Awaria Netflixa (21.10.2016)

Facebooktwitter
[Średnia ocena: 2.7]

netflix-logo-newOd ok. godziny 17 w dniu dzisiejszym obserwujemy i otrzymujemy zgłoszenia dotyczące problemów z działaniem Netflixa. Problemy występują z ładowaniem stron internetowych, dostępem do treści graficznych (obrazki) oraz z oglądaniem materiałów wideo.

Wg danych serwisu http://downdetector.com/status/netflix jeszcze zbyt dużo zgłoszeń nie ma i tendencja jest malejąca.

netflix-awaria-21-10-2016

Tak może wyglądać strona pomocy Netflixa:
netflix-awaria-21-10-2016-browser

Wszelkie problemy z działaniem usług Netflixa prosimy zgłaszać bezpośrednio konsultantom Netflixa poprzez stronę https://help.netflix.com/contactus?locale=pl-PL – zalecenie Netflixa.

Poprzednia poważna awaria Netflixa miała miejsce trzy tygodnie temu – Globalna awaria Netflixa (01.10.2016).

Jeśli dowiemy się coś więcej o zaistniałej sytuacji to od razu damy znać.

Aktualizacja z godziny 20:10: Wg informacji serwisu ppe.pl problemem jest atak DDOS na firmę Dyn, która zajmuje się serwerami DNS firm/usług:

  • ActBlue
  • Basecamp
  • Big cartel
  • Box
  • Business Insider
  • CNN
  • Cleveland.com
  • Esty
  • Github
  • Grubhub
  • Guardian.co.uk
  • HBO Now
  • Iheart.com (iHeartRadio)
  • Imgur
  • Intercom
  • Intercom.com
  • Netflix
  • Okta
  • PayPal
  • People.com
  • Pinterest
  • Playstation Network
  • Recode
  • Reddit
  • Spotify
  • Squarespace Customer Sites
  • Starbucks rewards/gift cards
  • Storify.com
  • The Verge
  • Twillo
  • Twitter
  • Urbandictionary.com
  • Weebly
  • Wired.com
  • Wix Customer Sites
  • Yammer
  • Yelp
  • Zendesk.com
  • Zoho CRM

KOMENTARZE:

5 myśli nt. „Awaria Netflixa (21.10.2016)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

* Proszę wpisać znaki z obrazka [wielkość ma znaczenie]

Loading Disqus Comments ...
Loading Facebook Comments ...