Lista urządzeń sprawiających kłopoty z Netflixem

Facebooktwitter

netflix-blackMija już drugi miesiąc działania Netflixa w Polsce, a dalej występują problemy z różnymi sprzętami i aplikacją Netflixa.

Poniżej publikujemy listę problemów, jakie zostały nam zgłoszone. Zgłaszajcie w komentarzach swoje problemy a dopiszemy je do listy.

Aktualizacja z 23.05.2016: Od 20.05.2016 otrzymujemy informacje, że zaczęły się poprawnie pojawiać polskie napisy na Smart TV firm Panasonic, Toshiba, Philips, Samsung i LG oraz na urządzeniach ROKU – więcej informacji publikujemy TUTAJ.

ModelOpis problemuStatus
Smart TV Panasonic serii E6, ET50, ET60 i ST60, 47as650Aplikacja Netflix zablokowana.Panasonic Polska twierdzi, że tylko modele Smart TV od roku 2015 mają Netflixa. Obejście to zmiana regionu w ustawieniach TV na kraj “zachodni” i pojawi się aplikacja Netflix. “Działa prawie jak należy po zalogowaniu się, prawie bo napisów polskich się nie da uruchomić, ale lektor działa”. Tylko wtedy znikają aplikacje dostępne dla Polski.

Od 20.05.2016 otrzymujemy informacje, że zaczęły się poprawnie pojawiać polskie napisy – bez aktualizacji aplikacji Netflix.

Smart TV Sony KDL-50W656A i prawdopodobnie cała seria KDL-W; KDL-55W805A; Blu-ray Sony BDP-S1100BNie można wybrać polskich napisów. Wg Netflixa stara wersja aplikacji dostarczona przez Sony.Oczekiwanie na aktualizację aplikacji Netflix od firmy Sony.

Od 20.05.2016 otrzymujemy informacje, że zaczęły się poprawnie pojawiać polskie napisy – bez aktualizacji aplikacji Netflix.

Różne modele Smart TV firmy Samsung, np.: ue40h640, 46f7000, UE40F6320, UH48H6640, UE48H6400AK, h6400, UE46F5300, ES6100, UE32J5500, UE55H6400Nie można wybrać polskich napisów.Oczekiwanie na aktualizację aplikacji Netflix.

Od 20.05.2016 otrzymujemy informacje, że zaczęły się poprawnie pojawiać polskie napisy – bez aktualizacji aplikacji Netflix.

Apple iPad, Apple TV (ATV 2), Apple TV 4Problemy z polskimi napisami. “…W obu przypadkach napisy ginęły mi w trakcie oglądania filmu i wracały dopiero po restarcie aplikacji (w przypadku ATV wręcz urządzenia). Problem na ATV jest zresztą silniejszy niż na iOS. Zauważyłem że na częstość ginięcia napisów ma wpływ stabilność łącza (niestety u mnie nie jest zbyt wysoka) i nawet niewielkie przycięcie, które skutkowało chwilowym pogorszeniem jakości filmu, lub nawet nie, w przypadku napisów wyłączało je i aplikacje nie potrafiły ich ponownie zauważyć. …”; “… znikają co chwile polskie napisy podczas filmu …”Oczekiwanie na aktualizację aplikacji Netflix.
Smart TV LG z serii LA np. 55LA860V; 55LM670s, la740s, 47lm640s, LM620S ; BP430 Smart 3D Blu-ray PlayerProblemy z polskimi napisami. “.. są ale tylko na niektórych pozycjach. Lub tak jak przy Narcos – raz są, raz nie ma (zupełnie jakby to była losowa sprawka). ..” Są w menu wyboru przed odtworzeniem nagrania, ale już ich nie ma w trakcie odtwarzania oraz brak ich wyboru w dolnym menu dostępnym w trakcie odtwarzania nagrania.Oczekiwanie na aktualizację aplikacji Netflix.

Od 20.05.2016 otrzymujemy informacje, że zaczęły się poprawnie pojawiać polskie napisy – bez aktualizacji aplikacji Netflix.

Smart TV Philips 40pfh4509/88, pfl5008h/12Problemy z polskimi napisami. “.. napisy polskie są do wyboru w menu aplikacji, ale nie działają po włączeniu danego serialu/filmu. po dwukrotnej rozmowie z obsługą Netfliksa stanęło na tym, że na tym modelu Philipsa napisy jeszcze nie działają, ale podobno pracują nad aktualizacją – stąd pojawienie się widocznej opcji napisów, chociaż nie działają… ..”Oczekiwanie na aktualizację aplikacji Netflix.

Od 20.05.2016 otrzymujemy informacje, że zaczęły się poprawnie pojawiać polskie napisy – bez aktualizacji aplikacji Netflix.

Ferguson FBOX 3Problemy z polskimi napisami. “.. polskie napisy notorycznie giną gdzieś. Zauważyłem ze niemieckie czy ang są wyświetlane prawidłowo a polskie pojawiają się tylko gdy kliknie się tak, że pojawia się menu pauzy. Widać, ze są większe i jakby chowają się pod jakąś warstwą. ..”
Toshiba Smart TV, w tym 55 L7453Problemy z polskimi napisami. “.. Lektor jest. Napisy polskie nie są wyświetlane. Co dziwne. W głównym menu danego filmu czy serialu gdzie można wybierać opcje: język i subitiles są do wyboru i napisy polskie. Niestety w trakcie odtwarzania po wciśnięciu klawisza z opcjami nie ma już możliwości wyboru języka polskiego. Są tylko do wyboru napisy angielskie, albo niemieckie. ..” Od 20.05.2016 otrzymujemy informacje, że zaczęły się poprawnie pojawiać polskie napisy – bez aktualizacji aplikacji Netflix.
ROKU: Roku 2 XS (3100X) firmware: 7.1.0 build 4067-02 czyli najnowszy na 05.05.2016.Brak polskich napisów do wyboru w menu opisu tytułu. Co ciekawe jeszcze w 2015 r. na Netflixie USA jak zaczęły się pojawiać polskie napisy w różnych tytułach polskie napisy były dostępne.Urządzenia ROKU są wspierane tylko w USA, Kanadzie, Meksyku, Wielkiej Brytanii, Irlandii oraz Francji a Roku – Telstra Australia tylko w Australii – https://help.netflix.com/en/node/23886, więc polskich napisów nie będzie 🙁

Od 20.05.2016 otrzymujemy informacje, że zaczęły się poprawnie pojawiać polskie napisy – bez aktualizacji aplikacji Netflix.

