Lista urządzeń sprawiających kłopoty z Netflixem

netflix-blackMija już drugi miesiąc działania Netflixa w Polsce, a dalej występują problemy z różnymi sprzętami i aplikacją Netflixa.

Poniżej publikujemy listę problemów, jakie zostały nam zgłoszone. Zgłaszajcie w komentarzach swoje problemy a dopiszemy je do listy.

Aktualizacja z 23.05.2016: Od 20.05.2016 otrzymujemy informacje, że zaczęły się poprawnie pojawiać polskie napisy na Smart TV firm Panasonic, Toshiba, Philips, Samsung i LG oraz na urządzeniach ROKU – więcej informacji publikujemy TUTAJ.

Model Opis problemu Status
Smart TV Panasonic serii E6, ET50, ET60 i ST60, 47as650 Aplikacja Netflix zablokowana. Panasonic Polska twierdzi, że tylko modele Smart TV od roku 2015 mają Netflixa. Obejście to zmiana regionu w ustawieniach TV na kraj „zachodni” i pojawi się aplikacja Netflix. „Działa prawie jak należy po zalogowaniu się, prawie bo napisów polskich się nie da uruchomić, ale lektor działa”. Tylko wtedy znikają aplikacje dostępne dla Polski.

Od 20.05.2016 otrzymujemy informacje, że zaczęły się poprawnie pojawiać polskie napisy – bez aktualizacji aplikacji Netflix.

Smart TV Sony KDL-50W656A i prawdopodobnie cała seria KDL-W; KDL-55W805A; Blu-ray Sony BDP-S1100B Nie można wybrać polskich napisów. Wg Netflixa stara wersja aplikacji dostarczona przez Sony. Oczekiwanie na aktualizację aplikacji Netflix od firmy Sony.

Od 20.05.2016 otrzymujemy informacje, że zaczęły się poprawnie pojawiać polskie napisy – bez aktualizacji aplikacji Netflix.

Różne modele Smart TV firmy Samsung, np.: ue40h640, 46f7000, UE40F6320, UH48H6640, UE48H6400AK, h6400, UE46F5300, ES6100, UE32J5500, UE55H6400 Nie można wybrać polskich napisów. Oczekiwanie na aktualizację aplikacji Netflix.

Od 20.05.2016 otrzymujemy informacje, że zaczęły się poprawnie pojawiać polskie napisy – bez aktualizacji aplikacji Netflix.

Apple iPad, Apple TV (ATV 2), Apple TV 4 Problemy z polskimi napisami. „…W obu przypadkach napisy ginęły mi w trakcie oglądania filmu i wracały dopiero po restarcie aplikacji (w przypadku ATV wręcz urządzenia). Problem na ATV jest zresztą silniejszy niż na iOS. Zauważyłem że na częstość ginięcia napisów ma wpływ stabilność łącza (niestety u mnie nie jest zbyt wysoka) i nawet niewielkie przycięcie, które skutkowało chwilowym pogorszeniem jakości filmu, lub nawet nie, w przypadku napisów wyłączało je i aplikacje nie potrafiły ich ponownie zauważyć. …”; „… znikają co chwile polskie napisy podczas filmu …” Oczekiwanie na aktualizację aplikacji Netflix.
Smart TV LG z serii LA np. 55LA860V; 55LM670s, la740s, 47lm640s, LM620S ; BP430 Smart 3D Blu-ray Player Problemy z polskimi napisami. „.. są ale tylko na niektórych pozycjach. Lub tak jak przy Narcos – raz są, raz nie ma (zupełnie jakby to była losowa sprawka). ..” Są w menu wyboru przed odtworzeniem nagrania, ale już ich nie ma w trakcie odtwarzania oraz brak ich wyboru w dolnym menu dostępnym w trakcie odtwarzania nagrania. Oczekiwanie na aktualizację aplikacji Netflix.

Od 20.05.2016 otrzymujemy informacje, że zaczęły się poprawnie pojawiać polskie napisy – bez aktualizacji aplikacji Netflix.

Smart TV Philips 40pfh4509/88, pfl5008h/12 Problemy z polskimi napisami. „.. napisy polskie są do wyboru w menu aplikacji, ale nie działają po włączeniu danego serialu/filmu. po dwukrotnej rozmowie z obsługą Netfliksa stanęło na tym, że na tym modelu Philipsa napisy jeszcze nie działają, ale podobno pracują nad aktualizacją – stąd pojawienie się widocznej opcji napisów, chociaż nie działają… ..” Oczekiwanie na aktualizację aplikacji Netflix.

Od 20.05.2016 otrzymujemy informacje, że zaczęły się poprawnie pojawiać polskie napisy – bez aktualizacji aplikacji Netflix.

