostało obciążone , została pobrana mi bezprawnie kwota 43 tytułem abonamentu. Proszę o natychmiastową reakcje oraz weryfikację, ponieważ wchodząc na profil nie mogę korzystać z portala, otrzymuje informacje o odnowieniu płatnym konta i wybraniu planu , a na karcie mam pobraną opłate.

    Proszę o natychmiastowa reakcję, ponieważ będę dochodzić swoich praw na drodze postępowania cywilnego

    z poważaniem
    Bogumiła

  10. Piszecie że kontakt jest na czacie.
    Niestety posiadając aplikację i wysyłając im maila,ba nawet raz ale tylko jedyny mi udostępniło kontakt telefoniczny,bo teraz jest ponowne otwarcie strony kontakt jest nierealny. Muszę zaktualizować płatność a zapomniałem hasła i od kilku dni brak wsparcia. Brak maila ,brak linków z resetem hasła. Po prostu nic. Dla mnie to szok żeby w tych sprawach nie móc otrzymać wsparcia i żeby był brak jakiegokolwiek kontaktu.

  11. nadal nie otrzymałem info odnośnie użytkowania na tv a logowałem się poprzez pc gdzie mam umozliwiony odbior . Natomiast na pc ciągle domaga się dokończenia rejestracji oczywiście z inf , ze darmowy miesiąc mi się nie należy

    • Prosimy o kontakt bezpośrednio z obsługą Netflixa przez czat w języku polskim na stronie https://help.netflix.com/pl . Konsultanci sprawnie działają i szybko wyjaśniają zgłaszane problemy.

      Innego kontaktu z obsługa Netflixa nie ma. Inaczej niestety nie da się zgłoszonego problemu rozwiązać.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

* Proszę wpisać znaki z obrazka [wielkość ma znaczenie]

Loading Disqus Comments ...
Loading Facebook Comments ...