OPPO Digital: BDP-105Brak polskich napisów do wyboru w menu opisu tytułu.Brak danych.

KOMENTARZE:

164 komentarze do “Lista urządzeń sprawiających kłopoty z Netflixem

  • 09.03.2016 o 11:14
    Bezpośredni odnośnik

    Co do samsungów początkowo w ogóle nie było napisów, obecnie jak się wyloguje z netflixa na TV. Odepnie go od sieci na minutę żeby stracił wifi tudzież RJ jak się wypnie na minutę. To po ponownym zalogowaniu przy wyborze filmu czy serialu pojawia się opcja napisów do wybrania. Ale w samym filmie/serialu już ich nie ma. Ani nie ma wyboru. Prawdopodobnie jest to podyktowane brakiem obsługi fontów przez ich smart TV przynajmniej niektóre modele. Pozdrawiam

  • 09.03.2016 o 16:14
    Bezpośredni odnośnik

    Panasonic 47as650 brak Netflixa, zwróciłem się z zapytaniem do Panasonica Polska, czy jest planowane wypuszczenie apki na ten model. Panasonic odpisał iż nie ma możliwości technicznych na tych modelach TV uruchomienia serwisu!!! I tylko modele Smart TV od roku 2015 mają Netflixa. Jak się okazało Panasonic robi świadomie lub nie nas Polaków w ciula, gdyż po zamianie regionu w ustawieniach tv na holenderski, niemiecki czy inny z “zachodu” oooo dziwo pojawia się już apka sama zainstalowana standardowo. I działa prawie jak należy po zalogowaniu się, prawie bo napisów polskich się nie da uruchomić, ale lektor działa!?

      • 20.05.2016 o 21:23
        Bezpośredni odnośnik

        Witam!W końcu istnieje możliwość wyboru polskich napisów.Niestety nie działają w wielu tytułach.Na razie na pewno działają w penny dreadful.Będę sprawdzal kolejne i potestuję.

      • 22.05.2016 o 10:34
        Bezpośredni odnośnik

        Tak, to prawda, od dwóch dni jest możliwość przed rozpoczęciem odtwarzania wyboru polskich napisów w menu danego filmu czy serialu, ale i tak te napisy potem się nie pojawiają. A ponieważ ta możliwość pojawiła się nagle, bez aktualizowania aplikacji i bez aktualizowania oprogramowania urządzenia (w moim przypadku na dwóch zupełnie różnych sprzętach, czyli na telewizorze Samsunga i odtwarzaczu Blu-ray Sony), to wniosek z tego może być tylko jeden: całkowitą winę za problemy z napisami w aplikacjach ponosi Netflix. Tylko i wyłącznie Netflix, nikt inny.

        A poza tym muszę się podzielić pewną refleksją. Od czasu do czasu wchodzę na Waszą stronę i przyznaję szczerze, że niestety za każdym razem trafia mnie szlag. Czemu? Bo czytam w kolejnych newsach doniesienia typu: pojawiły się polskie napisy w 16 odcinku piątego sezonu serialu X, natomiast polski lektor jest już dostępny w 7 i 19 odcinku 3 sezonu serialu Y. Co to w ogóle ma być? Traktują nas jak jakąś bandę prostaków z trzeciego świata, łaskawie coś tam od czasu do czasu dodadzą czy zaktualizują i są zdziwieni, że nie jesteśmy zachwyceni. Wkrótce minie pół roku, a to, co oferują, jest – najdelikatniej rzecz ujmując – wciąż we wczesnej fazie beta. A my im za to jeszcze płacimy.

      • Janek
        22.05.2016 o 11:46
        Bezpośredni odnośnik

        Sprawdziłem na modelu Samsunga F5300 i w niektórych tytułach są już polskie napisy. Jest tak jak opisujesz. Sprawdziłem wersję aplikacji Netflix – nie zmieniła się – wersja v.406406 z 7.01.2016.

        Co do samej oferty Netflixa to należy pamiętać, że oficjalnie nie wszedł jeszcze do Polski – http://www.nflix.pl/netflix-przyznaje-ze/. Jak to oficjalnie zrobi wszystko będzie dostępne po polsku. Problem w tym, że nie jest podany żaden termin i nie znamy docelowej listy/liczby tytułów jakie będą dostępne. Mam nadzieję, że do końca roku Netflix oficjalnie już wystartuje w Polsce.

      • 22.05.2016 o 15:37
        Bezpośredni odnośnik

        Wiem, że tłumaczą, że “oficjalnie” nie weszli do Polski, tylko w takim co tu teraz niby robią? Oficjalnie ich nie ma, ale nieoficjalnie handlują tu swoją usługą. Płacą za to podatki czy działają na czarno albo w podziemiu? Może należałoby tym zainteresować np. UKE albo UKS.

