Netflix Polska – odpowiedź w sprawie problemów z polskimi napisami na urządzeniach typu Smart

Facebooktwitter

netflix-blackWłaśnie otrzymaliśmy odpowiedź od przedstawiciela Netflixa PL na zgłoszone problemy dot. braku polskich napisów na urządzeniach typu Smart – listę problematycznych modeli prowadzimy na stronie http://www.nflix.pl/lista-urzadzen-sprawiajacych-klopoty-z-netflixem/.

” Uważnie śledzimy wątek aplikacji Netflix i głosy polskich użytkowników
na ten temat. Na bieżąco kontaktujemy się z centralą Netfliksa –
sprawa optymalizacji jest w toku.

Niestety konkretnych dat nie uda nam się podać, ale możemy zapewnić, że zoptymalizowane aplikacje pojawią się najszybciej jak to możliwe. “.

Szkoda, że konkretów brak 🙁

KOMENTARZE:

5 komentarzy do “Netflix Polska – odpowiedź w sprawie problemów z polskimi napisami na urządzeniach typu Smart

  • 29.04.2016 o 13:32
    Bezpośredni odnośnik

    Z Sony Bravia KDL-50 zrobiło się jeszcze ciekawiej. W opisie filmu są polskie napisy. W ustawieniach przed filmem są. W filmie już napisów nie ma i z “podręcznego menu” nie można ich wybrać bo nie ma takiej opcji 😀

      • Edek
        29.04.2016 o 23:29
        Bezpośredni odnośnik

        dzisiaj była aktualizacja na telefonach androida więc może niebawem za tv się wezmą,tylko żeby nowych modeli Samsunga nie zaktualizowali bo wszystko idealnie działa,a znając życie coś zepsują…

  • 29.04.2016 o 16:22
    Bezpośredni odnośnik

    Problem jest zapewne w tym, jak są te napisy “wsadzone” w video. Polskie napisy (jak i np arabskie i inne z “nowych” po otwarciu się na świat) są wgrane na “stałe” w obraz. Inne napisy (z grupy “podstawowych” – angielskie, niemieckie etc.) są dołączone jako dodatkowe. Stąd też nie da się ich wyciągnąć z kombinatorski sposób, tak jak można te angielskie itp. Po prostu zamiast pliku z napisami jest obrazek (w .bmp chyba jak pamiętam) z treścią napisów. Zapewne przez ten sposób dodania polskich napisów jest problem z wyświetlaniem w smart tv. Wystarczyłoby żeby dodali te napisy w normalny sposób i tyle. Czemu dodali te “nowe” w inny sposób niż “stare” – nie mam pojęcia.
    Śmieszne jest też to, że podczas pojawiania się pierwszych treści po polsku, w 2015 roku w innych regionach, napisy i lektor normalnie działały przez smart tv. Niestety nie mam pewności jak były wtedy one wgrane do Netflixa (czy na stałe czy tak jak inne), ale po tym, że działały w TV wnioskuję, że starym sposobem. Pytanie tylko czemu to zmienili i jaki jest problem żeby dać to w inny sposób.

Dodaj komentarz

Loading Disqus Comments ...
banner