Ferguson FBOX 3 Problemy z polskimi napisami. „.. polskie napisy notorycznie giną gdzieś. Zauważyłem ze niemieckie czy ang są wyświetlane prawidłowo a polskie pojawiają się tylko gdy kliknie się tak, że pojawia się menu pauzy. Widać, ze są większe i jakby chowają się pod jakąś warstwą. ..”
Toshiba Smart TV, w tym 55 L7453 Problemy z polskimi napisami. „.. Lektor jest. Napisy polskie nie są wyświetlane. Co dziwne. W głównym menu danego filmu czy serialu gdzie można wybierać opcje: język i subitiles są do wyboru i napisy polskie. Niestety w trakcie odtwarzania po wciśnięciu klawisza z opcjami nie ma już możliwości wyboru języka polskiego. Są tylko do wyboru napisy angielskie, albo niemieckie. ..”  Od 20.05.2016 otrzymujemy informacje, że zaczęły się poprawnie pojawiać polskie napisy – bez aktualizacji aplikacji Netflix.
ROKU: Roku 2 XS (3100X) firmware: 7.1.0 build 4067-02 czyli najnowszy na 05.05.2016. Brak polskich napisów do wyboru w menu opisu tytułu. Co ciekawe jeszcze w 2015 r. na Netflixie USA jak zaczęły się pojawiać polskie napisy w różnych tytułach polskie napisy były dostępne. Urządzenia ROKU są wspierane tylko w USA, Kanadzie, Meksyku, Wielkiej Brytanii, Irlandii oraz Francji a Roku – Telstra Australia tylko w Australii – https://help.netflix.com/en/node/23886, więc polskich napisów nie będzie 🙁

Od 20.05.2016 otrzymujemy informacje, że zaczęły się poprawnie pojawiać polskie napisy – bez aktualizacji aplikacji Netflix.

OPPO Digital: BDP-105 Brak polskich napisów do wyboru w menu opisu tytułu. Brak danych.
[Średnia ocena: 2.6]
Facebooktwitter

134 myśli nt. „Lista urządzeń sprawiających kłopoty z Netflixem

  1. Co do samsungów początkowo w ogóle nie było napisów, obecnie jak się wyloguje z netflixa na TV. Odepnie go od sieci na minutę żeby stracił wifi tudzież RJ jak się wypnie na minutę. To po ponownym zalogowaniu przy wyborze filmu czy serialu pojawia się opcja napisów do wybrania. Ale w samym filmie/serialu już ich nie ma. Ani nie ma wyboru. Prawdopodobnie jest to podyktowane brakiem obsługi fontów przez ich smart TV przynajmniej niektóre modele. Pozdrawiam

  2. Panasonic 47as650 brak Netflixa, zwróciłem się z zapytaniem do Panasonica Polska, czy jest planowane wypuszczenie apki na ten model. Panasonic odpisał iż nie ma możliwości technicznych na tych modelach TV uruchomienia serwisu!!! I tylko modele Smart TV od roku 2015 mają Netflixa. Jak się okazało Panasonic robi świadomie lub nie nas Polaków w ciula, gdyż po zamianie regionu w ustawieniach tv na holenderski, niemiecki czy inny z „zachodu” oooo dziwo pojawia się już apka sama zainstalowana standardowo. I działa prawie jak należy po zalogowaniu się, prawie bo napisów polskich się nie da uruchomić, ale lektor działa!?

    • Witam.Czy coś się zmieniło w zakresie aplikacji netflixa na panasa ustawionego na region Polska?Pozdrawiam

      • Witam!W końcu istnieje możliwość wyboru polskich napisów.Niestety nie działają w wielu tytułach.Na razie na pewno działają w penny dreadful.Będę sprawdzal kolejne i potestuję.

      • Tak, to prawda, od dwóch dni jest możliwość przed rozpoczęciem odtwarzania wyboru polskich napisów w menu danego filmu czy serialu, ale i tak te napisy potem się nie pojawiają. A ponieważ ta możliwość pojawiła się nagle, bez aktualizowania aplikacji i bez aktualizowania oprogramowania urządzenia (w moim przypadku na dwóch zupełnie różnych sprzętach, czyli na telewizorze Samsunga i odtwarzaczu Blu-ray Sony), to wniosek z tego może być tylko jeden: całkowitą winę za problemy z napisami w aplikacjach ponosi Netflix. Tylko i wyłącznie Netflix, nikt inny.

        A poza tym muszę się podzielić pewną refleksją. Od czasu do czasu wchodzę na Waszą stronę i przyznaję szczerze, że niestety za każdym razem trafia mnie szlag. Czemu? Bo czytam w kolejnych newsach doniesienia typu: pojawiły się polskie napisy w 16 odcinku piątego sezonu serialu X, natomiast polski lektor jest już dostępny w 7 i 19 odcinku 3 sezonu serialu Y. Co to w ogóle ma być? Traktują nas jak jakąś bandę prostaków z trzeciego świata, łaskawie coś tam od czasu do czasu dodadzą czy zaktualizują i są zdziwieni, że nie jesteśmy zachwyceni. Wkrótce minie pół roku, a to, co oferują, jest – najdelikatniej rzecz ujmując – wciąż we wczesnej fazie beta. A my im za to jeszcze płacimy.