        I jeszcze ten “przedstawiciel Netflixa w Polsce”, który – jak czytam na Waszej stronie – nie zgadza się na podanie kontaktu do siebie. Też robi na czarno? Czy możecie mu zadać w moim imieniu pytanie, czym dokładnie się tutaj zajmuje i dlaczego do tej pory nie zadbał o to, by został naprawiony problem polskich napisów w aplikacjach dla Smart TV? Czekają z tym na “oficjalne” wejście czy też po prostu nie opłaca im się naprawiać aplikacji przeznaczonych dla krajów trzeciego świata?

  • 09.03.2016 o 22:26
    Bezpośredni odnośnik

    Samsung UH48H6640 produkcja 2014r. podobny problem brak polskich napisów ,sprawę rozwiązuje Chromcast wpięty do gniazda HDMI , ale to dodatkowy wydatek.Po kontakcie z infolinią Samsunga konsultant zdecydowanie obwinił Netflixa za problem i poinformował że problem jest znany.

  • 09.03.2016 o 23:17
    Bezpośredni odnośnik

    Niezależnie co Netflix twierdzi to problem z napisami częściowo jest spowodowany przez nich. Przez dwa miesiące subskrypcji wiele razy obserwowałem problemy z napisami w aplikacjach, których autorem jest sam Netflix – aplikacji iOS na iPadzie i aplikacji na Apple TV (ATV 2).
    W obu przypadkach napisy ginęły mi w trakcie oglądania filmu i wracały dopiero po restarcie aplikacji (w przypadku ATV wręcz urządzenia). Problem na ATV jest zresztą silniejszy niż na iOS.
    Zauważyłem że na częstość ginięcia napisów ma wpływ stabilność łącza (niestety u mnie nie jest zbyt wysoka) i nawet niewielkie przycięcie, które skutkowało chwilowym pogorszeniem jakości filmu, lub nawet nie, w przypadku napisów wyłączało je i aplikacje nie potrafiły ich ponownie zauważyć.
    Notabene wynika z tego, że napisy są streamowane, co biorąc pod uwagę ich wielkość wydaje się być bezsensem (mogłyby być pobrane na początek i cachowane).

  • 10.03.2016 o 09:41
    Bezpośredni odnośnik

    Potwierdzam problem z iOS, apple ipad air 2. Przy czym problem dotyczy tylko polskich napisow, ktore potrafia nagle zniknac by pozniej wrocic (lub nie). Sa one wyswietlane inna czcionka niz napisy angielskie czy niemieckie – gdy napisy PL znikaja czesto przelaczalem na napisy ANG i te dzialaly prawidlowo.

  • 11.03.2016 o 11:40
    Bezpośredni odnośnik

    Należy do zestawienia dodać telewizory smart firmy LG z serii LA (w nich jeszcze nie było WebOS, tylko coś innego) np. 55LA860V. Problemy są oczywiście z polskimi napisami – są ale tylko na niektórych pozycjach. Lub tak jak przy Narcos – raz są, raz nie ma (zupełnie jakby to była losowa sprawka).

  • 11.03.2016 o 13:46
    Bezpośredni odnośnik

    Philips 40pfh4509/88 – napisy polskie są do wyboru w menu aplikacji, ale nie działają po włączeniu danego serialu/filmu. po dwukrotnej rozmowie z obsługą Netfliksa stanęło na tym, że na tym modelu Philipsa napisy jeszcze nie działają, ale podobno pracują nad aktualizacją – stąd pojawienie się widocznej opcji napisów, chociaż nie działają…

  • 20.03.2016 o 21:59
    Bezpośredni odnośnik

    Problem z Ferguson FBOX 3: polskie napisy notorycznie giną gdzieś. Zauważyłem ze niemieckie czy ang sa wyświetlane prawidłowo a polskie pojawiają sie tylko gdy kliknie sie tak ze pojawia sie menu pauzy. Widać ze sa większe i jakby chowają sie pod jakas warstwa.

  • 29.03.2016 o 11:06
    Bezpośredni odnośnik

    Samsung 55f6500 nie ma napisów do wielu seriali i filmów które na tablecie są , w niektórych serialach zauważyłem ze napisy się pojawiają co drugie trzecie zdanie co jest nie do przyjęcia.

  • 29.03.2016 o 17:29
    Bezpośredni odnośnik

    Samsung UE55F6500 SS nie mam napisów ,zgłaszałem problem do samsunga,powiedzieli że problem jest po stronie netflixa, czytałem powyżej że ktoś rozłączył wifi i częściowo posiada napisy,u mnie tego niema,ale najdziwniejsze jest to że ze smarta nie mogę odinstalować aplikacji netflix aby ponownie zainstalować celem sprawdzenia może coś się zmieni, jest to dla mnie dziwne bo jest to jedyna aplikacja nie do ruszenia może ktoś to mi to wyjaśni, pozdrawiam

  • 31.03.2016 o 22:02
    Bezpośredni odnośnik

    Witam Sony Bravia model w755c po odpaleniu aplikacji czy z dedykowanego przycisku na pilocie czy z listy aplikacji, pojawia się czarny ekran. Póki co nie mam solucji na to, będę to badał w ciągu najbliższych dni. Pozdrawiam

  • 01.04.2016 o 20:36
    Bezpośredni odnośnik

    Czemu właściwie ma służyć ta lista? Po co jest uzupełniana, skoro nikogo – poza użytkownikami – ten problem już nie obchodzi? Od trzech miesięcy wszyscy wiedzą, że w aplikacjach Netflixa dla Samsunga i Sony po prostu nie ma polskich napisów prawie do żadnego filmu czy serialu. I od trzech miesięcy nikt z Netflixa z tym problemem niczego nie robi. Dzisiaj niby zostały udostępnione polskie napisy do House of Cards, ale oczywiście ani w telewizorze Samsung, ani w odtwarzaczu Blu-ray Sony napisów nie ma. Gdyby im zależało na użytkownikach z PL, dawno by to naprawili.

