Anna Putts nową dyrektorką marketingu Netflix w Europie Środkowo-Wschodniej

Facebooktwitter
[Średnia ocena: 4.5]

Netflix

Netflix, wraz z otwarciem biura operacyjnego na Europę Środkowo-Wschodnią w Warszawie, wzmacnia lokalny zespół o nowych ekspertów.

W połowie października do Netflix dołączy Anna Putts, obejmując stanowisko dyrektorki marketingu CEE. Będzie odpowiadała za tworzenie strategii marketingowej serwisu w regionie oraz promocję filmów i seriali Netflix. Anna Putts zastąpi na tym stanowisku Tomka Ebbiga, który odchodzi z firmy.

Anna Putts dołącza do Netflix w wyjątkowym momencie. Dzięki otwarciu biura CEE w Warszawie jesteśmy bliżej lokalnej publiczności i twórców niż kiedykolwiek wcześniej. Szykujemy dla naszych widzów nowe, pasjonujące filmowe i serialowe historie z regionu. Anna jest doświadczoną marketerką z wieloma sukcesami w budowaniu  wizerunku marek oraz tworzeniu konwersacji wokół filmów i seriali. Bardzo się cieszymy, że wybrała Netflix na miejsce, w którym postawi kolejny krok w swojej karierze  –  mówi Laura Dyer, Interim Head of EMEA Marketing, Netflix.

Jednocześnie chciałabym bardzo podziękować Tomkowi Ebbigowi, który przez ostatnie lata odpowiadał za działania marketingowe Netflix w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Praca z nim była ogromną przyjemnością. Życzę mu powodzenia na dalszej drodze kariery –  dodaje  Laura Dyer.

Netflix

Anna Putts dotychczas pracowała na stanowisku Brand & Content Marketing Director dla Marki HBO Max w regionie Europy Centralnej odpowiadając za działania marketingowe w 12 krajach. Z sukcesem kierowała wejściem na rynek HBO Max w Europie Centralnej. Przed HBO związana była z UPC/Liberty Global, gdzie jako Head of Marketing Communication odpowiadała za aktywność na 5 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, m.in. przeprowadzając rebranding UPC skutecznie wdrażając nowe wartości oraz identyfikację wizualną marki. Pracowała także dla takich firm, jak Samsung Electronics Polska oraz ITI Neovision (Platforma n).

Disney+ niska cena

Nowa dyrektorka marketingu w Netflix jest trzykrotną laureatką nagrody Effie za skuteczność tworzonych kampanii reklamowych. W 2018 została wyróżniona przez Marketing Media tytułem Marketing Hero za rebranding UPC. Zdobyła również Grand Prix w Konkursie na Dyrektora Marketingu Roku, organizowanym przez Mediarun. Zasiada także w radach programowych oraz jury uznanych konkursów branżowych m.in. Innovation, organizowanego przez SAR, oraz polskich i europejskich edycjach Effie. Była także częścią składu jurorskiego 2022 Global Best of the Best Awards. Jest również moderatorką Design Thinking, prowadzi szkolenia i warsztaty marketingowe.

Informacje o serwisie Netflix
Netflix to jeden z największych na świecie rozrywkowych serwisów streamingowych, z którego korzysta 221 mln opłacających abonament użytkowników w ponad 190 krajach. Udostępnia on wiele gatunków filmów, seriali, programów i gier mobilnych w różnych językach. Netflix umożliwia użytkownikom oglądanie materiałów bez ograniczeń czasowych, o każdej porze, w dowolnym miejscu i przy użyciu niemal każdego urządzenia wyposażonego w ekran i połączonego z internetem. Rejestracja w serwisie pozwala na swobodne uruchamianie, zatrzymywanie i wznawianie odtwarzania – bez reklam i zobowiązań.


 

Polecamy również

Nowa odsłona Disney+ na konsolach Sony PlayStation 5

Październik w HBO Max – ramówka na 1-15 października – oficjalna lista premier

KOMENTARZE:

Dodaj komentarz

Loading Disqus Comments ...