Netflix Polska – polskie napisy już dostępne i poprawnie wyświetlane na urządzeniach typu Smart
Kila dni temu pisaliśmy, że polskie napisy zaczynają się poprawnie pojawiać na urządzeniach sprawiających kłopoty z Netflixem.
Dziś mamy kilka potwierdzeń, iż problem z polskimi napisami został wyeliminowany, a napisy są dostępne i poprawnie wyświetlane we wszystkich tytułach na Smart TV firmy Panasonic, Samsung, Sony, Toshiba i LG oraz na urządzeniach ROKU. Prosimy o sprawdzenie na modelach innych producentów – zapewne jest podobnie.
Dodatkowym problemem jaki występował z napisami było nieprawidłowe łączenie wyrazów wyświetlanych normalną czcionką w połączeniu z pochyłą (italic). Brakowało spacji między wyrazami. Ten problem też został właśnie naprawiony – dzięki za pomoc Raven.
Wersja aplikacji Netflix na TV Smart nie zmieniała się, czyli Netflix od początku wiedział w czym problem i niepotrzebnie odsyłał nas do producenta urządzenia.
Wrócę do domu i sprawdzę. Wczoraj wieczorem jeszcze napisy były dodane wybiórczo.
Mam Samsunga JU7000 i np. nie mam opcji lektora pl. w serialu The Originals.
Samsung UE50H6400 oraz Toshiba 55L7453DG – napisy śmigają na tytułach na których do tej pory nie działały. Chyba problem został rozwiązany przez netflixa. To dobra wiadomośc na dzisiaj.
Samsun 46F7000 Już ok. Napisy działają bez zastrzeżeń
Na LG 55EA970 tez pięknie działają napisy 🙂
To mój pierwszy komentarz, więc witam wszystkich 🙂 Jak już pisałem Jankowi, napisy działają też w końcu na Samsungu UE40H6400AW.
Napisy działają le czcionka mogłaby być odrobinę większa 🙂
Ustaw ją w ustawieniach konta – https://www.netflix.com/SubtitlePreferences
napisałeś… “Wersja aplikacji Netflix na TV Smart nie zmieniła się, CZYLI NETFLIX OD POCZĄTKU WIEDZIAŁ w czym problem i niepotrzebnie odsyłał nas do producenta urządzenia”.
skąd masz takie informacje?! uważasz, że Netflix specjalnie utrudniał dostęp do własnego produktu? zyskał tym, co?
bardzo lubię ten serwis, bo wiele mi ułatwia i wiem, że zapewne trzeba włożyć w niego sporo pracy, co doceniam, w przeciwieństwie podobnych do powyższych twierdzeń, które są niepotrzebne.
Nie napisałem, że utrudniał – gdybym chciał, napisałbym tak. Podałem jedynie logiczne stwierdzenie – “niepotrzebnie odsyłał nas do producenta urządzenia”, słowo “niepotrzebnie” jest kluczem. Bo tak było, czyli ping-pong między obsługą Netflixa a serwisem producentów TV i oczekiwanie na nową wersję aplikacji, która usunie problemy. Aplikacja się nie zmieniła na urządzeniach, więc widać jasno że nie byliśmy poprawnie informowani – nie da się tego nie zauważyć.
Czy Netflix zyskał na tej polityce informacyjnej? Sądzę, że stracił część klientów którzy nie mogli korzystać z usługi na swoich Smart TV.
wyraźnie podkreśliłem, że chodzi mi o pierwszą część wypowiedzi czyli że netflix od początku wiedział, że błąd leży po ich stronie. wyobraź sobie, że póki nie udowodnisz swojego stwierdzenia to istnieje również druga możliwość – czyli że netflix naprawdę sądził, że błąd leży po stronie producentów telewizorów. osobiście zakładam, że normalniejszym sposobem kontaktów z klientami jest przyznanie, że wiedzą o błędzie i intensywnie pracują nad jego naprawą, niż przerzucanie się z innymi odpowiedzialnością. jakoś mało to profesjonalne, o co raczej netflixa nie podejrzewam. to jedynie moje zdanie, z tym, że ja nie podaję go jako informacji. a zakładam, że strona taki własnie ma charakter.
pozdrawiam
dziwne, serial Rebellion zniknal z polskiego netflixa.
Potwierdzam!