    • Janek
      02.04.2016 o 00:04
      Bezpośredni odnośnik

      Na jakich modelach masz te problemy?

      Lista grupuje problemy z różnymi sprzętami. Niestety sama lista nie działa cudów i nie usuwa zgłaszanych problemów, ale w miarę wzrostu ilości zgłaszanego sprzętu i popularności naszego małego serwisu może się przyczyni do szybszego usunięcia tych problemów.

      • 03.04.2016 o 10:32
        Bezpośredni odnośnik

        Problemy występują na następujących sprzętach:
        – telewizor Samsung UE46F5300
        – odtwarzacz Blu-ray Sony BDP-S1100B

        Mam też dla posiadaczy telewizorów Samsung Smart TV chyba dobrą informację: w sprawie niedziałającej aplikacji Netflixa skontaktowałem się z obsługą techniczną Samsunga. Oto odpowiedź, jaką dostałem:

        “Sprawę tą zgłosiliśmy do właściciela aplikacji oraz naszego działu technicznego. W tej sytuacji proszę o cierpliwość i oczekiwanie na kolejne aktualizacje aplikacji.

        Sprawa ta jest traktowana priorytetowo i zostanie rozwiązana w możliwie najkrótszym czasie.”

        Wygląda na to, że coś niedługo powinno się zmienić…

      • 09.04.2016 o 20:34
        Bezpośredni odnośnik

        no i po 2h rozmów z netflixem,testach etc, netflix sie wypiął i mam rozmawiać z LG-albo czekac na aktualizację ponieważ oni nic nie pomogą, przy okazji i do np. serialu Breaking Bad też nie ma napisów, w ogole przeleciałem wyrywkowo seriale i polskich napisów nie znalazłem

      • 10.04.2016 o 20:13
        Bezpośredni odnośnik

        Dzisiaj czar prysl,jeszcze raz zapytałem support netflix o polskie napisy w lg serii lm, po analizie wersji apki odpowiedzieli ze jest stara i mogę sobie podłączyć komputer do tv.

  • 12.04.2016 o 10:34
    Bezpośredni odnośnik

    Szanowna redakcjo. A może by tak stworzyć listę _działających_ urządzeń. Wiem, że kiedyś w lepszym świecie gdzie wszystko działa taka lista będzie potwornie długa. Ale tu i teraz taka informacja byłaby bardzo użyteczna dla osób które właśnie zmieniają sprzęt i chciałyby w tym wyborze netfliksa uwzględnić.
    Obecnie osoba szukająca takich informacji w sieci znajduje tylko wypowiedzi osób którym coś nie działa a jedyna informacja na temat działania to konsole.

    O ile w przypadku telewizorów sprawa jest o tyle prostsza że obsługa marketów jest choć trochę rozeznana o tyle już w odtwarzaczy BR, amplitunerów czy gotowych zestawów KD na obsługę nie ma co liczyć i trzeba szukać samemu a jest to o tyle uciążliwe że bywa że ten sam model na inny rynek ma klienta netfliksa a w polskiej instrukcji brak o tym informacji i pozostaje zgadywanie czy nie wspominają bo gdy ją pisali nie było netfliksa w pl czy nie wspominają bo go w wersji na polski rynek zablokowali. I kolejne pytanie czy pojawi się upgrade firmware który tę funkcjonalność odblokuje. A może już jest?

    Witryny audiofilskie skupiają się na dostępie do Spotify, Deezera itp., a o netfliksie milczą więc może Wy będąc obecnie najlepszym miejscem wiedzy na temat polskiego netfliksa byście się podjęli zadania udostępnienia szablonu bazy – a my użytkownicy ją wypełnimy.

  • 14.04.2016 o 12:40
    Bezpośredni odnośnik

    Podaję model tv sprawdzony, wszystko w netflixie działa i od razu, jak jest coś nowego to są informacje, kiedy co i od kiedy, polskie wersje dostępne od razu, bez względu, czy to lektor czy napisy. Przycisk na pilocie i szybki podgląd na tv. Model Sony Bravia KD-55X8005C.

  • 17.04.2016 o 01:03
    Bezpośredni odnośnik

    Co do Panasonic – seria ET50 też nie działa, trzeba zmieniać region na Niemcy, wtedy działa tylko lektor.
    W Apple TV 4 (najnowsza wersja 2016) znikają co chwile polskie napisy podczas filmu, nie można także zmienić poprzez www na komputerze ich wyglądu, polskie są stale takie same, pomimo zapamiętanych innych ustawień w profilu użytkownika na www.

  • 26.04.2016 o 16:34
    Bezpośredni odnośnik

    Cóż, mój Samsung jest za stary by dostać aplikację – ma już z 5 lat. Panasonic – widzę że wypiął się na swoich klientów sprzed 2015 roku i w modelu kupionym na jesień 2014 aplikacji nie ma (kombinowanie z niemieckim regionem opisane na górze). A ja polecam za to Chromecasta – do tej pory nie miałem żadnych problemów z napisami ani żadnych innych. Obraz bardzo dobry. Fakt, nie obsługuje 4K, ale i tak u mnie tylko telewizory FullHD. Za to na pewno prostsza obsługa poprzez aplikację na androidzie niż pilotem od TV.

  • 28.04.2016 o 19:44
    Bezpośredni odnośnik

    UE55H6400 – ten sam problem – brak polskich napisów>podobno to wina aplikacji która jest za stara na ten model 4.042 . Netflix zaleca wersję 4.1 która dostępna jest w modelach “J”

  • 29.04.2016 o 15:53
    Bezpośredni odnośnik

    Dla Samsunga UE55H6640 nie ma aplikacji Netflix w przypadku lokalizacji “Polska”. Jeśli ustawić lokalizację “Niemcy” – aplikacja jest obecna (ale wtedy brak innych aplikacji, np. aplikacji “VOD.TVP.PL”).
    Serwis Samsunga umywa ręce – o dostępności aplikacji dla poszczególnych modeli telewizorów i krajów decyduje twórca aplikacji – w tym przypadku firma Netflix.