      • Sprawdziłem na modelu Samsunga F5300 i w niektórych tytułach są już polskie napisy. Jest tak jak opisujesz. Sprawdziłem wersję aplikacji Netflix – nie zmieniła się – wersja v.406406 z 7.01.2016.

        Co do samej oferty Netflixa to należy pamiętać, że oficjalnie nie wszedł jeszcze do Polski – http://www.nflix.pl/netflix-przyznaje-ze/. Jak to oficjalnie zrobi wszystko będzie dostępne po polsku. Problem w tym, że nie jest podany żaden termin i nie znamy docelowej listy/liczby tytułów jakie będą dostępne. Mam nadzieję, że do końca roku Netflix oficjalnie już wystartuje w Polsce.

      • Wiem, że tłumaczą, że „oficjalnie” nie weszli do Polski, tylko w takim co tu teraz niby robią? Oficjalnie ich nie ma, ale nieoficjalnie handlują tu swoją usługą. Płacą za to podatki czy działają na czarno albo w podziemiu? Może należałoby tym zainteresować np. UKE albo UKS.

        I jeszcze ten „przedstawiciel Netflixa w Polsce”, który – jak czytam na Waszej stronie – nie zgadza się na podanie kontaktu do siebie. Też robi na czarno? Czy możecie mu zadać w moim imieniu pytanie, czym dokładnie się tutaj zajmuje i dlaczego do tej pory nie zadbał o to, by został naprawiony problem polskich napisów w aplikacjach dla Smart TV? Czekają z tym na „oficjalne” wejście czy też po prostu nie opłaca im się naprawiać aplikacji przeznaczonych dla krajów trzeciego świata?

  3. Samsung UH48H6640 produkcja 2014r. podobny problem brak polskich napisów ,sprawę rozwiązuje Chromcast wpięty do gniazda HDMI , ale to dodatkowy wydatek.Po kontakcie z infolinią Samsunga konsultant zdecydowanie obwinił Netflixa za problem i poinformował że problem jest znany.

  4. Niezależnie co Netflix twierdzi to problem z napisami częściowo jest spowodowany przez nich. Przez dwa miesiące subskrypcji wiele razy obserwowałem problemy z napisami w aplikacjach, których autorem jest sam Netflix – aplikacji iOS na iPadzie i aplikacji na Apple TV (ATV 2).
    W obu przypadkach napisy ginęły mi w trakcie oglądania filmu i wracały dopiero po restarcie aplikacji (w przypadku ATV wręcz urządzenia). Problem na ATV jest zresztą silniejszy niż na iOS.
    Zauważyłem że na częstość ginięcia napisów ma wpływ stabilność łącza (niestety u mnie nie jest zbyt wysoka) i nawet niewielkie przycięcie, które skutkowało chwilowym pogorszeniem jakości filmu, lub nawet nie, w przypadku napisów wyłączało je i aplikacje nie potrafiły ich ponownie zauważyć.
    Notabene wynika z tego, że napisy są streamowane, co biorąc pod uwagę ich wielkość wydaje się być bezsensem (mogłyby być pobrane na początek i cachowane).

  5. Potwierdzam problem z iOS, apple ipad air 2. Przy czym problem dotyczy tylko polskich napisow, ktore potrafia nagle zniknac by pozniej wrocic (lub nie). Sa one wyswietlane inna czcionka niz napisy angielskie czy niemieckie – gdy napisy PL znikaja czesto przelaczalem na napisy ANG i te dzialaly prawidlowo.

  6. Mi od początku wszystko śmiga jak tralala. Czy na Szajsung smart tv czy na laptopie czy na smartfonie Szajsung s4. ☺ Tylko nadal nie widzę lektora do moich ulubionych seriali.

  7. Należy do zestawienia dodać telewizory smart firmy LG z serii LA (w nich jeszcze nie było WebOS, tylko coś innego) np. 55LA860V. Problemy są oczywiście z polskimi napisami – są ale tylko na niektórych pozycjach. Lub tak jak przy Narcos – raz są, raz nie ma (zupełnie jakby to była losowa sprawka).

  8. Philips 40pfh4509/88 – napisy polskie są do wyboru w menu aplikacji, ale nie działają po włączeniu danego serialu/filmu. po dwukrotnej rozmowie z obsługą Netfliksa stanęło na tym, że na tym modelu Philipsa napisy jeszcze nie działają, ale podobno pracują nad aktualizacją – stąd pojawienie się widocznej opcji napisów, chociaż nie działają…

  9. Problem z Ferguson FBOX 3: polskie napisy notorycznie giną gdzieś. Zauważyłem ze niemieckie czy ang sa wyświetlane prawidłowo a polskie pojawiają sie tylko gdy kliknie sie tak ze pojawia sie menu pauzy. Widać ze sa większe i jakby chowają sie pod jakas warstwa.

  10. Samsung 55f6500 nie ma napisów do wielu seriali i filmów które na tablecie są , w niektórych serialach zauważyłem ze napisy się pojawiają co drugie trzecie zdanie co jest nie do przyjęcia.