LG 55LA860V napisy są. Można się czepić, że za małe, na nowszym LF są większe na tej konkretnej pozycji, ale co tam, SĄ
Zmień ustawienia wielkości napisów i zobacz czy jest lepiej – https://www.netflix.com/SubtitlePreferences.
Ustawienia te zmieniają wielkość, kolor i rodzaj trzcionki ale tylko na nowszym oprogramowaniu netflixa na samsung smart. Na starszym są małe i w większości( jak nie wszystkie, bo nie pamietam dokładnie) żółte.
Próbujcie też po zmianach wyłączyć telewizor i włączyć go ponownie – u mnie dopiero wtedy klient Netflixa załapuje, że coś się zmieniło.
Wszystko fajnie ale co ze znikającymi napisami na urządzeniach z iOS?
Rozmawiałem w tej sprawie na czacie. Kazali mi włączyć film i diagnozowali. Nie wiem czy coś zrobili czy nie, ale od tamtego czasu napisy już nie znikają.
Samsung UE48H6400 – napisy działają, wersja aplikacji z 7 stycznia. Miło, bo zaoszczędzę na prądzie nie musząc dodatkowo uruchamiać PS4, a co do tekstu pisanego kursywą to zamiast braku spacji przed nim widzę teraz… podwójną przerwę 🙂
TV : Samsung UE43J5600
Nie widzę żadnej poprawy. Wiele pozycji nie ma napisów, a ma mieć.
Jest też tak, że na liście są napisy polskie, ale po uruchomieniu treści video, np serialu, to napisów nie ma a podczas uruchomionego serialu nie ma już polskich napisów do wyboru. Bez sens, aż brak słów. Także w kategorii anime. Dla przykładu zaciekawiło mnie obejrzenie A’jin. I właśnie od początku mam z nim problem, że niby są napisy, a po uruchomieniu jakiegokolwiek odcinka to są wszystkie prócz polskiego oczywiście. I niby tak super a pozostanie mi pewnie obejrzenie online gdziekolwiek. Bo już długooo czekam by to naprawili. Frustrujące na maksa, ale bez paniki. Pozdrawiam
niemożliwe…tv jest z systemem Tizen,więc albo napisy są w danym odcinku albo ich nie ma,jeżeli nie ma to apka nie pokaże że są,tym bardziej żółte napisy…
w Ajin brak jest napisów w 2 pierwszych odcinkach i ostatnim,reszta działa normalnie…i sprawdz na koncie ustawienia napisów być może masz ustawione jako żółte,a to że na liście jest podane tłumaczenie to nie oznacza że w każdym odcinku i trzeba zgłaszać do netflixa
Dodam jeszcze, że napisy ostatnio raz mam normalnie białe normalnej wielkości, a czasami tak jak dziś miałem mniejsze i żółte. (Samsung UE43J5600)
Philips PFL5008H napisy działają we wszystkich filmach jakie sprawdziłem, niestety wyświetlają się tylko małe i żółte, a zmiana czcionki poprzez stronę nic nie daje.
Niestety nie jest dobrze…. w Samsungu UE48H6640 przez parę dni napisy działały super , obecnie coś się psuje. W trakcie oglądania znika obraz i dźwięk , ale napisy działają na czarnym tle po chwili wszystko się blokuje , nie można wyjść z Netflixa , pomaga wyłączenie telewizora z prądu…. do następnej takiej sytuacji. Chyba nie tak miało to działać……
Można sprawdzić, czy wersja netflixa na tv smart samsung zmieniła się. Robimy to następująco:
1) po wejściu w aplikację netflixa do swojego konta, wychodzimy z niego klawiszem returnem z pilota.
Mamy wtedy 6 ikon. Wybieramy ustawienia (zębate koło).
2) następnie wchodzimy w get help
3) potem wchodzimy w zakładkę device i widzimy rożne wersje oprogramowania.
U mnie wygląda to następująco:
ESN
SSTV-X141-0000000000000002106078
Software version
T-MST14DEUC-2820.1-S/2
Netflix version
nrdapp 2013.2.64 / nrdlib 2013.2.64 / mdxlib 2013.2 / mdxjs 3.3.1494 / nrdjs v2.14.22
SDK version
sdk 4.0.64-release-2239055
Device model
SAMSUNG_UE46H7000
UI Build
release-20160523_26-sapphire
Ostatnio zmieniła się wersja nrdjs v2.14.22 (było 2.14.18-8), pewnie napisy.