Ankieta zadowolenia z oferty ShowMax Polska (20.03.2017)

Facebooktwitter

showmaxPL-my-ci-pokazemyShowMax to płatny serwis SVOD, który  zadebiutował w Polsce 15 lutego 2017 r. Od tego czasu minął już ponad miesiąc.

To dobry moment aby zaproponować naszym czytelnikom udział w ankiecie dotyczącej oferty ShowMax Polska. Pytania są identyczne jak w przypadku ankiety o ofercie Netflix Polska z dodatkowymi pytaniami odnośnie jakości nagrań w 720p oraz braku dostępności usługi na sprzętach typu Smart.

Zapraszamy do wyrażenia swojej opinii. Można zaznaczyć maksymalnie 4 odpowiedzi!

 

Czy jesteś zadowolony/a z oferty ShowMax Polska?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

KOMENTARZE:

11 komentarzy do “Ankieta zadowolenia z oferty ShowMax Polska (20.03.2017)

  • 20.03.2017 o 17:24
    Bezpośredni odnośnik

    Na razie nie jest u mnie dostępne na żadnym z dwóch Smart TV, na Android Box nie moza obejrzec, bo jest zrootwany, a nie oglądam video z telefonu czy smartfona. Nie wiem, czy na Xboxie dodali tę opcję, ale prawdę mówiąc, szkoda na nich prądu.

  • 20.03.2017 o 17:41
    Bezpośredni odnośnik

    Tylko nie przyklejajcie wyników tej ankiety na górze strony na kolejne tygodnie jak to się w przeszłości zdarzało 🙂

    Problemem Showmaxa jest dostępność na Smart TV. Ja akurat mam Android TV więc apka jest. Ale użytkownicy innych platform są w gorszej sytuacji.
    Problem byłby mniejszy gdyby dobrze wspierali Chromecasta. Ale niestety nie obsługują na nim napisów. Co wg mnie jest zupełną amatorszczyzną. Byle programista by im taka obsługę zrobił w pół dnia nawet zakładając, ze trzymają napisy w jakimś egzotycznym formacie.

  • 20.03.2017 o 21:29
    Bezpośredni odnośnik

    Trzeba również powiedzieć o samej appce w smart tv oraz samym oglądaniu na komputerze.
    Śmiem twierdzić że jest mało komfortowa , wybieranie opcji, kolorystyka appki tragiczna . Ponadto nie jestem miłośnikiem współczesnych polskich filmów , a tu niestety jest ich sporo.
    Póki co Showmaxowi, mówię do widzenia.

  • 20.03.2017 o 22:51
    Bezpośredni odnośnik

    Na plus dokumenty i seriale BBC, dobra cena, obsługa Chromecasta, dobry katalog polskich filmów. Na minus brak lektora do dużej części tytułów, jakość tylko 720p. Życzę im jak najlepiej.

      • 21.03.2017 o 13:39
        Bezpośredni odnośnik

        Wiesz, na naszym polskim rynku obsługa Chromecasta to jednak zaleta i coś co należy pochwalić, Player nie obsługuje, Ipla też nie, nc+ go nie, w Filmbox Live jak pytałem rok temu to mówili, że wkrótce dodadzą i po dziś dzień cisza. Także dobrze że obsługują, niech jeszcze poprawią napisy i będzie w porządku.

  • 21.03.2017 o 05:52
    Bezpośredni odnośnik

    Mnie trochę zdenerwowali tym obiecywaniem naprawienia napisów w Chromecast… najpierw było 3-4 tygodnie maks, a jak wczoraj do nich napisałam na fb, to nagle nie mogą podać żadnej konkretnej daty. Parę dni temu wykupiłam usługę, bo myślałam, że na dniach to naprawią, ale z następną płatnością poczekam jednak na naprawę i przy okazji może już będzie 1080p.

  • 28.03.2017 o 16:30
    Bezpośredni odnośnik

    Dla mnie jak na razie może być. Mam problem z rozmiarem napisów. Mam wadę wzroku i chciałbym mieć możliwość zmiany wielkości wyświetlanych napisów na aplikacji (mam taką opcje w netflix). Posiadam samsung smart TV i nie mam problemu z aplikacją.
    Odnośnie ankiety to jest bardzo sugestywna. Od razu po zapoznaniu się z jej treścią było pewne, że większość odpowiedzi będzie negatywna.

Dodaj komentarz

Loading Disqus Comments ...
banner