Netflix Polska – dzisiejsze premiery (15.07.2016)

Facebooktwitter

Zgodnie z planem wydawniczym Netflix Polska dziś premierę mają:

  • Stranger Things sezon 1 (2016) – obyczajowy/thriller – Netflix Original – polskie napisy i lektor (tylko w odcinku 2 i 4)
  • Archer sezon 7 (2009) – komedia – polskie napisy

 

KOMENTARZE:

47 komentarzy do “Netflix Polska – dzisiejsze premiery (15.07.2016)

      • Cristeros
        15.07.2016 o 11:57
        Bezpośredni odnośnik

        A nie którzy będą piali z zachwytu jaki ten netflix mądry i wspaniały

      • 16.07.2016 o 08:15
        Bezpośredni odnośnik

        Okropna lipa, chyba komuś ostro się pomerdało.
        Zobaczymy co będzie za 2 tygodnie – czy liczna odcinków z lektorem wzrośnie czy dalej pozostanie na tym poziomie.
        Właśnie takie rzeczy ukazują jak w poszanowaniu Netflix ma polaków.

  • 15.07.2016 o 12:05
    Bezpośredni odnośnik

    Odnośnie filmu „Holidays” – oto plansze z obsadami różnych wersji językowych, które wyświetlają się po filmie:
    https://youtu.be/TGLFjOMN_6c

    Jak widać nawet Duńczycy, Norwegowie, Finowie, Holendrzy, Szwedzi i Portugalczycy otrzymali swój rodzimy dubbing. A podobno wolą oni napisy.
    A co otrzymali Polacy? Macieja Herrmanna. Netflix ciągle robi nas w bambuko.

    • 15.07.2016 o 16:59
      Bezpośredni odnośnik

      u nas dubbing nie ma takiego przebicia jak w innych krajach, chociaż zaskoczył mnie dubbing norweski i reszty skandynawskiej w Pełniejszej Chacie, bo tam bardziej stawiają na napisy w rodzimym języku ale widać Netflix wychodzi naprzeciw oczekiwaniom, tylko pamiętajmy że usługę mają dłużej od nas i na początku też nie mieli wszytko przetłumaczone na swój język.

      • 15.07.2016 o 12:33
        Bezpośredni odnośnik

        Omid daj spokój. Obserwuję ich wpisy od jakiegoś czasu i mam wrażenie, że Jan i Jerry to jedna i ta sama osoba, która swoimi wpisami nakręca dyskusję. Nie warto tracić czasu. niech się bawi/bawią.

      • 15.07.2016 o 13:25
        Bezpośredni odnośnik

        Widzę Stefek że nadal nie ochłonąłeś
        od wczoraj i nadal chcesz wszystkich blokować od wyrażania opinii .
        Jakby co to mój 2 wpis

    • 15.07.2016 o 14:18
      Bezpośredni odnośnik

      Chyba znalazłem Regulamin apologetów Netflixa:
      słownik pojęć:
      ból dupy- stan jaki osiągają krytycy Netflixa
      orgazm- stan w jaki wpadają jego zwolennicy po każdej aktualizacji
      wypisz się z usługi / nie opłacaj- 1 hasło udzielane na krytykę,
      oglądaj tvp.pl / chili / ipla/ tvn player- 2 hasło udzielane na krytykę lub rozwinięcie pierwszego.
      Cebulak- krytyk Netflixa
      Kosmopolita- zwolennik usługi
      Warunki korzystania:
      1. Nie będziesz krytykował Netflixa,
      2. Osoby które krytykują Netflixa powinny być automatycznie wyrzucane przez moderatorów i adminów,
      3. Forum i komentarze to miejsce do chwalenia usługi,
      2. Czcij każdy film jaki Netflix udostępni i ciesz się z coraz większej ilości tytułów,
      2a. Nie patrz na poziom dodawanej treści, tylko na ilość tytułów,
      3. Wszystkie potknięcia Netflixa wynikają z tego, że nie wszedł on jeszcze do Polski,
      4. Nie przywiązuj się do przetłumaczonej treści,
      4a. Jeśli znikają napisy lub lektor oznacza to przemyślany ruch ze strony Netflixa.
      4b. Braki w tłumaczeniach poszczególnych odcinków wynikają z błędów niezsynchronizowanego serwera a nie niedbalstwa.
      4c. Naucz się angielskiego lub niemieckiego tudzież koreańskiego.
      5. W razie problemów zgłaszaj je poprzez Viewing activity lub chat, profesjonalni konsultanci Netflix pilnie wsłuchują się w potrzeby swoich klientów i zawsze udzielą fachowej odpowiedzi.

