Samsung planuje aktualizację aplikacji Netflix
W ciągu najbliższych kilku dni firma Samsung ma dokonać aktualizacji aplikacji Netflix na swoich urządzeniach SMART TV by wyeliminować problem z polskimi napisami.
Informacja uzyskana na infolini Samsunga – dzięki ŁukaszŁ.
Oby informacja okazała się prawdziwa. Trzymamy kciuki 🙂
W dniu dzisiejszym mailowałem w tej sprawie z supportem Samsunga i także podobną informacje otrzymałem.
Poczekamy, zobaczymy
Ja na swoim samsungu wigole nie moge pobrac aplikacji bo jej nie ma
Zmień w konfiguracji TV kraj na np. UK lub Germany i zobacz czy apka Netflix się pojawi. Jeśli TAK, to zgłoś to do supportu Samnsunga by dodali ją również dla naszego kraju.
Rozmawiając z supportem LG powiedziano mi, że nie oni aktualizuja apkę i jak rzekomo Netflix zrobi update to będziemy mieli. Jak coś mogę podesłać log z rozmowy.
Witam. No właśnie czy w sprawie braku napisów w LG Smart starsze wersje….mógłby ktoś pogadać z Netflix bo LG odpycha się od tematu jak kolega wyżej pisał….Pozdrawiam
Pisałem o tym z Netfliksem (LG LM620S). Poniżej fragmenty z czatu:
“So it looks like what is going on is we may still be working on making sure that Polish subtitles are available for your tv just yet, however, a quick call to LG can make sure of that as well as they may be able to push an update to your tv as well if that is already available for you to use and enjoy!”
oraz
“We are working with each manufacturer to make that available for sure! So it may take just a bit of time, but I am also letting my team know that you would like to see that as soon as possible as well, as a reminder never hurts”
Chyba jedyna droga to żeby wszyscy pisali zarówno do Netfliksa, jak i LG. Do tych drugich najlepiej z sugestią, że inne firmy tj. Samsung zajęły się tym problemem. Może trzeba im uświadomić skalę problemu.
Rozmawiałem z Netflix i obiecują poprawić apkę. Poradzili też naciskać producentów TV bo niby to też od nich zależy. LG jak się z nimi rozmawia to odrazu zbywają i nie chcą nic słyszeć o netflix.
LG mi właśnie odpisało, że nie znają planów aktualizacji aplikacji Netflix i zalecają kontakt z Netfliksem…
Już to opisałem na innym wątku, Netflix spycha do LG, LG do Netflix. Przesyłałem screeny do netflix w ostatniej rozmowie i diagnoza…stara apka…solucja…podłącz komputer po HDMI jak chcesz miec duzy ekran.
Tak traktuje klienta Netflix, w dodatku z TV LG ktory jest rzekomo partnerem netflix.
Od kilku godzin apka na Samsungu seria F mi nie działa.
U Was też ?
Zaraz zobaczę, czy są jakieś zmiany, tylko sprawdzę model.
U mnie na tv samsung wszystko działa, ale napisów do filmów w dalszym ciągu brak.
I jak tam? Słychac coś w temacie? Miało być kilka dni i co? U mnie nadal brak napisów. Model z 2015 r.
Nic nie słychać 🙁 Żadna aktualizacja się nie pojawiła. Będziemy “naciskać” na Netflixa by w końcu coś z tym zrobił – szczegóły opublikujemy dziś/jutro.
I jak naciski?
Sam fakt, że powiedzieli o takich planach jest już jakimś krokiem naprzód. Do tej pory Samsung utrzymywał, że to sprawa Netflixa i umywał ręce. Czekamy zatem…
Możecie podpytać Netflix-a jak z update do apki na LG?
Wysłaliśmy zgłoszenie o problemach z polskimi napisami na urządzeniach typu Smart. Czekamy na odpowiedź.
A czy wpomnieliscie również o takich problemach w TV Smart firmy LG w starszych typach z 2013 roku np. Typ 55 LM670S zero napisów polskich trochę to irytuje bo jest dużo materiału z polskimi napisami a nic nie idzie oglądać przez taki może mały błąd….proszę również o interwencję w sprawie sprzętu LG..dziękuję i pozdrawiam.
Przesłaliśmy do Netflixa listę modeli z naszej listy – http://www.nflix.pl/lista-urzadzen-sprawiajacych-klopoty-z-netflixem/. Ten model na niej widnieje. Lista dotarła i czekamy na odpowiedź zwrotną.