  11. Samsung UE55F6500 SS nie mam napisów ,zgłaszałem problem do samsunga,powiedzieli że problem jest po stronie netflixa, czytałem powyżej że ktoś rozłączył wifi i częściowo posiada napisy,u mnie tego niema,ale najdziwniejsze jest to że ze smarta nie mogę odinstalować aplikacji netflix aby ponownie zainstalować celem sprawdzenia może coś się zmieni, jest to dla mnie dziwne bo jest to jedyna aplikacja nie do ruszenia może ktoś to mi to wyjaśni, pozdrawiam

  12. Witam Sony Bravia model w755c po odpaleniu aplikacji czy z dedykowanego przycisku na pilocie czy z listy aplikacji, pojawia się czarny ekran. Póki co nie mam solucji na to, będę to badał w ciągu najbliższych dni. Pozdrawiam

  13. Czemu właściwie ma służyć ta lista? Po co jest uzupełniana, skoro nikogo – poza użytkownikami – ten problem już nie obchodzi? Od trzech miesięcy wszyscy wiedzą, że w aplikacjach Netflixa dla Samsunga i Sony po prostu nie ma polskich napisów prawie do żadnego filmu czy serialu. I od trzech miesięcy nikt z Netflixa z tym problemem niczego nie robi. Dzisiaj niby zostały udostępnione polskie napisy do House of Cards, ale oczywiście ani w telewizorze Samsung, ani w odtwarzaczu Blu-ray Sony napisów nie ma. Gdyby im zależało na użytkownikach z PL, dawno by to naprawili.

    • Na jakich modelach masz te problemy?

      Lista grupuje problemy z różnymi sprzętami. Niestety sama lista nie działa cudów i nie usuwa zgłaszanych problemów, ale w miarę wzrostu ilości zgłaszanego sprzętu i popularności naszego małego serwisu może się przyczyni do szybszego usunięcia tych problemów.

      • Problemy występują na następujących sprzętach:
        – telewizor Samsung UE46F5300
        – odtwarzacz Blu-ray Sony BDP-S1100B

        Mam też dla posiadaczy telewizorów Samsung Smart TV chyba dobrą informację: w sprawie niedziałającej aplikacji Netflixa skontaktowałem się z obsługą techniczną Samsunga. Oto odpowiedź, jaką dostałem:

        „Sprawę tą zgłosiliśmy do właściciela aplikacji oraz naszego działu technicznego. W tej sytuacji proszę o cierpliwość i oczekiwanie na kolejne aktualizacje aplikacji.

        Sprawa ta jest traktowana priorytetowo i zostanie rozwiązana w możliwie najkrótszym czasie.”

        Wygląda na to, że coś niedługo powinno się zmienić…

  14. Mam model UE46D6500VS Samsunga i nie mogę w moim Smart TV znaleźć aplikacji Netflixa. Czy ktoś może pomóc?

  15. a jak nie moge wybrac polskich napisów w house of cards w netflix na lg 47lm640s to wina apki?

      • no i po 2h rozmów z netflixem,testach etc, netflix sie wypiął i mam rozmawiać z LG-albo czekac na aktualizację ponieważ oni nic nie pomogą, przy okazji i do np. serialu Breaking Bad też nie ma napisów, w ogole przeleciałem wyrywkowo seriale i polskich napisów nie znalazłem

      • Dzisiaj czar prysl,jeszcze raz zapytałem support netflix o polskie napisy w lg serii lm, po analizie wersji apki odpowiedzieli ze jest stara i mogę sobie podłączyć komputer do tv.

    • Wyrywkowo sprawdziłem, napisy pojawily sie na lg lm w filmach
      Lady Dynamite (2016)- odcinki 6-12
      ◾Palm Trees in the Snow (2015)
      Kolor żółty

  16. Szanowna redakcjo. A może by tak stworzyć listę _działających_ urządzeń. Wiem, że kiedyś w lepszym świecie gdzie wszystko działa taka lista będzie potwornie długa. Ale tu i teraz taka informacja byłaby bardzo użyteczna dla osób które właśnie zmieniają sprzęt i chciałyby w tym wyborze netfliksa uwzględnić.
    Obecnie osoba szukająca takich informacji w sieci znajduje tylko wypowiedzi osób którym coś nie działa a jedyna informacja na temat działania to konsole.

    O ile w przypadku telewizorów sprawa jest o tyle prostsza że obsługa marketów jest choć trochę rozeznana o tyle już w odtwarzaczy BR, amplitunerów czy gotowych zestawów KD na obsługę nie ma co liczyć i trzeba szukać samemu a jest to o tyle uciążliwe że bywa że ten sam model na inny rynek ma klienta netfliksa a w polskiej instrukcji brak o tym informacji i pozostaje zgadywanie czy nie wspominają bo gdy ją pisali nie było netfliksa w pl czy nie wspominają bo go w wersji na polski rynek zablokowali. I kolejne pytanie czy pojawi się upgrade firmware który tę funkcjonalność odblokuje. A może już jest?