  • 10.05.2016 o 18:51
    Bezpośredni odnośnik

    Dołączę się do listy.
    Philips Smart TV 42PFL208H/12 – brak polskich napisów. Korzystam z Playstation 3 tam są napisy. Pisałem do Philipsa i odpowiedzieli ,że oni nie są autorami aplikacji NETFIX tylko jakiś inny producent. Oni tylko umieszczają to w galerii aplikacji. Z tego co wiem to Netflix tego tez nie pisze. Czekam na odpowiedz od Philipsa kto się tym zajmuje. Jak mi odpowiedzą to uderzę do źródła.

    • 11.05.2016 o 17:39
      Bezpośredni odnośnik

      Poprawię się.
      Chodzi mi o model Philips Smart TV 42PFL4208H/12. Brak możliwości wyboru polskich napisów. Dostałem odpowiedź od Philipsa, że trzeba się kontaktować z NETFLIXEM. Ciekawe czy odbiją piłeczkę ?

      • 22.05.2016 o 01:00
        Bezpośredni odnośnik

        Uaktualnienie. Pojawila sie mozliwosc wyboru polskich napisow ale nie we wszystkich serialach sie wyswietlaja np. Penny Dreadful. Natomiast w Orphan Black sie wyswietlaja. Dodam,ze maja żółty kolor. Zreszta angielskie tez są żółte i nie mozna tego nigdize ustawic.

  • 24.05.2016 o 09:48
    Bezpośredni odnośnik

    Na moim samsungu UE55F6500 SS pojawiły się informacja na niektórych filmach o możliwości wyboru lektora lub napisów ,przy próbie ustawienia działa lub nie.Ale coś się ruszyło czyli jest szansa że będzie coraz lepiej.

    • Janek
      19.08.2016 o 22:50
      Bezpośredni odnośnik

      Jeśli to występuje na wszystkich tytułach to trzeba ten problem zgłosić konsultantowi Netflixa. Jeśli tylko na nowo zaktualizowanych to trzeba poczekać na synchronizację serwerów Netflixa.

      • 13.09.2016 o 13:08
        Bezpośredni odnośnik

        Już wiem w czym problem 🙂 Internet był z karty LycaMobile więc iPad rozpoznawał region jako UK. Jeśli używam w ten sposób musze korzystać z obejść, aby netflix rozpoznał region jako PL 🙂

  • 06.10.2016 o 13:49
    Bezpośredni odnośnik

    Wiem że nie działa Netflix na starszych niż 2013 ale może jest choć cień nadziei jak dopiszecie mój model tv: Samsung UE55D8000 z 2011. ipla chodzi, player chodzi czemu miałby nie hulać Netflix ?
    Pzdr.

    • Janek
      06.10.2016 o 13:56
      Bezpośredni odnośnik

      Proponuje zmienić kraj w ustawieniach na np. UK lub Niemcy – chyba przez ponowną konfigurację ustawień TV. Jeśli po zmianie kraju nie pojawi się apka Netflix to raczej już się nie pojawi 🙁 – za stary model.

  • 06.10.2016 o 20:35
    Bezpośredni odnośnik

    … no właśnie jest apka Netflix – tylko po odpaleniu jej pojawia się ekran szukania serwera — i że skontaktuj się z pomocą czy coś tam.
    robiłem >> 289 << i np U.S. i tez sie pojawiał Netflix ale tylko na nim mimieli i mieli i …. skontaktuj sie z pomocą 🙁 … Pomóżcie może jest jakaś solucja na mój model – wydawałoby się "wtedy najwyższa póła" 😉

  • 09.10.2016 o 13:00
    Bezpośredni odnośnik

    Czyli co ? mogę liczyć że ktoś zainterweniuje w mojej sprawię ? … i może jakimś cudem uda się jeżeli warunki techniczne na to pozwolą, dodać mój tv do listy obsługiwanych tv w Netflix ?. Wydaję mi się, że naprawdę ten tv (Samsung UE55D8000) nie jest najgorszy i nawet przez wbudowaną web przeglądarkę odtwarzał płynnie telewizjadę net 🙂 więc Netflix i jeszcze z apki nie wykorzystujący (raczej) flasha, html5 czy silverlighta, to powinno być “pikuś” 🙂

    • Janek
      09.10.2016 o 22:07
      Bezpośredni odnośnik

      Miałem kiedyś podobną sytuację dot. resetu ID Netflixa na urządzeniu Samsunga. Zrób tak:
      1. Wyłącz TV z prądu na min. 3 minuty – fizycznie z gniazdka.
      2. Jeśli apka Netflix po uruchomieniu dalej będzie wyświetlać komunikat o błędzie to daj z pilota:
      Up, Up, Down, Down, Left, Right, Left, Right, Up, Up, Up, Up
      wybierz Sign out, Start Over, Deactivate, lub Reset i zrestartuj apkę i TV. Być może będzie potrzebne ponowne wykonanie wyłączenia TV z prądu.

      Jeśli powyższe nie zadziała to bym reklamował problem w Netflixie – https://help.netflix.com/contactus?locale=pl-PL.

  • 10.10.2016 o 14:23
    Bezpośredni odnośnik

    Dzięki wielkie – wykonałem tą procedurę tak jak napisałeś: pojawiło się start over, zrestartowałem apke i działa 🙂 Filmy hulają aż miło na modelu z 2011 roku 😉
    Łapka w górę dla Janka.
    PZDR.