      Koniec z tymi regulaminami, straszne nudy! a teraz coś ode mnie: Nie! rodzice nie opłacają mi abonamentu! Traktuję siebie poważnie i jako konsument żądam dobrego dopracowanego produktu za który płacę taką samą kwotę jak Niemcy, Włosi czy Hiszpanie, i za to oczekuję produktu na tym samym lub porównywalnym poziomie. I na koniec dodam, że wiem, że inni kraje mają gorzej ale niewiele mnie to obchodzi.

      • 15.07.2016 o 14:51
        Bezpośredni odnośnik

        Tak ode mnie jeszcze raz jeśli usługa nie pasuje nie opłacaj uważasz ze netflix nie traktuje Cie poważnie zrezygnuj i tyle … sadze ze ludzie na forum nie chcą czytać ciągłych zali z tego powodu ze coś Ci nie pasuje jest to męczące i tyle

      • 15.07.2016 o 14:55
        Bezpośredni odnośnik

        a teraz przeczytaj sobie regulamin Netflixa i znajdz choc jedno slowo o tym ze masz miec cokolwiek po polsku 🙂 , poza tym jest to strona wylacznie informacyjna i nie ma nic wspolnego z obsluga uslugi na ktora tak wylewasz swoje zale,masz czat i tam sie produkuj, jak nie umiesz po angielsku to skorzystaj z translatora.
        polecam tez lekarza i rozpoczecie terapii,chyba ze masochizm to twoja jedyna zaleta

      • 15.07.2016 o 14:58
        Bezpośredni odnośnik

        Panowie, tym gościom dokładnie o to chodzi. Ignorujecie ich i szybko znikną:).
        Jerry, Jan, Fatbald – pozdrawiam Was serdecznie i miłego korzystania z usług Netflixa ;).

      • 15.07.2016 o 15:51
        Bezpośredni odnośnik

        Do: patrze_i_nie_wierze. No tak, wszyscy którzy mają odmienne zdanie niż ty, są chorzy… Sorry ale to jest dopiero chore myślenie! No i skąd przypuszczenie, że nie znam angielskiego? trochę przekombinowałeś. Ale zgodnie z twoim zaleceniem zapiszę się na terapię, może kurs “Kocham Netflix z każdym dniem coraz bardziej”, lub “zrozumienie wymijających odpowiedzi konsultantów Netflixa- kluczem do sukcesu”.
        Do Stefan: Wredne to było ale inteligentne 🙂
        Ok nie będę psuł wam tej miłej atmosfery orkiestry z Titanica 🙂

    • Cristeros
      15.07.2016 o 16:11
      Bezpośredni odnośnik

      A miała być taka rewolucja zrobiona na polskim rynku. Ten balon napompowany do niewyobrazalnych rozmiarów przed startem netflixa w Polsce szybciutko pękł. Wszystkie iple chilli itp. miały zwijać już interes z naszego kraju . Dziwicie się krytyce. Za duże oczekiwania netflix wzbudził przed startem

      • 15.07.2016 o 16:36
        Bezpośredni odnośnik

        Oficjalnie to nie wystartowali
        WIĘCEJ CEBULI NIE SYP BO OCZY PIECZĄ 🙂

      • Cristeros
        15.07.2016 o 16:43
        Bezpośredni odnośnik

        Mam pytanie. Czy w dzieciństwie mama straszyla ciebie cebulą ? Bo widzę ze masz obsesję cebulową

  • 15.07.2016 o 17:43
    Bezpośredni odnośnik

    i po co go obrażacie, tak was boli krytyka Netflxa, ma do niej święte prawo bo spierdolili poważnie wiele rzeczy i temu nikt nie zaprzeczy 🙂

    dubu: piszesz że oficjalnie nie weszli, ok 🙂 ale w takim razie dlaczego oferują usługi w identycznych kwotach jak w Niemczech, Francji, Hiszpanii czy Portugalii. Skoro nie wystartowali oficjalnie , to w takim razie niższe opłaty powinny być bo przecież “nie weszli” jak twierdzisz. Jjeśli sytuacja będzie się utrzymywać np z rok czy 2 to też będziesz nadal używać tego argumentu a krytycy mają niby za duże wymagania ??

    inna rzecz potrafili dodać całe wersję audio do całych sezonów np trawki czy gilmore girls wiec jak chcą to problemu z dodawaniem nie mają a to przecież nie są ich oryginalne seriale, dlatego nie mogę zrozumieć takich działań w serialach przez nich whyprodukowanych

      • 15.07.2016 o 19:09
        Bezpośredni odnośnik

        Przestań obrażać ludzi, bo jak narazie to tylko to w tych Twoich urojeniach potrafisz. Mało kto tutaj a nawet można powiedzieć nikt nie wychwala Netflixa. Już Ci to wyłuszczyła inna osoba – “Tomek”.
        A wracając do tematu przed chwilą pisałem na chat live oto rozmowa

        Netflix Customer Service
        End Chat
        You are now chatting with: Alan
        You
        Hello
        Netflix Alan
        Hi there! What can I do for you?