    Witryny audiofilskie skupiają się na dostępie do Spotify, Deezera itp., a o netfliksie milczą więc może Wy będąc obecnie najlepszym miejscem wiedzy na temat polskiego netfliksa byście się podjęli zadania udostępnienia szablonu bazy – a my użytkownicy ją wypełnimy.

    • Pomysł dobry. Postaramy się coś takiego przygotować jako przeciw wagę do listy urządzeń, które sprawiają problemy.

  17. Podaję model tv sprawdzony, wszystko w netflixie działa i od razu, jak jest coś nowego to są informacje, kiedy co i od kiedy, polskie wersje dostępne od razu, bez względu, czy to lektor czy napisy. Przycisk na pilocie i szybki podgląd na tv. Model Sony Bravia KD-55X8005C.

  18. Co do Panasonic – seria ET50 też nie działa, trzeba zmieniać region na Niemcy, wtedy działa tylko lektor.
    W Apple TV 4 (najnowsza wersja 2016) znikają co chwile polskie napisy podczas filmu, nie można także zmienić poprzez www na komputerze ich wyglądu, polskie są stale takie same, pomimo zapamiętanych innych ustawień w profilu użytkownika na www.

  19. Cóż, mój Samsung jest za stary by dostać aplikację – ma już z 5 lat. Panasonic – widzę że wypiął się na swoich klientów sprzed 2015 roku i w modelu kupionym na jesień 2014 aplikacji nie ma (kombinowanie z niemieckim regionem opisane na górze). A ja polecam za to Chromecasta – do tej pory nie miałem żadnych problemów z napisami ani żadnych innych. Obraz bardzo dobry. Fakt, nie obsługuje 4K, ale i tak u mnie tylko telewizory FullHD. Za to na pewno prostsza obsługa poprzez aplikację na androidzie niż pilotem od TV.

  20. UE55H6400 – ten sam problem – brak polskich napisów>podobno to wina aplikacji która jest za stara na ten model 4.042 . Netflix zaleca wersję 4.1 która dostępna jest w modelach „J”

  21. Dla Samsunga UE55H6640 nie ma aplikacji Netflix w przypadku lokalizacji „Polska”. Jeśli ustawić lokalizację „Niemcy” – aplikacja jest obecna (ale wtedy brak innych aplikacji, np. aplikacji „VOD.TVP.PL”).
    Serwis Samsunga umywa ręce – o dostępności aplikacji dla poszczególnych modeli telewizorów i krajów decyduje twórca aplikacji – w tym przypadku firma Netflix.

  22. Dołączę się do listy.
    Philips Smart TV 42PFL208H/12 – brak polskich napisów. Korzystam z Playstation 3 tam są napisy. Pisałem do Philipsa i odpowiedzieli ,że oni nie są autorami aplikacji NETFIX tylko jakiś inny producent. Oni tylko umieszczają to w galerii aplikacji. Z tego co wiem to Netflix tego tez nie pisze. Czekam na odpowiedz od Philipsa kto się tym zajmuje. Jak mi odpowiedzą to uderzę do źródła.

    • Poprawię się.
      Chodzi mi o model Philips Smart TV 42PFL4208H/12. Brak możliwości wyboru polskich napisów. Dostałem odpowiedź od Philipsa, że trzeba się kontaktować z NETFLIXEM. Ciekawe czy odbiją piłeczkę ?

      • Uaktualnienie. Pojawila sie mozliwosc wyboru polskich napisow ale nie we wszystkich serialach sie wyswietlaja np. Penny Dreadful. Natomiast w Orphan Black sie wyswietlaja. Dodam,ze maja żółty kolor. Zreszta angielskie tez są żółte i nie mozna tego nigdize ustawic.

  23. Panasonic z serii ET60. Zgłosiłem problem brakiem aplikacji Panasonicowi, uzyskałem odpowiedź, że to od netflixa zależy na jakich urządzeniach dostępna jest aplikacja.

  24. Witam od paru dni na ekranie telewizora philips tv led 3D 42PFH6309 pojawia się na czerwonym tle komunikat netflix key fail nie wiem jak mam go zlikwidować ,bardzo przeszkadza.

  25. Na moim samsungu UE55F6500 SS pojawiły się informacja na niektórych filmach o możliwości wyboru lektora lub napisów ,przy próbie ustawienia działa lub nie.Ale coś się ruszyło czyli jest szansa że będzie coraz lepiej.

  26. Cześć, ja mam problem z iPadem. Na appleTV mam napisy i dubbing polski, na iPadzie nie – nie wiem czym to jest spowodowane i mnie to strasznie denerwuje.
    Dzięki

    • Jeśli to występuje na wszystkich tytułach to trzeba ten problem zgłosić konsultantowi Netflixa. Jeśli tylko na nowo zaktualizowanych to trzeba poczekać na synchronizację serwerów Netflixa.