  • 24.10.2016 o 20:11
    Bezpośredni odnośnik

    Witam. Posiadam LG 47LW570S-ZD , niestety nie widze w menu aplikacji netflixa. U syna w modelu z 2015 roku jest, jednak nasz smart tv jest starszy , z roku 2012 bodajże. Czy to oznacza , ze nie bed emogła ogladac na swoim tv netflixa ?

    • Janek
      24.10.2016 o 22:57
      Bezpośredni odnośnik

      Proszę w ustawieniach TV zmienić kraj na UK lub Niemcy.

      Jeśli po zmianie pojawi się apka Netflix należy sprawdzić czy poprawnie działa i zgłosić sprawę do Netfixa (czat z konsultantem na https://help.netflix.com/help) i serwisu LG – obie firmy zapewne wykonają ping-ponga, że wina tej drugiej, ale należy to zrobić.

      Jeśli po zmianie nie pojawi się apka Netflix będzie to oznaczało, że TV jest za stary i nie wspierany przez Netflixa.

      • 26.10.2016 o 21:50
        Bezpośredni odnośnik

        Zrobiłem tak jak Pan kazał i teraz wystąpił inny problem. Po wejściu w aplikacje netflixa wyskakuje komunikat o treści:
        że nie jest w stanie połączyć się z netflix. Co robić w takiej sytuacji ?

      • 26.10.2016 o 22:27
        Bezpośredni odnośnik

        ok. Dzieki za odp. Jeszcze jedno pytanie mam nadzieje ze juz ostatnie i nie bede więcej męczył . Dlaczego po zalogowaniu mimo ze są zrobione 4 profile pokazuje się tylko ten główny i nie ma mozliwości wybrania innego profila użytkownika?

      • 26.10.2016 o 23:50
        Bezpośredni odnośnik

        Niestety w tych starych Samsungach coś popsuli i nie da się, chociaż kiedyś działało, miejmy nadzieje że naprawią

    • 26.11.2016 o 16:44
      Bezpośredni odnośnik

      Użyj sekwencji przycisków na pilocie urządzenia: Góra, góra, dół, dół, lewo, prawo, lewo, prawo, góra, góra, góra, góra.

      Wejdzie w tryb diagnostyczny i tam możesz zresetować profil (wylogować się)

    • Janek
      31.10.2016 o 13:33
      Bezpośredni odnośnik

      Na początek proszę zmienić kraj w ustawieniach TV na np. UK lub Niemcy. Jeśli apka Netflix się nie pojawi, to będzie oznaczało że na tym modelu jest ona niedostępna. Jeśli tak się zdarzy to sprawdziłbym czy na przeglądarce WWW nie da się jednak korzystać z Netflixa.

  • 31.10.2016 o 22:07
    Bezpośredni odnośnik

    Po ostatniej aktualizacji Netflix na TV Panasonic TX-40CX400E 20161024_3284-gibbon-sapphire-darwinql nie da się nic oglądać, tnie się strasznie od samego początku aby po parunastu sekundach przerwać odtwarzanie :(. A było tak dobrze…

      • 06.11.2016 o 20:08
        Bezpośredni odnośnik

        Niestety nic to nie zmienia – pojawiła się kolejna aktualizacja 20161031_3269-gibbon-sapphire-darwinql – niestety problem pozostał – nie działa także przycisk info “i” który wcześniej wyświetlał na bieżąco parametry odtwarzanego materiału. Na innych urządzeniach w tej samej sieci nie ma problemu.

  • 06.11.2016 o 22:11
    Bezpośredni odnośnik

    Test TV wskazuje na 5,6M do czasu aktualizacji info wskazywało odtwarzanie 1080 do 2160.. bez żadnych zacinek.. teraz info nie ma. Wysłałem wiadomość do Panasonic Polska oraz z formularza do Netflix 🙁

    • Janek
      07.11.2016 o 19:36
      Bezpośredni odnośnik

      Jeśli apka Netflix po uruchomieniu wyświetla komunikat o błędzie to należy dać z pilota:
      Up, Up, Down, Down, Left, Right, Left, Right, Up, Up, Up, Up
      wybrać Sign out, Start Over, Deactivate, lub Reset i zrestartować apkę i TV. Być może będzie potrzebne ponowne wykonanie wyłączenia TV z prądu.
      To chyba ostatni trick, który może pomóc.

    • Janek
      07.11.2016 o 19:35
      Bezpośredni odnośnik

      Jeśli apka Netflix po uruchomieniu wyświetla komunikat o błędzie to należy dać z pilota:
      Up, Up, Down, Down, Left, Right, Left, Right, Up, Up, Up, Up
      wybrać Sign out, Start Over, Deactivate, lub Reset i zrestartować apkę i TV. Być może będzie potrzebne ponowne wykonanie wyłączenia TV z prądu.

      • 07.11.2016 o 21:24
        Bezpośredni odnośnik

        Niestety to już przećwiczyłem 🙁 pozostało czekać na reakcje Netflix

  • 15.02.2017 o 18:58
    Bezpośredni odnośnik

    Witam posiadam telewizor samsung smart tv UE32ES6800. I kiedy próbuje uruchomić aplikację neflix na smart tv to pokazuję komunikat o braku dostępu do internetu a to nie możliwe ponieważ Internet jest cały czas ponieważ inne aplikację działają. Proszę o pomoc jak ktoś z was ma podobny problem to proszę pisać .

