Netflix Polska – polskie napisy już dostępne i poprawnie wyświetlane na urządzeniach typu Smart

Facebooktwitter

netflix1-1-640x330Kila dni temu pisaliśmy, że polskie napisy zaczynają się poprawnie pojawiać na urządzeniach sprawiających kłopoty z Netflixem.

Dziś mamy kilka potwierdzeń, iż problem z polskimi napisami został wyeliminowany, a napisy są dostępne i poprawnie wyświetlane we wszystkich tytułach na Smart TV firmy Panasonic, Samsung, Sony, Toshiba i LG oraz na urządzeniach ROKU. Prosimy o sprawdzenie na modelach innych producentów – zapewne jest podobnie.

Dodatkowym problemem jaki występował z napisami było nieprawidłowe łączenie wyrazów wyświetlanych normalną czcionką w połączeniu z pochyłą (italic). Brakowało spacji między wyrazami. Ten problem też został właśnie naprawiony – dzięki za pomoc Raven.

Wersja aplikacji Netflix na TV Smart nie zmieniała się, czyli Netflix od początku wiedział w czym problem i niepotrzebnie odsyłał nas do producenta urządzenia.

KOMENTARZE:

26 komentarzy do “Netflix Polska – polskie napisy już dostępne i poprawnie wyświetlane na urządzeniach typu Smart

  • 25.05.2016 o 15:12
    Bezpośredni odnośnik

    Samsung UE50H6400 oraz Toshiba 55L7453DG – napisy śmigają na tytułach na których do tej pory nie działały. Chyba problem został rozwiązany przez netflixa. To dobra wiadomośc na dzisiaj.

  • 25.05.2016 o 21:06
    Bezpośredni odnośnik

    napisałeś… “Wersja aplikacji Netflix na TV Smart nie zmieniła się, CZYLI NETFLIX OD POCZĄTKU WIEDZIAŁ w czym problem i niepotrzebnie odsyłał nas do producenta urządzenia”.
    skąd masz takie informacje?! uważasz, że Netflix specjalnie utrudniał dostęp do własnego produktu? zyskał tym, co?

    bardzo lubię ten serwis, bo wiele mi ułatwia i wiem, że zapewne trzeba włożyć w niego sporo pracy, co doceniam, w przeciwieństwie podobnych do powyższych twierdzeń, które są niepotrzebne.

    • Janek
      25.05.2016 o 21:28
      Bezpośredni odnośnik

      Nie napisałem, że utrudniał – gdybym chciał, napisałbym tak. Podałem jedynie logiczne stwierdzenie – “niepotrzebnie odsyłał nas do producenta urządzenia”, słowo “niepotrzebnie” jest kluczem. Bo tak było, czyli ping-pong między obsługą Netflixa a serwisem producentów TV i oczekiwanie na nową wersję aplikacji, która usunie problemy. Aplikacja się nie zmieniła na urządzeniach, więc widać jasno że nie byliśmy poprawnie informowani – nie da się tego nie zauważyć.

      Czy Netflix zyskał na tej polityce informacyjnej? Sądzę, że stracił część klientów którzy nie mogli korzystać z usługi na swoich Smart TV.

      • 25.05.2016 o 21:53
        Bezpośredni odnośnik

        wyraźnie podkreśliłem, że chodzi mi o pierwszą część wypowiedzi czyli że netflix od początku wiedział, że błąd leży po ich stronie. wyobraź sobie, że póki nie udowodnisz swojego stwierdzenia to istnieje również druga możliwość – czyli że netflix naprawdę sądził, że błąd leży po stronie producentów telewizorów. osobiście zakładam, że normalniejszym sposobem kontaktów z klientami jest przyznanie, że wiedzą o błędzie i intensywnie pracują nad jego naprawą, niż przerzucanie się z innymi odpowiedzialnością. jakoś mało to profesjonalne, o co raczej netflixa nie podejrzewam. to jedynie moje zdanie, z tym, że ja nie podaję go jako informacji. a zakładam, że strona taki własnie ma charakter.
        pozdrawiam

  • 26.05.2016 o 16:35
    Bezpośredni odnośnik

    Samsung UE48H6400 – napisy działają, wersja aplikacji z 7 stycznia. Miło, bo zaoszczędzę na prądzie nie musząc dodatkowo uruchamiać PS4, a co do tekstu pisanego kursywą to zamiast braku spacji przed nim widzę teraz… podwójną przerwę 🙂

  • 26.05.2016 o 20:35
    Bezpośredni odnośnik

    TV : Samsung UE43J5600
    Nie widzę żadnej poprawy. Wiele pozycji nie ma napisów, a ma mieć.
    Jest też tak, że na liście są napisy polskie, ale po uruchomieniu treści video, np serialu, to napisów nie ma a podczas uruchomionego serialu nie ma już polskich napisów do wyboru. Bez sens, aż brak słów. Także w kategorii anime. Dla przykładu zaciekawiło mnie obejrzenie A’jin. I właśnie od początku mam z nim problem, że niby są napisy, a po uruchomieniu jakiegokolwiek odcinka to są wszystkie prócz polskiego oczywiście. I niby tak super a pozostanie mi pewnie obejrzenie online gdziekolwiek. Bo już długooo czekam by to naprawili. Frustrujące na maksa, ale bez paniki. Pozdrawiam

      • Edek
        26.05.2016 o 21:14
        Bezpośredni odnośnik

        w Ajin brak jest napisów w 2 pierwszych odcinkach i ostatnim,reszta działa normalnie…i sprawdz na koncie ustawienia napisów być może masz ustawione jako żółte,a to że na liście jest podane tłumaczenie to nie oznacza że w każdym odcinku i trzeba zgłaszać do netflixa

  • 28.05.2016 o 11:07
    Bezpośredni odnośnik

    Niestety nie jest dobrze…. w Samsungu UE48H6640 przez parę dni napisy działały super , obecnie coś się psuje. W trakcie oglądania znika obraz i dźwięk , ale napisy działają na czarnym tle po chwili wszystko się blokuje , nie można wyjść z Netflixa , pomaga wyłączenie telewizora z prądu…. do następnej takiej sytuacji. Chyba nie tak miało to działać……

  • 28.05.2016 o 14:13
    Bezpośredni odnośnik

    Można sprawdzić, czy wersja netflixa na tv smart samsung zmieniła się. Robimy to następująco:
    1) po wejściu w aplikację netflixa do swojego konta, wychodzimy z niego klawiszem returnem z pilota.
    Mamy wtedy 6 ikon. Wybieramy ustawienia (zębate koło).
    2) następnie wchodzimy w get help
    3) potem wchodzimy w zakładkę device i widzimy rożne wersje oprogramowania.
    U mnie wygląda to następująco:
    ESN
    SSTV-X141-0000000000000002106078

    Software version
    T-MST14DEUC-2820.1-S/2

    Netflix version
    nrdapp 2013.2.64 / nrdlib 2013.2.64 / mdxlib 2013.2 / mdxjs 3.3.1494 / nrdjs v2.14.22

    SDK version
    sdk 4.0.64-release-2239055

    Device model
    SAMSUNG_UE46H7000

    UI Build
    release-20160523_26-sapphire

    Ostatnio zmieniła się wersja nrdjs v2.14.22 (było 2.14.18-8), pewnie napisy.

Dodaj komentarz

Loading Disqus Comments ...
banner