      • Już wiem w czym problem 🙂 Internet był z karty LycaMobile więc iPad rozpoznawał region jako UK. Jeśli używam w ten sposób musze korzystać z obejść, aby netflix rozpoznał region jako PL 🙂

  27. Wiem że nie działa Netflix na starszych niż 2013 ale może jest choć cień nadziei jak dopiszecie mój model tv: Samsung UE55D8000 z 2011. ipla chodzi, player chodzi czemu miałby nie hulać Netflix ?
    Pzdr.

    • Proponuje zmienić kraj w ustawieniach na np. UK lub Niemcy – chyba przez ponowną konfigurację ustawień TV. Jeśli po zmianie kraju nie pojawi się apka Netflix to raczej już się nie pojawi 🙁 – za stary model.

  28. … no właśnie jest apka Netflix – tylko po odpaleniu jej pojawia się ekran szukania serwera — i że skontaktuj się z pomocą czy coś tam.
    robiłem >> 289 << i np U.S. i tez sie pojawiał Netflix ale tylko na nim mimieli i mieli i …. skontaktuj sie z pomocą 🙁 … Pomóżcie może jest jakaś solucja na mój model – wydawałoby się "wtedy najwyższa póła" 😉

      • Proszę – zrobiłem fotkę:
        [URL=http://www.imagebam.com/image/395711508290106][IMG]http://thumbnails116.imagebam.com/50830/395711508290106.jpg[/IMG][/URL]
        zaznaczam że internet mam działający, po kablu, szybki, restartowałem router, modem, wszystkie aplikacje korzystające z neta działają tylko tutaj jest taki problem.

      • Fotki brak – „The image has been deleted by the uploader.”

  29. Czyli co ? mogę liczyć że ktoś zainterweniuje w mojej sprawię ? … i może jakimś cudem uda się jeżeli warunki techniczne na to pozwolą, dodać mój tv do listy obsługiwanych tv w Netflix ?. Wydaję mi się, że naprawdę ten tv (Samsung UE55D8000) nie jest najgorszy i nawet przez wbudowaną web przeglądarkę odtwarzał płynnie telewizjadę net 🙂 więc Netflix i jeszcze z apki nie wykorzystujący (raczej) flasha, html5 czy silverlighta, to powinno być „pikuś” 🙂

    • Miałem kiedyś podobną sytuację dot. resetu ID Netflixa na urządzeniu Samsunga. Zrób tak:
      1. Wyłącz TV z prądu na min. 3 minuty – fizycznie z gniazdka.
      2. Jeśli apka Netflix po uruchomieniu dalej będzie wyświetlać komunikat o błędzie to daj z pilota:
      Up, Up, Down, Down, Left, Right, Left, Right, Up, Up, Up, Up
      wybierz Sign out, Start Over, Deactivate, lub Reset i zrestartuj apkę i TV. Być może będzie potrzebne ponowne wykonanie wyłączenia TV z prądu.

      Jeśli powyższe nie zadziała to bym reklamował problem w Netflixie – https://help.netflix.com/contactus?locale=pl-PL.

  30. Dzięki wielkie – wykonałem tą procedurę tak jak napisałeś: pojawiło się start over, zrestartowałem apke i działa 🙂 Filmy hulają aż miło na modelu z 2011 roku 😉
    Łapka w górę dla Janka.
    PZDR.

    • Dzięki. Super wiadomość. Zapewne innym posiadaczom serii D i podobnych rocznikowo przyda się te „obejście” 🙂

  31. Witam. Posiadam LG 47LW570S-ZD , niestety nie widze w menu aplikacji netflixa. U syna w modelu z 2015 roku jest, jednak nasz smart tv jest starszy , z roku 2012 bodajże. Czy to oznacza , ze nie bed emogła ogladac na swoim tv netflixa ?

    • Proszę w ustawieniach TV zmienić kraj na UK lub Niemcy.

      Jeśli po zmianie pojawi się apka Netflix należy sprawdzić czy poprawnie działa i zgłosić sprawę do Netfixa (czat z konsultantem na https://help.netflix.com/help) i serwisu LG – obie firmy zapewne wykonają ping-ponga, że wina tej drugiej, ale należy to zrobić.

      Jeśli po zmianie nie pojawi się apka Netflix będzie to oznaczało, że TV jest za stary i nie wspierany przez Netflixa.

  32. Czy na samsungu UE40ES5500 idzie się jakość wylogować z netflix i czy jest możliwość zmiany konta {profilu} użytkownika?

    • No z tym jest problem ;), ale wejdź na swoje konto na komputerze i kliknij wyloguj ze wszystkich urządzeń,załatwi to sprawę 🙂

      • Zrobiłem tak jak Pan kazał i teraz wystąpił inny problem. Po wejściu w aplikacje netflixa wyskakuje komunikat o treści:
        że nie jest w stanie połączyć się z netflix. Co robić w takiej sytuacji ?

      • ok. Dzieki za odp. Jeszcze jedno pytanie mam nadzieje ze juz ostatnie i nie bede więcej męczył . Dlaczego po zalogowaniu mimo ze są zrobione 4 profile pokazuje się tylko ten główny i nie ma mozliwości wybrania innego profila użytkownika?