        You
        You give us (Poland) a tv show Stranger Thing today
        You
        but our country have a problem with polish audio
        You
        we have only polish audio in second and fourth episode
        Netflix Alan
        oh the new Netflix original with Winona Ryder, That’s odd. But not to worry, we can definitely take a look into this and see what is going on. Could you please go to the viewing activity section on your profile and report it on the “report a problem” section so our engineers can take a look at that and fix it as soon as possible?

        You
        ok it’s no problem for me. It’s good for you if i write your answer in our netflix community ?
        Netflix Alan
        Sure thing! And thank you so much for taking the time and do the report, that is the best way we have to know exactly what to focus our work on.

        You
        ok thank, bye

        Jeszcze nie sprawdzałem ale wychodzi na to, że musi być przy każdym serialu/filmie opcja “viewing activity section” gdzie można zgłosić problem z filmem/serialem.

      • Cristeros
        15.07.2016 o 19:14
        Bezpośredni odnośnik

        Zgłaszać sobie można ale i tak włodarze netflixa gówno robią. Sami ich tego uczymy.

      • 16.07.2016 o 07:04
        Bezpośredni odnośnik

        Omid, Nie wiem czy to znalezłeś, ale jakby co to viewing activity masz tutaj: https://www.netflix.com/viewingactivity . Tego linka znajdziesz również z poziomu profilu.

        Tutaj masz ten “Report a problem” i opcję delete by móc usunać jakiś film z “Continue Watching”

      • 15.07.2016 o 19:24
        Bezpośredni odnośnik

        Widzisz jesteś w błędzie. Udowadniasz tylko swój cel tutaj całe dwie minuty zajęło Ci od odpowiedzi w miarę neutralnej do wytężenia komórek i próbowania znowu dowartościować się tutaj;-). To samo mogę powiedzieć o Tobie baaa osoba która nie potrafi ortografii zachować może być tylko z konkurencyjnego serwisu planującego może wejść do naszego kraju. Także wyluzuj i przestań naprawdę traktować tak ludzi.

      • Cristeros
        15.07.2016 o 19:31
        Bezpośredni odnośnik

        No i ? Skończyłeś ? Jak tak to zdaj raport swojemu pracodawcy . Netflix ciebie za to wynagrodzi

  • 15.07.2016 o 19:34
    Bezpośredni odnośnik

    A żeby Ci ulżyło i żebyś nie musiał wytężać swoich szarych komórek to swoje bluzgi możesz zachować dla siebie ponieważ już tutaj nie wejdę. Masz rację podoba mi się ten serwis(z tym, że nigdy nie wychwalałem go publicznie i tutaj właśnie asymetria występuje między mną a Tobą). Z polskim lektorem oglądam seriale tylko wtedy jak mam coś do zrobienia do pracy i w tle sobie leci serial w tym momencie. W pozostałych przypadkach oryginalny lektor lub do niego napisy angielskie. Nikomu nie bronie oglądać nawet po japońsku. Wszyscy pozostali mają świadomość na co się piszą po to jest darmowy miesiąc baa serwisy które wskazują co jest w danym kraju w jakim języku. Jeżeli to nie wystarcza cóż może mi być tylko szkoda Ciebie. Hmmm i tak zaobserwowałem, że strasznie alergicznie co niektórzy reagują na hipotezy dotyczące znajomości języków obcych. Janie nie przejmuj się ! Na naukę nigdy nie jest za późno. Tyczy się to zarówno języków, polskiej ortografii jak i prawa.

    • Cristeros
      15.07.2016 o 19:39
      Bezpośredni odnośnik

      I nawet znajomość języków obcych nie uchronila ciebie przed naiwnością . Lubię filmy francuskie koreańskie hiszpańskie szwedzke i inne. Czyli według ciebie tych wszystkich języków muszę się uczyć bo takie są wymogi wychwalaczy tej usługi ?

Dodaj komentarz

Loading Disqus Comments ...
banner