Netflix&Chill’d – nowy smak lodów Ben&Jerry’s podkręci serialowe doznania

Facebooktwitter
[Średnia ocena: 4.4]

Premiery seriali są codziennie, ale już od 14 lutego 2020r. wyjątkowa premiera lodów Netflix & Chill’d – Ben&Jerry’s o smaku Netfliksa.

Tym samym potwierdziły się wcześniejsze doniesienia, że Ben&Jerry’s wprowadza lody do ponad 20 różnych krajów. Również do Polski, co dzieje się po raz pierwszym w historii marki.

Wciągający jak odcinki ulubionego serialu jest także smak, który powstał we współpracy obu marek. Netflix&Chilll’d Peanut Butter Ice Cream with Sweet & Salty Pretzel Swirls & Fudge Brownies to połączenie bestsellerowych smaków Ben&Jerry’s: pysznego masła orzechowego, słodko-słonych precli i czekoladowego pokruszonego, brownie. Co więcej, to nie jest edycja limitowana i trafi do stałej sprzedaży. Najpierw Netflix&Chilll’d będzie można kupić w hipermarketach Carrefour w całej Polsce. W Warszawie i okolicach będzie je także można zamówić online w trakcie śledzenia losów bohaterów „Domu z papieru” „Sex Education„, „Crown” czy „Orange is the new black„, czyli produkcji którymi lody były już promowane. Umożliwią to sklep internetowy Frisco.pl albo dostawy UberEats. Od kwietnia będą dostępne w sprzedaży stacjonarnej w całej Polsce.

Ulubione lody i ulubiony serial w przypadku Ben&Jerry’s i Netfliksa, to także wyjątkowe połączenie jeśli chodzi o przekaz do milionów fanów na całym świecie. Oprócz emocji filmowych i oryginalnych smaków, marki angażują się w działania dotyczące ważnych dla współczesnego świata spraw. Zarówno lody Ben&Jerry’s i produkcje Netfliksa tworzone są, by propagować tolerancję, ciekawość świata i wzajemne wspieranie drugiej osoby. – Uwielbiamy to, że Netflix tak samo jak my jest zaangażowany w integrację, różnorodność, innowacyjność i dostarczanie swoim fanom radości – mówi Martyna Kaczmarek Brand Manager CEE marki Ben & Jerry’s. – Właśnie dlatego postanowiliśmy połączyć siły i zaskoczyć fanów podwójną dawką emocji. Dla Ben&Jerry’s to także kontynuacja dłuższej historii tworzenia smaków  w partnerstwie z cenionymi ludźmi i organizacjami. W 2009 roku przemianowaliśmy „Chubby Hubby” czyli „Pulchny mąż” na „Hubby Hubby”, aby uczcić legalizację małżeństw jednopłciowych w Vermont. W 2015, walcząc o zatrzymanie zmian klimatycznych powstał smak: Save Our Swirled. Równość społeczna, zmiany klimatyczne, a także sprawiedliwy handel to ważne dla nas wartości – podkreśla.

O Ben & Jerry’s

Od 1978 roku firma Ben&Jerry’s zajmuje się produkcją przepysznych lodów, a założyli ją koledzy ze szkolnej ławki – Ben Cohen i Jerry Greenfield. Ich celem jest (i zawsze było!) tworzenie najlepszych lodów w najprzyjemniejszy sposób. W naszym asortymencie korzystamy ze składników zgodnych z zasadami i certyfikacją Fair Trade, bez GMO, w tym cukru, kakao, wanilii, bananów i kawy.

Więcej informacji odnośnie naszego sposobu prowadzenia firmy znajduje się na https://www.benjerry.pl/wartosci/jak-prowadzimy-firme.


Polecamy również

HBO GO Polska: Premiera filmu „Powrót Różowej Pantery”

Netflix i Spin Master Corp. przedstawiają nowy serial animowany dla przedszkolaków „Mighty Express”

KOMENTARZE:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

* Proszę wpisać znaki z obrazka [wielkość ma znaczenie]

Loading Disqus Comments ...
Loading Facebook Comments ...