      • Niestety w tych starych Samsungach coś popsuli i nie da się, chociaż kiedyś działało, miejmy nadzieje że naprawią

    • Użyj sekwencji przycisków na pilocie urządzenia: Góra, góra, dół, dół, lewo, prawo, lewo, prawo, góra, góra, góra, góra.

      Wejdzie w tryb diagnostyczny i tam możesz zresetować profil (wylogować się)

  33. hej mam telewizor Hyundai 40 cali fl40382smart. Niestety nie mogę znaleźć aplikacji Netflix. Czy jest możlwie, że na tym modelu nie obejrze seriali?

    • Na początek proszę zmienić kraj w ustawieniach TV na np. UK lub Niemcy. Jeśli apka Netflix się nie pojawi, to będzie oznaczało że na tym modelu jest ona niedostępna. Jeśli tak się zdarzy to sprawdziłbym czy na przeglądarce WWW nie da się jednak korzystać z Netflixa.

  34. Po ostatniej aktualizacji Netflix na TV Panasonic TX-40CX400E 20161024_3284-gibbon-sapphire-darwinql nie da się nic oglądać, tnie się strasznie od samego początku aby po parunastu sekundach przerwać odtwarzanie :(. A było tak dobrze…

    • Proszę wyłączyć TV fizycznie z prądu (z gniazdka elektrycznego) na ok. 5 minut i włączyć TV spowrotem. To w wielu tego typu problemach pomaga.

      • Niestety nic to nie zmienia – pojawiła się kolejna aktualizacja 20161031_3269-gibbon-sapphire-darwinql – niestety problem pozostał – nie działa także przycisk info „i” który wcześniej wyświetlał na bieżąco parametry odtwarzanego materiału. Na innych urządzeniach w tej samej sieci nie ma problemu.

  35. Test TV wskazuje na 5,6M do czasu aktualizacji info wskazywało odtwarzanie 1080 do 2160.. bez żadnych zacinek.. teraz info nie ma. Wysłałem wiadomość do Panasonic Polska oraz z formularza do Netflix 🙁

    • Jeśli apka Netflix po uruchomieniu wyświetla komunikat o błędzie to należy dać z pilota:
      Up, Up, Down, Down, Left, Right, Left, Right, Up, Up, Up, Up
      wybrać Sign out, Start Over, Deactivate, lub Reset i zrestartować apkę i TV. Być może będzie potrzebne ponowne wykonanie wyłączenia TV z prądu.
      To chyba ostatni trick, który może pomóc.

  36. Witam.
    Telewizor Samsung ue40h6203 podczas uruchamiania aplikacji Netflix pojawia sie komunikat: „Nie można nawiązać połączenia z servisem Netflix. Spróbuj ponownie lub odwiedź stronę http://www.netflix.com/help” wyłączenie sprzetu z sieci nie pomaga.

    • Jeśli apka Netflix po uruchomieniu wyświetla komunikat o błędzie to należy dać z pilota:
      Up, Up, Down, Down, Left, Right, Left, Right, Up, Up, Up, Up
      wybrać Sign out, Start Over, Deactivate, lub Reset i zrestartować apkę i TV. Być może będzie potrzebne ponowne wykonanie wyłączenia TV z prądu.

      • Niestety to już przećwiczyłem 🙁 pozostało czekać na reakcje Netflix

  37. Mam tablet lenovo joga wszystko poinstalowane,ale napisow po polsku brak.probowalam na filmach i serialach.szkoda,ze to nie dziala,a moze dlatego,ze jestem w niemczech?

  38. Witam posiadam telewizor samsung smart tv UE32ES6800. I kiedy próbuje uruchomić aplikację neflix na smart tv to pokazuję komunikat o braku dostępu do internetu a to nie możliwe ponieważ Internet jest cały czas ponieważ inne aplikację działają. Proszę o pomoc jak ktoś z was ma podobny problem to proszę pisać .

  39. Witam. Kupilem niedawno tv samsunga. Korzystal z netfixa ale bylo ok, do jakiegos momentu, hdyz chce wybrac konto na netfixie to nie moge nic zrobic. Wylaczyc netfixam dam rade ale zmienic kto oglada nie zrobie, ani wejsc w swoj profil normalnie zero odezwu. Wlaczam ogladaj dalej i leci ale zeby zmienic cos nic znowu problem bo pauza tez nic i przewijanie. Zero odezwu z aplikacji. Jedynie smart hub jak resetuje to dziala netfix przez godzine jak byc powinno

  40. Witam,
    Posiadam telewizor SONY KDL-47W805. Aplikacja NETFLIX uruchamia się, logowanie przebiega prawidłowo. W momencie kiedy chce uruchomić jakikolwiek film z źródła polskiego np stand up to aplikacja wyłącza się całkowicie. Natomiast inne materiały np seriale amerykańskie działają elegancko. Czy ktoś się spotkał z takim problemem??