  • 10.03.2017 o 23:02
    Bezpośredni odnośnik

    Witam. Kupilem niedawno tv samsunga. Korzystal z netfixa ale bylo ok, do jakiegos momentu, hdyz chce wybrac konto na netfixie to nie moge nic zrobic. Wylaczyc netfixam dam rade ale zmienic kto oglada nie zrobie, ani wejsc w swoj profil normalnie zero odezwu. Wlaczam ogladaj dalej i leci ale zeby zmienic cos nic znowu problem bo pauza tez nic i przewijanie. Zero odezwu z aplikacji. Jedynie smart hub jak resetuje to dziala netfix przez godzine jak byc powinno

  • 13.03.2017 o 10:22
    Bezpośredni odnośnik

    Witam,
    Posiadam telewizor SONY KDL-47W805. Aplikacja NETFLIX uruchamia się, logowanie przebiega prawidłowo. W momencie kiedy chce uruchomić jakikolwiek film z źródła polskiego np stand up to aplikacja wyłącza się całkowicie. Natomiast inne materiały np seriale amerykańskie działają elegancko. Czy ktoś się spotkał z takim problemem??

  • 30.04.2017 o 13:38
    Bezpośredni odnośnik

    Co do Samsunga UE40F6320 to polskie napisy w filmach są, ale niestety język obsługi aplikacji może być w kazdym możliwym języku, tylko ni epolskim. Czy ktoś tak miał? Wydaje się że nie jest to zależne od TV ale od aplikacji Netflixa. Próbowałem wszystkiego, aktualizacji, zmiany regionów itp ale nic to nie zmieniło.
    Pozdrawiam

  • 09.05.2017 o 20:11
    Bezpośredni odnośnik

    Dziś netflix przestał działać na Philips PFH5300/88. Aplikacja wyrzuca błąd, jak ja zamknę blokuje mi całe smart tv, nie mogę zrobić nic, ani usunąć ani przenieść. Po resecie tv to samo. Można jedynie wejść w galerie app. Z tamtąd reszta aplikacji działa.

  • 19.05.2017 o 15:33
    Bezpośredni odnośnik

    Witam
    Posiadam telefon Xiaomi Redmi 4. Miałam poprzednią wersję aplikacji netflix na urządzeniu i działała bez zarzutów. Niestety musiałam ja odinstalować i teraz chciałam na nowo ja zainstalować że strony (która przekierowała mnie do sklepu play) i wyświetlał się komunikat o tym, że urządzenie jest nie kompatybilne.
    Czy jest jakaś możliwość zainstalowania poprzedniej wersji apki? Czy trzeba czekać na kolejny update?

  • 01.06.2017 o 19:20
    Bezpośredni odnośnik

    Witam, mam problem z jakością obrazu. Tzn jest problem jedynie w parze Livebox 2.0 od orange i tv samsung 4k uhd seria 7000 z 2015 roku bodajże po sieci wifi. Nie wiem po której stronie on leży, ale fakt jest taki, że:
    1) Telewizor na tej sieci wyświetla pięknie filmy 4k przez YouTube bez zastanowienia
    2) Telewizor wyświetla na tej sieci Netflixowe filmy 4k zaledwie w 480p
    3) Tv na innej sieci wifi wyświetla obraz 4K w filmach netflix.

    Wygląda jakby to był problem nie tyle samej sieci, bo filmy w 4k sieć jest w stanie wyświetlać, natomiast wydaje mi się, że sama w sobie aplikacja w jakiś sposób nie współgra z tą siecią. Pomóżcie.

      • 17.06.2017 o 22:49
        Bezpośredni odnośnik

        Hmm. Właśnie zauważyłam, że zrobiłam pomyłkę. Chodziło o funbox 2.0 nie livebox. Co do łącza, to łącze światłowodowe. To ipv6 (ipv6 właśnie jest wpisane po ukośniku loginu – mam nadzieję, że to jest prawidłowa odpowiedź 🙂 )

      • Janek
        17.06.2017 o 23:10
        Bezpośredni odnośnik

        A proszę sprawdzić jak po IPv4 zadziała – trzeba zmienić z ipv6 na ipv4 przy loginie i dać restart funboxa.

      • 17.06.2017 o 23:50
        Bezpośredni odnośnik

        Dziękuję za sugestię. Sprawdzę to. Generalnie okazało się, że uszkodzony był modem (nie router). Małe urządzonko, do którego doprowadzony jest światłowód. Pan z Orange dziś wymienił i po kablu jest już wszystko ok. Niemniej, zauważyłam dziś dziwną zależność. Kiedy jestem połączona przez wifi z tv i przez jakiś czas nie korzystam z netflixa (czyli wifi w tv), po uruchomieniu aplikacji i włączeniu filmu ciągle jest problem. Film długo się ładuje i wszystko, co obraz osiąga to 480p. ALE (tak, zdania nie zaczyna się od “ale”, ale to ważne 😉 ) znalazłam na to metodę, która jest dziwna, aczkolwiek póki co skuteczna. Otóż muszę wyłączyć netflix, wejść w ustawienia tv i jego ustawienia sieci (tylko wejść i poczekać aż stronka z dostępnymi sieciami się przeładuje. Na liście pojawi się sieć, z którą jestem już połączona – sieć funbox’owa, nie muszę nic robić), po czym uruchomić ponownie netflix. Po takim działaniu aplikacja działa poprawnie. Filmy buforują się do 4k (oczywiście stopniowo, zaczynając od 480p). Nie wiem o jaki grzyb tu chodzi, ale tylko takie coś pomaga.

      • 21.06.2017 o 18:59
        Bezpośredni odnośnik

        Witam ponownie. Właśnie sprawdziłam w ustawieniach routera, że w loginie jest wpisany “czysty” login, tj. bez ukośnika i wartości ipv6 ani ipv4. Po wpisaniu ipv6 dalej działa, ale przy ipv4 jest błąd. Tak, czy siak serwer dhcp dla ipv4 jest włączony i aktywny. Żeby filmy działały muszę przeprowadzać kroki jak opisałam we wcześniejszym komentarzu. Nie wiem, czy to problem sprzętowy, czy jakiejś “kompatybilności”.

