Netflix Polska – podsumowanie oferty po trzech miesiącach działania i ankieta

Facebooktwitter

netflix-blackNetflix rozpoczął swoją działalność na terenie Polski 6 stycznia 2016 r. Nie było to wejście na polski rynek, a jedynie zdjęcie blokady geolokalizacyjnej, co oficjalnie potwierdził przedstawiciel Netflix Polska.

Minęły już ponad trzy miesiące działania usługi i możemy się odnieść do proponowanej oferty. Ostatnie podsumowanie przeprowadziliśmy po miesiącu działania Netflix Polska, więc możemy podsumować następne dwa miesiące i odnieść się do zaistniałych w tym czasie zmian.

Oferta na dzień 10.04.2016 r. wygląda następująco wg naszej listy dostępnych tytułów:

  • 1060 tytułów: 758 filmów i 300 seriali, w tym 14 pozycji w jakości UHD/4K
  • 364 tytuły po polsku: 286 filmów i 78 seriali, w tym 10 pozycji w jakości UHD/4K
    – 320 tytułów ma polskie napisy
    – 125 tytułów ma polskiego lektora
    – 45 tytułów jest z polskim dubbingiem
  • 53 tytuły dla dzieci po polsku: 37 filmów i 16 seriali
    – 49 tytułów ma polskie napisy
    – 2 tytuły mają polskiego lektora
    – 35 tytułów jest z polskim dubbingiem

W stosunku do lutego 2016 r. ilość dostępnych tytułów zwiększyła się o 29% (było 824). Jest o 28% więcej filmów (było 594) i 30% seriali (było 230). Ilość tytułów z polską wersją językową wzrosła aż o 260% !

Uzupełnianie oferty Netflix Polska idzie w dobrym kierunku. Powoli spełnia się obietnica, że Netflix Polska podwoi swoją ofertę w ciągu roku. Czekamy na więcej.

Przy okazji, zapraszamy do udziału w ankiecie dot. zadowolenia z oferty Netflix Polska. Można zaznaczyć maksymalnie 4 odpowiedzi!

Czy jesteś zadowolony/a z oferty Netflix Polska?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

KOMENTARZE:

16 komentarzy do “Netflix Polska – podsumowanie oferty po trzech miesiącach działania i ankieta

  • 10.04.2016 o 22:11
    Bezpośredni odnośnik

    Mój darmowy miesiąc powoli dobiega końca, więc mogę co nieco powiedzieć.

    Po dodaniu polskich napisów do BB i HoC jestem umiarkowanie zadowolony. Wychwyciłem sporą liczbę literówek i jeden bardzo irytujący błąd – za każdym razem kiedy wyraz jest pisany kursywą brakuje przed nim spacji.

    Ponadto kilkukrotnie seriale wczytywały się w marnej jakości, mimo, że mam ustawione na najwyższą jakość, a 10 Mb/s powinno być wystarczające. Co gorsze jakość poprawiała się czasami dopiero po odświeżeniu, bywało, że wielokrotnym.

    Kolejnego miesiąca z pewnością nie wykupię, bo zwyczajnie obejrzałem już wszystko co mnie interesowało. Jeśli jednak znajdę trójkę chętnych do podziału kasy to w okolicach premiery nowego sezonu Orange is the new black jestem skłonny sięgnąć do portfela.

  • 11.04.2016 o 12:15
    Bezpośredni odnośnik

    Jestem po “bojach” dotyczących Netflixa na LG Smart TV serii LM. I powiem Wam szczerze, jestem zniechęcony i do Netflixa i do LG. Przewalanie winy z jednych na drugich. W aplikacji brak do wyboru polskich napisów chyba do wszystkich pozycji. Aplikacja pojawiła się w TV wraz ze startem usługi w PL.
    1) Po około 1-1,5h rozmowy z supportem netflix, powiedzieli że mam sie kontaktować z LG
    2) po kontakcie z LG, mam się kontaktować z Netflix, bo LG nie odpowiada za aplikacje
    3) po ponownym kontakcie z Netflix-stara wersja aplikacji, stara wersja aplikacji i…jako solucja…podłącz komputer po hdmi do TV jak chcesz mieć na dużym obrazie.
    Czyli partnerstwo LG z Netflix polega na tym,że kup nowy tv dla nowej apki? Po co LG puszcza apke na TV jesli nie działa to prawidłowo?

      • Janek
        11.04.2016 o 12:51
        Bezpośredni odnośnik

        Sprzęty nowsze mają podobnie. Szkoda, że LG nie potrafi sobie z tym poradzić – podobnie zresztą jak Samsung.

      • 11.04.2016 o 12:58
        Bezpośredni odnośnik

        Będę to pisał aż może ktoś to zrozumie, powinniśmy działać społecznościowo. Olewactwo klienta,w dodatku z innych miejsc w sieci ludzie też zgłaszają te same problemy a support podchodzi do tematu jak zupełnie nowego, wyłącz Tv,reset,wyloguj sie etc.
        No i na końcu najlepsze w netflixie….ankieta czy jesteś zadowolony z usługi…

      • Janek
        11.04.2016 o 13:05
        Bezpośredni odnośnik

        Po to robimy np. listę sprzętów sprawiających problemy z Netflixem – http://www.nflix.pl/lista-urzadzen-sprawiajacych-klopoty-z-netflixem/. Problem w tym, że na razie nie mamy (nflix.pl) żadnego “wpływu” ani na Netflixa ani na producentów sprzętu, więc kumulujemy informacje i jedynie informujemy o problemach.

        Może ktoś ma pomysł jak społecznościowo realnie wywrzeć “nacisk”?

      • 11.04.2016 o 13:23
        Bezpośredni odnośnik

        Rzucam na razie luźne uwagi:
        – media społecznościowe (fb itp)
        – czasopisma IT
        – ustalić kto odpowiada za ekspansje na nasz rynek,ponieważ przypuszczam że duża część problemów to problemy rynku europy wschodniej, nawet model TV czesto są tylko na ten obszar

Dodaj komentarz

Loading Disqus Comments ...
banner