  41. Czesc witam.Dzisiaj znikla mi aplikacja Netflix z tv Sony Bravia KDL50W815.Byla i znikla,co mam zrobic.Prosze o pomoc

  42. Co do Samsunga UE40F6320 to polskie napisy w filmach są, ale niestety język obsługi aplikacji może być w kazdym możliwym języku, tylko ni epolskim. Czy ktoś tak miał? Wydaje się że nie jest to zależne od TV ale od aplikacji Netflixa. Próbowałem wszystkiego, aktualizacji, zmiany regionów itp ale nic to nie zmieniło.
    Pozdrawiam

  43. Dziś netflix przestał działać na Philips PFH5300/88. Aplikacja wyrzuca błąd, jak ja zamknę blokuje mi całe smart tv, nie mogę zrobić nic, ani usunąć ani przenieść. Po resecie tv to samo. Można jedynie wejść w galerie app. Z tamtąd reszta aplikacji działa.

  44. Witam
    Posiadam telefon Xiaomi Redmi 4. Miałam poprzednią wersję aplikacji netflix na urządzeniu i działała bez zarzutów. Niestety musiałam ja odinstalować i teraz chciałam na nowo ja zainstalować że strony (która przekierowała mnie do sklepu play) i wyświetlał się komunikat o tym, że urządzenie jest nie kompatybilne.
    Czy jest jakaś możliwość zainstalowania poprzedniej wersji apki? Czy trzeba czekać na kolejny update?

  45. Witam, mam problem z jakością obrazu. Tzn jest problem jedynie w parze Livebox 2.0 od orange i tv samsung 4k uhd seria 7000 z 2015 roku bodajże po sieci wifi. Nie wiem po której stronie on leży, ale fakt jest taki, że:
    1) Telewizor na tej sieci wyświetla pięknie filmy 4k przez YouTube bez zastanowienia
    2) Telewizor wyświetla na tej sieci Netflixowe filmy 4k zaledwie w 480p
    3) Tv na innej sieci wifi wyświetla obraz 4K w filmach netflix.

    Wygląda jakby to był problem nie tyle samej sieci, bo filmy w 4k sieć jest w stanie wyświetlać, natomiast wydaje mi się, że sama w sobie aplikacja w jakiś sposób nie współgra z tą siecią. Pomóżcie.

      • Hmm. Właśnie zauważyłam, że zrobiłam pomyłkę. Chodziło o funbox 2.0 nie livebox. Co do łącza, to łącze światłowodowe. To ipv6 (ipv6 właśnie jest wpisane po ukośniku loginu – mam nadzieję, że to jest prawidłowa odpowiedź 🙂 )

      • A proszę sprawdzić jak po IPv4 zadziała – trzeba zmienić z ipv6 na ipv4 przy loginie i dać restart funboxa.

      • Dziękuję za sugestię. Sprawdzę to. Generalnie okazało się, że uszkodzony był modem (nie router). Małe urządzonko, do którego doprowadzony jest światłowód. Pan z Orange dziś wymienił i po kablu jest już wszystko ok. Niemniej, zauważyłam dziś dziwną zależność. Kiedy jestem połączona przez wifi z tv i przez jakiś czas nie korzystam z netflixa (czyli wifi w tv), po uruchomieniu aplikacji i włączeniu filmu ciągle jest problem. Film długo się ładuje i wszystko, co obraz osiąga to 480p. ALE (tak, zdania nie zaczyna się od „ale”, ale to ważne 😉 ) znalazłam na to metodę, która jest dziwna, aczkolwiek póki co skuteczna. Otóż muszę wyłączyć netflix, wejść w ustawienia tv i jego ustawienia sieci (tylko wejść i poczekać aż stronka z dostępnymi sieciami się przeładuje. Na liście pojawi się sieć, z którą jestem już połączona – sieć funbox’owa, nie muszę nic robić), po czym uruchomić ponownie netflix. Po takim działaniu aplikacja działa poprawnie. Filmy buforują się do 4k (oczywiście stopniowo, zaczynając od 480p). Nie wiem o jaki grzyb tu chodzi, ale tylko takie coś pomaga.

      • Witam ponownie. Właśnie sprawdziłam w ustawieniach routera, że w loginie jest wpisany „czysty” login, tj. bez ukośnika i wartości ipv6 ani ipv4. Po wpisaniu ipv6 dalej działa, ale przy ipv4 jest błąd. Tak, czy siak serwer dhcp dla ipv4 jest włączony i aktywny. Żeby filmy działały muszę przeprowadzać kroki jak opisałam we wcześniejszym komentarzu. Nie wiem, czy to problem sprzętowy, czy jakiejś „kompatybilności”.

  46. Witam.używamy do oglądania netflixa tablet lenovo yoga tab3 pro.od momentu ostatniej aktualizacji,aplikacja nie działa.wyświetla się logo netflix i następuje powrót do strony startowej.nie pomaga usuwanie aplikacji i instalowanie po raz kolejny.proszę o pomoc.pozdrawiam.ewabeata

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

* Proszę wpisać znaki z obrazka [wielkość ma znaczenie]