  • 13.06.2017 o 15:11
    Bezpośredni odnośnik

    Witam.używamy do oglądania netflixa tablet lenovo yoga tab3 pro.od momentu ostatniej aktualizacji,aplikacja nie działa.wyświetla się logo netflix i następuje powrót do strony startowej.nie pomaga usuwanie aplikacji i instalowanie po raz kolejny.proszę o pomoc.pozdrawiam.ewabeata

  • 09.11.2017 o 12:07
    Bezpośredni odnośnik

    Witam.

    Używam nowego konta na telefonie/laptopie i działa OK, lecz na to samo konto chcę zalogować się w tv samsung UE40H6400 i pokazuje mi się komunikat o błędnym haśle. Stare konto działało na tym TV ok. Przywróciłem usługę smart tv do ustawień fabrycznych – nie pomogło. Proszę o pomoc.

  • 17.12.2017 o 21:49
    Bezpośredni odnośnik

    LG 42LA691S-ZA problem z Netflix. Wchodzę w menu, wybieram film, dogrywa się trwa 3 sekundy i pojawia się komunikat “mamy obecnie problem z odtworzeniem tego ttułu. Spróbuj ponownie później lub wybierz inny tytuł.” Wybieram inny tytuł, po jakimś czasie ni to samo ..

  • 12.01.2018 o 00:10
    Bezpośredni odnośnik

    Witam serdecznie,
    kilka lat temu, za ponad 5 tyś. zł kupiłem UE40ES8000S. Bardzo ładny telewizor (większy mi niepotrzebny). Dziś nie mogę włączyć w nim profili użytkowników Netflix. Czy to możliwe? Czy jest jakieś obejście problemu? Inna apka?
    Będę wdzięczny za pomoc!

  • 22.02.2018 o 22:11
    Bezpośredni odnośnik

    Pytanie. Sony Kdl-40W655 ogladam przez weekend seriale. Chcę dziś obejrzeć, pojawia się komunikat: używasz urządzenia odblokowujacego lub serwer proxy. Nic z tych rzeczy. Znajomi kilka ulic dalej smigaja na nflix – ten sam dostawca internetu. U mnie kicha. Sprawdzam ustawienia sieci, samej aplikacji – wszystko gra. Protokoły też. Co jeszcze mogę zrobić poza samym zrezygnowaniem (nie upłynął jeszcze nawet miesiąc darmowego oglądania – raptem minęło 5 dni) Co jeszcze mogę zrobić ?

  • 23.02.2018 o 07:12
    Bezpośredni odnośnik

    Mam sieć bezprzewodową – dane przez tv pobierane są automatycznie z routera. Podstawowy serwer DNS 192.168.0.1 Pomocniczy serwer DNS 0.0.0.0 Aplikacja HBO GO działa prawidłowo. Po zarejestrowaniu się na Nflix dane również zostały pobrane automatycznie i wszystko pięknie hulało. Środek tygodnia i klapa. Nic. Zero.

  • 04.03.2018 o 23:36
    Bezpośredni odnośnik

    Witam.Mam problem z Panasonic AS640. Mam aplikacje netflix ale podczas logowania wyskakuje do programu tv.Z przeglądarki mogę się zalogować.Próbowałem już wszystkiego,różnych DNS,pisałem do Panasonica.Telewizor z 2014 r.

  • 18.04.2018 o 16:46
    Bezpośredni odnośnik

    Mam problem z Fergusonem FBOX ATV nie jestem w stanie na nim oglądać netflixa, filmy się nie wyświetlają wyświetla się info: ” Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego tytułu. Spróbuj ponownie później lub wybierz inny tytuł” [ tvq-pm-100(5.2.5) ]

  • 04.07.2018 o 17:36
    Bezpośredni odnośnik

    Witam ostatnio nie miałem problemów aż nagle od tego tygodnia od Poniedziałku do dziś obniżyła się jakość obrazu HD i 4K bardzo duża ilość pikseli jakby była jakość 480p…
    Uruchamiałem na konsoli Playstation 4 i obraz igła normalny a nic nie zmieniałem w ustawieniach Netflixa ani Telewizora.
    Model TV : Telewizor 55” 4K OLED LG OLED55B7V
    Pzdr.

  • 21.10.2018 o 13:38
    Bezpośredni odnośnik

    Model Samsung UE65NU7172U świeżo kupiony nie uruchamia wcale aplikacji Netflix wraca do smart Hub od razu po próbie uruchomienia tej aplikacji , ma ktoś pomysł co z tym zrobić?
    Z góry dziękuje za pomoc .

  • 01.04.2019 o 23:28
    Bezpośredni odnośnik

    Witam Telewizor LG 42LM765S – aplikacja Netflix w języku angielskim, lektor i napisy są PL do wyboru.
    Czy jest szansa na wymianę wbudowanej aplikacji ?
    Pisałem już do LG “Witam czy jest możliwość zmiany języka w aplikacji netflix? . W filmie normalnie mogę włączyć pl ale dla menu już nie. Na komputerze mam ustawiony język polski ale gdy się zaloguje na tv to mam w języku angielskim.” Oto odpowiedź :
    Szanowny Panie,
    Dziękujemy za kontakt z Działem Obsługi Klienta LG Electronics Polska Sp. z o.o.
    Uprzejmie informujemy, iż w przypadku starszego sprzętu aplikacja Netflix jest dostępna jedynie w języku angielskim. Jest to zależne od aktualizacji aplikacji, za którą odpowiedzialny jest producent aplikacji. Niestety nie ma możliwości zmiany języka w tej wersji aplikacji. Teraz kto ma racje producent aplikacji czy producent telewizora????

Dodaj komentarz

Loading Disqus Comments ...
banner